تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۳۳۴۳۵

اصل مصاحبه مدیرکل بازرسی استانداری استان پیرامون افرادی که در حصر هستند

۲۷
۰
کبنا ؛آنچه در مصاحبه مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و یک رسانه محلی گذشت.

 محمود مومن نسب در گفت و گو با این پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی در پاسخ به سوال این خبرنگار مبنی بر اینکه افرادی که آشتی ملی را عنوان کردند چه کسانی بودند، گفت: من که اطلاعی ندارم این افراد چه کسانی هستند، اما ما حجت نهایی را فرمایشات رهبری می دانیم.
وی با اشاره به اینکه افرادی که بحث آشتی ملی را عنوان کردند در صحبت و گفتمان خود نیت منفی نداشتند اظهار کرد: ما باهم اختلافی نداریم و منظور از آشتی ملی یعنی ما در کنار همدیگر در راستای برنامه ها، آرمانها، اصول و ارزشهای نظام بیش از پیش گام برداریم و افرادی که فکر می کنند منظور از آشتی ملی جنگ و قهری بوده، اشتباه است.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد و بزرگانی که این بحث را مطرح کردند با نیت خوشبینانه آن را عنوان کردند، چرا که لازم است در این مقطع و پیچ تاریخی بیشتر همدیگر را حمایت کنیم تا مخالفان از بیرون کشور افکار و ایده های ما و به خصوص نسل جوان را تحت تصرف قرار ندهد.
مومن نسب با توصیه به عدم  تاکید بیش از اندازه روی این مباحث، بیان کرد: نسل جوان ما به واسطه عدم اطلاعات کافی ممکن است تصور کنند ما در درون نظام با هم مشکل اساسی و تضاد داریم، که اینجوری نیست، بلکه ما اختلاف سلیقه داریم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا شما فکر نمی کنید با عنوان بحث آشتی ملی دشمن از آن سوء استفاده می کند؟ که وی اینگونه جواب داد و افزود: دشمن روی هر گام، حرکت، رفتار، کردار و گفتار ما صحبت و بهانه دارد، ما باید تلاش کنیم بهانه ندهیم و این گونه مسائل به یک فرهنگ تبدیل نشود تا مردم فکر نکنند ما اختلافی داریم و آن اصلاح طلبی که این بحث را مطرح کرده با نیت خیر و خیر خواهانه و در راستای دفاع از ارزش های ملی و تحکیم وحدت صحبت کرده است.
این فعال اصلاح طلب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه که مقام معظم رهبری فرموده است که مردم ما با سران فتنه ۸۸ و حصر قهر هستند، شما نظرتان چیست؟ که وی اینگونه جواب داد و تصریح کرد: بنده در مورد فتنه ۸۸ عامل و سران اصلی و موثر تأثیر گذار ۸۸ را نقشه و توطئه خارجی می دانم و تا زمانی که قانون اساسی جرم فردی را محرز و مشخص نکرده است، نمی توانم در مورد آن قضاوت کنم، البته، رهبری انقلاب تا به الان بصورت مصداقی در مورد فتنه ۸۸ از فردی نام نبرده است.
مومن نسب تصریح کرد: آنطور که شما می فرمایید که مقام معظم رهبری سران فتنه را افرادی که در حصر هستند نام برده است، اینطور نیست که رهبری نظام گفته باشد آقایان کروبی و میر حسین موسوی، رهبری فرمود من از فتنه گر بیزارم و همیشه منشا فتنه را عوامل خارجی برشمردند، و بنده هم از فتنه بیزارم، حالا شما به عنوان خبرنگار، بفرمایید فتنه گرچه کسانی هستند؟
وی ادامه داد: من یه انسان هستم نماز می خوانم، باید اخلاق داشته باشم و بالاخره باید یه حرفی بزنم که وجدانم قبول کند، الان در مورد این بحث نه قاضی هستم که اظهار نظر کنم و نه پرونده این افراد در حوزه کاری بنده تحت رسیدگی است که بخواهم نظری بدهم.
وی در پاسخ به این سوال که افراد در حصر چه کسانی هستند؟ افزود: به نظر بنده افراد حصر مد نظر شما افرادی مومن، مقید و وفادار به نظام بوده اند، و اکنون تا زمانی که محاکمه و حکمی بر علیه آنها صادر نشده، آنها را به عنوان افراد و شهروندان این جامعه می شناسم.
مومن نسب در پایان اضافه کرد: اگر مرجع قضایی صالح حکم بر علیه آنها صادر و با رعایت همه الزامات نظام و قانون اساسی جرم را اثبات کند، ما تابع فرامین مقام معظم رهبری هستیم، اما در عین حال مقام معظم رهبری تا به الان بصورت مصداقی در مورد افراد داخلی قضاوت و صحبت نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مومن نسب خواستار بررسی اداره کار استان هستیم
فرزند کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مومن نسب عزیز، روشنفکر، جوان گرا و آینده نگر که مهمترین دغدغه ایشان آینده و نسل جوان است، با تاملی در این مصاحبه درمی یابیم که ایشان متعلق به گذشته نیست بلکه چشم انداز ایشان آینده هست، ( جوانان )و( آینده )کشور و جوانان مد نظر ایشان است..و اینکه باید به فکر صاحبان اصلی کشور که جوانان هستند باشیم.ایران اسلامی و استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نیاز به چنین دیدگاه و چنین افراد ، آینده نگر، خلاق، جوان گرا، خوش برخورد، دارد تا بتواند در راه توسعه همه جانبه گان بردارد و به جایگاه واقعی خود برسد..مهمترین دغدغه این عزیز خدمت خالصانه بدون شعار است، و خود را در همه جا سرباز خدمت میداند .وفقط با خدمت شبانه روزی دنبال گره گشایی از کار مردم و مهمترین دغدغه ایشان حل مشکلات مردم است.ان شا الله که مردم عزیز ما قدر چنین فرزندان خود را میداندو با همکاری و همدلی و دلگرمی به چنین عزیزانی به توسعه همه جانبه استان کمک میکنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
آخرش ما نفهمیدم تو اصلاح طلبی یا اصوگرا

