تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۲۳۳۴۳۹

مقامات عالی در استان فرماندار دنا را عزل کنند

۱
۰
کبنا ؛جلسه هم اندیشی مردم شهر سی سخت وحومه در روز پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵ درمحل فرمانداری شهرستان دنا باحضور بهشتی  فرماندار دنا،جمعی از مدیران ادارات این شهرستان شورای شهر سی سخت و پیشکسوتان ،ریش سفیدان این شهر برگزارشد.این جلسه که قرار بود خروجی آن بر طرف نمودن مشکلات مردم و شهر باشد از همان ابتدای جلسه با فریاد انتقاد های مردم و شورای شهر سی سخت رو به رو شد به گونه ای که تا پایان این نشست، اعتراضات مردم از یک سری تصمیمات گرفته شده ادامه داشت.

انعکاس خبر فوق بعد از اتمام این نشست در رسانه های استان امیدهایی را نا امید کرد که قرار نبود حواشی های جلسه به بیرون درج پیدا کند اما با رسانه ای شدن حواشی های نشست امید ها نامید، تاجایی که مسوولین فرمانداری دنا تکذیبیه ای را برای رسانه های استان ارسال کرده و خواستار درج آن پیرو خبر قبلی شدند که همین بیانیه سرآغاز دست به قلم شدن جمع زیادی از مردم شهر سی سخت شد و با ارسال متن این نامه خواستار درج آن شدند.
در ابتدای این نامه آمده است:
 
امید است و جای انتظار که به عنوان چشم بینای مردم و جامعه و رسالت خبری خود نسبت به درج این نامه که از طرف مردم شهر سی سخت تنظیم گردیده است اقدام نموده و ایفای رسالت کنید.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد و نماینده مردم شریف بویر احمد و دنا
در ابتدای کلاممان به احدیت خداوند یکتا سوگند می‌خوریم نفسمان به تنگ آمده  و کاسه صبرمان  لبریز گردیده،ما مردمانی نبوده ایم که هیچگاه و برای هیچ  خواسته ای تجمع کنیم یا نهیب فریادمان بلند شود و بر مسوولین این کشور فریاد بزنیم. مقامات عالی و تصمیم‌گیرندگان باتدبیر استان کهگیلویه و بویر احمد، قطعاً یکی از اصلی ترین وظایف مقامات عالی سیاسی – اجرائی دولت این است که به حرف‌های مردم اعتنا کرده و با همه سنگینی‌اش آن را تحمل کند و به مطالبات مردم رسیدگی کند، هرچند برایش هزینه داشته باشد. اما امروز این تعامل و همفکری را ما مردم شهر سی سخت در وجود  فرماندار دنا ندیده و با وجود فرماندار فعلی نخواهیم دید.
مقامات عالی استان: شما که نمایندگان دولت و مردم هستید، سوال ما این است که کجای تاریخ فرمانداری شهرستان دنا این‌گونه ظلم بر مردم روا گردید که فرماندار فعلی دنا اینگونه بر مردم می تازد و می خواهد حکومتی خودمختار برای خود داشته باشد. او می خواهد در رأس تمام تصمیمات باشد و هیچ احترام و اعتنایی برای مردم قائل نیست و همه خوب می‌دانند حکومتی که مردم آن ناراضی باشند  پایه هایش فرو خواهد ریخت و خطابه ما به شما این است نگذارید مردم از شما ناامید گردند.
حوادث رخ داده در پنجشنبه ننگین هفته گذشته و در جلسه ای که خروجی آن چیزی نبود جز فریاد معترضانه مردم و جز دلخوری مردم از مسئولین و در راس فرماندار شهرستان دنا.ما به دنبال پاسخ سوالاتی هستیم که برایمان بی پاسخ مانده اند و در عجبیم که چرا فرماندار دنا بر مردم اینگونه تازید،چرا نماینده عالی دولت تحمل شنیدن نقد وارده بر خود را ندارد و چرا در بیشتر قضایا فقط مردم یا مسوولین شهر سی سخت را مقصر دانسته و از همه مصیبت بارتر چرا بعد از موج حوادث پنجشنبه در رسانه های استان که عیناً واقعیت ماجرا را شرح داده بودند فرماندار دنا و تیم فکریشان سعی بر پنهان کردن اصل ماجرا را داشته و با صدور بیانیه ای ننگین و دروغ، سعی در جلب رضایت مسوولین عالی رتبه استان را داشته اند.
بیانه ای که در آن از افرادی نام برده شده بود که نه تنها در جلسه حضور نداشتند بلکه شاید روحشان هم از ذکر نامشان در رسانه ها بی اطلاع باشد.آیا این دروغ بزرگ ننگ نیست؟چرا باید یک مقام عالی دولتی در شهرستان برای مبرا کردن خود افرادی را واسطه کند که هیچ حضوری نداشته اند و شاهد ماجرا نبود اند.
 
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد و نماینده مردم شریف بویر احمد و دنا:ما مردم شهر سی سخت شرافت داریم و شرافت ما فرهنگ ماست،و اینک با اتحادی کامل عزل فرماندار شهرستان دنا را از مقامات عالی استان می خواهیم چرا که فرمانداری را می پذیریم که در کنار و  همراه مردم باشد.

به نمایندگی از جمع کثیری از مردم شریف شهر فرهنگ و ادب
شهر سی سخت
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
مگه دنا فرماندار داره؟؟؟؟؟؟؟ دنا یکساله بی فرمانداره
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1