تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۲۳۳۲۸۰

پیام «عدل هاشمی» به مناسبت سالگرد ۷ اسفند ۹۴؛ دست از کینه بردارید

۵
۰
کبنا ؛«عدل هاشمی‌پور» نماینده مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت ۷ اسفند پیام صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ به مناسبت ۷ اسفند پیامی صادر کرد و در این پیام ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات همه را به وحدت دعوت کرد.
این پیام به شرح زیر است؛
بنام خدایی که انسان را موجودی اجتماعی با قوه تعقل٬ تفکر و با اراده اختیار و انتخاب آفرید و اشرف مخلوقاتش قرار داد و تغییر٬ تحول و تعیین سرنوشت را به خود انسان تفویض نمود. بی شک بستر و مبادی این فریضه دینی انتخابات  است. از آن میان هفتم اسفند ۹۴ جلوه ای از اقتدار ملت و اوج دومکراسی و مردم سالاری دینی بود. بی شک نامی ماندگار و برگ زرین دیگری بر افتخارات پر شمار این مرز و بوم افزوده است. در عرصه جهانی ارزش و اهمیت حضور مردم در انتخابات فارغ از هر نتیجه داخلی، نمایانگر پیروزی و شکوه عظمت ملت ایران است. سلام و احترام به محضر شریف ملت ایران خاصه خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و همه کسانیکه در راه اعتلای ایران اسلامی قدم و قلم بر می دارند   درود می فرستم بر همه آنانیکه در ۷ اسفند دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و با حضور در پای صندوق های رأی ضمن ادای تکلیف، به جمهوریت نظام آری گفتند و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را مأیوس نمودند. حساسیت، احساسات و شور انتخاباتی مربوط به زمان خودش بوده و اکنون موسم کار، خدمتگزاری و انجام وظیفه در چارچوب قانون اساسی است. به مردم شریف حوزه انتخابیه ام عرض می کنم اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت بر عهد و وعده هایی که به موکلینم داده‌ام پایبند و جدی هستم. با صراحت اعلام میکنم که در همین مدت زمان کوتاه بخش عمده ای از مطالبات مردم انجام، بخشی در دست اجرا و بخشی نیز با لحاظ  شرایط اقتصادی و بودجه‌ای در حال مطالعه و رایزنی است. لازمه و نیاز به فعلیت رسیدن این اقدامات مهم٬ اساسی و زیربنایی صبر و حوصله مردم و هماهنگی و همراهی مسئولین اجرائی استانی و کشوری است  که خالصانه و خاضعانه  تقاضای همکاری دارم. با افتخار اعلام میکنم که در طول یکسال گذشته تمام وقت و هم و غم خویش را بدون از ذره ای خدای ناکرده منت و یا غرور و هوس صرف امورات مردم و شرح وظایف سازمانی ام نموده و مابقی دوران خدمت در مجلس را در صورت حیات با توکل بر خدا و تحت امر ولایت فقیه زمان با جدیت و همت بیشتری با استفاده بهینه از همه فرصت های قانونی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیزم  مصروف خواهم داشت.
لازم می‌دانم از همراهی روحانیت معظم، ائمه جمعه و جماعات، نخبگان،اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و در یک کلمه همه  دلسوزان نظام، انقلاب و رهبری، اصحاب رسانه و قلم  تشکر نمایم. همگان بخصوص کارگزاران نظام و مدیران اجرائی استان و حوزه انتخابیه ام را به وحدت، همگرایی و همفکری در جهت توسعه همه جانبه و خدمت رسانی بیش از پیش  به ولی نعمتان انقلاب دعوت و توصیه  می نمایم و در این واپسین روزهای سال و زنده شدن دوباره طبیعت مردم را به رفع کدورت ها و خالی نمودن دلها از زنگار کینه و اتفاقات مسائل روزمره دعوت مینمایم. سلامتی و طول عمر با عزت و برکت برای مقام معظم رهبری، توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خدای سبحان مسئلت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد از چرا م
Iran, Islamic Republic of
به وعده های خود عمل کن. از شعار خسته شدیم
عزادار
Iran, Islamic Republic of
روز انتخاب عدل هاشمی را باید در تاریخ کهگیلویه برای همیشه روز عزای عمومی اعلام کرد.
ازتراب علیا
Iran, Islamic Republic of
عزادار لایک داری بخدا با این جمله تاریخیت
طاها
Iran, Islamic Republic of
وعده های .. این هفته اون هفته با ..نمیشه مردم را ..
عبدیانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار سرافراز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1