آخرش نفهمیدیم تو با زارع بودی یا یا بهرامی یا ؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
/ فکر میکنی دیگران هیچی نمی فهمند ؟؟؟؟ اول و آخر حرفات هیچگونه سنخیتی با هم ندارند،
گچ
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت که اگه یک مرد تو استانه به والله شخص حضرتعالی هستی
/
Iran, Islamic Republic of
/ که در مورد حصر حرف بزنی همه چی مشخصه لازم نکرده از اونا دفاع بکنی کشور نابود کردن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
من که نفهیمدم چی فرموده برادر مومن نسب
حمید قائدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب مهندس مومنی نسب الحق که شایسته یه پست بالاتری شما باید استاندار میشدی شما یک سیاست مدار حرفه ای هستی ما با وجود شما افتخار میکنیم..........
انیزه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دایی خودمئ شیر مرد دهدشتی
تحلیل متن
Iran, Islamic Republic of
معلومه که داره دفاع میکنه پس. . همین...هستن پس لطفا اینگونه سخن دوپهلونگوییدجناب اینهامملکت راتامرزسقوط بردن
بهشت
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مومن نسب
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
/ بودی وهستی/
بهاره
جناب مومن نسب مقام معظم رهبری در مورد آشتی ملی واضح، صریح و کاملا روشن صحبت کردند و این موضوع در کشور تمام شده است.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
کاش ده نفر تواستان ما مثل شما بود رک وروراست ویک رنگ ، ضمن تواضع پیگیر و فعال وبا انگیزه ونیروی پاک اصلاح طلب ناب
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
نیروهای اصلاح طلب بهت افتخار می کنند همکار گرامی
علی
Iran, Islamic Republic of
دراول صحبت ملاک رفتار خودرارهبری عنوان کردی امابعدش زدی به جاده خاکی عاملان فتنه مشخص هستنند تعدادی درحصر.عده ای فرتری وافرادی ممنوع تصوبر هسننند اما معاون بازرسی اسناندارهنوزعامل فتنه رانشناخته اماجوانان متهم به کج اندیشی مکند وخودرا عقل کل معرفی منماید بگوهم خدارامی خام وهم خرما وسعی کن خلاف. تمایلات درونی خودزندگی نکن گه زندگی دنیوی ارزش این همه دورژی راندارد
حشام
Iran, Islamic Republic of
درود بر مومن نسب
تحلیل متن
آقای که میگی نفهمیدی! احترام ایشون به رهبری نظام که اصل در اهداف اصلاح طلبی است کاملا درسته و به هیچ وجه دوپهلو صحبت نکرده
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
درود بر کر بیراحمد مومن نسب مرد روزهای سخت .. خسته نباشی امیدوارم که موفق وموید باشی
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نمی دانی چه گفتی /
Iran, Islamic Republic of
شورای امنیت ملی حتما بنا بدلایلی محکم ومتقن افرادی را که قانون را زیر پا گذاشتند در حصر ومحدودیت قرار دادند آنهایی که باعث شدند بچه های مردم شهید شوند
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به دمچنارمنکه ۳۵ساله بااصلاحاتم اولین باراسم این اقارامی شنوم تاحالامردروزهای سخت ازش ندیدم ونه شنیدم
Iran, Islamic Republic of
حونشه چول ایکنه همی گپل بدبختش کردین
مهدی
United Kingdom
جناب اقای مومن نسب طبق گفته رهبری فتنه ۸۸ جرم بزرگ بوده پس قطعا بانیان مجرمند
Iran, Islamic Republic of
درود بر مومن نسب
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب اگر کروبی و میر حسین فتنه گر نبودند پس چرا در حصر ند شما چون پست داری دو پهلو حرف می زنی شما کی هستی که می خواهی فر مایشات رهبری برای مردم تفسیر کنی
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
.. کل این نظام مقدس اسلامی باشید چطور .. سخنان رهبری را تجزیه و تحلیل بکنید واقعا ک...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1