تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۳۳۳۵۳

مسئولان شهرداری یاسوج بهای به حرف مسئولان ارشد نمی‌دهند / فرزانه: برای حق و حقوق مردم عصبانی هستم / شهرداری مادوان تافته جدا بافته نیست

۹
۰
کبنا ؛شهردار مادوان گفت: این شهرداری برای دفن زباله‌های مردم با مشکل مواجه است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مسئله دفن زباله‌ها در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز با معضلات و مشکلاتی مواجه است و هرزگاهی می‌بینیم که این مسئله در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
شورای سلامت شهرستان بویراحمد منطقه «دوپشته دشتروم» را برای دفن زباله‌های این شهر در نظر گرفت و مسئولیت آن را بر عهده شهرداری یاسوج قرار داد و بر اساس قانون پسماندها در مقابل دفن زباله‌ها عوارض و هزینه‌های برای اداره امور آن مکان در نظر می‌گیرند.
شهرداری مادوان با ۱۷ هزار نفر جمعیت با مشکل دفن زباله‌ها روبرو است، جهانبخش شهردارمادوان در این رابطه می‌گوید؛ شهر مادوان ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد، اما مکانی برای دفن زباله‌های خود ندارد.
جهانبخش ادامه داد: علی‌رغم مصوبه شورای سلامت برای دفن زباله یاسوج و شهرها و روستاهای اطراف آن در منطقه «دوپشته دشتروم» اما مسئولان و مأموران شهرداری از این کار ممانعت به عمل می‌آورند.
وی اضافه کرد: در سال ۹۵، ۱۱ میلیون تومان به صورت نقدی و ۱۸ میلیون تومان غیرنقدی به شهرداری یاسوج جهت دفن زباله‌ها هزینه پرداخت کردیم و علی رغم پیگیری و رایزنی‌های صورت گرفته، مأموران و مسئولان شهرداری یاسوج از ریختن زباله شهر مادوان در این مکان خودداری می‌کنند.
مسئول پسماند با لحن تندی نسبت به حرف مسئولان ارشد شهرستان بویراحمد بی‌توجهی می‌کنند
قدرت‌الله مسعودمقدم مسئول امور خدمات شهری شهرداری مادوان نیز در این خصوص با بیان اینکه مسئولان استان و شهرستان منطقه «دوپشته دشتروم» را برای دفن زباله‌های شهر یاسوج و سایر شهرها و روستاهای شهرستان بویراحمد اختصاص داده‌اند، افزود: مسئولان شهرداری یاسوج از دفن زباله شهر مادوان با وجود پرداخت بخشی از هزینه‌ها در این مکان خودداری می‌کنند و حتی با لحن‌های نامناسب و به دور از شأن یک مسئول نظام اسلامی برخورد می‌کنند.
مسعود مقدم گفت: اخیراً مسئولان و مأموران شهرداری یاسوج از ریختن زباله شهر مادوان در این مکان جلوگیری کردند و وقتی با همراه شهردار مادوان با آنها در این باره صحبت می‌کنیم، با لحن بسیار بد پاسخ می‌دهند و حتی با لحن تندی نسبت به نظر مسئولان ارشد شهرستان بی‌توجهی می‌کنند.
شهرداری مادوان ۲۸ میلیون تومان بدهکار است
فرزانه مسئول پسماند شهرداری یاسوج نیز در این رابطه می‌گوید: بر اساس تصمیم مسئولان ارشد استان و شهرستان بویراحمد منطقه «دوپشته دشتروم» برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست با مدیریت شهرداری یاسوج برای دفن زباله‌های این شهرستان در نظر گرفته‌اند.
وی بیان کرد: افرادی در پست‌های مختلف همانند؛ نگهبان، راننده ماشین‌های سنگین، مکانیک و ... برای اداره امور این مکان مشغول هستند که هزینه‌های هم دارند، لذا شهرداری یاسوج به ازای هر تن زباله ۱۰ هزار تومان دریافت می‌کند.
فرزانه بیان کرد: مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، دانشگاه‌ها و سایر ادارات برای دفن زباله‌های خود در این مکان هزینه پرداخت می‌کند و شهرداری مادوان تافته جدا بافته‌ای از دیگران نیست و باید هزینه پرداخت کند.
وی گفت: تاکنون شهرداری مادوان بر اساس مدارک و مستندات که وجود دارد، ۱۱ میلیون تومان پرداخت کرده و میزان زباله‌های که هم در این مکان تخلیه کرده، نیز مشخص است.
فرزانه با بیان اینکه برای حق و حقوق مردم عصبانی می‌شوم، گفت: شهرداری مادوان ۲۸ میلیون تومان بدهکار است و ضمن چند بار تذکر از پرداخت بدهکاری‌های خود استنکاف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جاوید این دیگه کیه
علی
Iran, Islamic Republic of
شهر
حامی
Iran, Islamic Republic of
جاوید شیر زمینه
آبگرم
Iran, Islamic Republic of
اقای جاوید و اقای فرزانه این کارها همه سیاسی بازی است اره انتخابات نزدیک است
احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا تو که مغرضانه قضاوت میکنی
احمد
Iran, Islamic Republic of
جلوی زباله گرفتن مردم هنرنیست أقای حامی
سركوهكي
Iran, Islamic Republic of
مهندس جهانبخش اهل باج دادن نیست قبلا شهرداری یاسوج هرچه دلش می خواست پول میگرفت امروز دیگه نمیتونه
بهروز
Iran, Islamic Republic of
کسی که بر امورات مسلط باشد زیر بار هر خواسته ای نمیرود مهندس جهانبخش یک فرد متخصص ی است
جعفري
Iran, Islamic Republic of
مگر می شود جلوی زباله مردم را گرفت شهرداری یاسوج چه چیزی را میخواد ثابت کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1