تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۲۳۳۲۷۸

افشاگری عجیب یک مدیرکل در خصوص تاکسی بی سیم‌ها/ کاظمی: نباید اجازه می‌دادیم که حرف و حدیث پشت سرمان باشد

۱۱
۰
کبنا ؛پشت پرده تاکسی های بی سیم در شهر یاسوج چیست؟
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جواد غلام‌پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای ترافیک استان که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در رابطه با تاکسی های بی سیم افشاگری کرد.
این مسئول بیان کرد: مشکل ما این است که تاکسی بی سیم‌ها همه در اختیار یک عده خاص است.
غلام‌پور با بیان اینکه بهتر بود این مراکز تاکسی‌ها به شیوه فراخوان عمومی در اختیار افراد قرار می‌گرفت، اظهار کرد: نظارت بر واگذاری این تاکسی‌ها صورت نگرفت و در واقع فراخوان عمومی برای واگذاری آنها برگزار نشد.
وی تاکید کرد: اگر تاکسی بی سیم‌ها بر اساس فراخوان عمومی واگذار می‌شد رقابت سالمی صورت می‌گرفت و برخی تخلفات را شاهد نبودیم و اگر رقابت به وجود بیاید بین آنها این وضع فعلی سالم سازی می‌شد.
حسین کاظمی مدیرکل فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این مسئله نیز واکنش نشان داد و اظهار کرد: عدالت کجا رفته است، وقتی متقاضی تاکسی بی سیم داریم، در جلسات می گوییم، ظرفیت تکمیل است، از طرفی قبل هم گفته بودیم که برای واگذاری این تاکسی ها فراخوان عمومی زده شود که حرف و حدیث پشت سر ما نباشد.
وی تاکید کرد: باید برای واگذاری تاکسی بی سیم ها فراخوان عمومی زده شود تا عدالت در این زمینه رعایت شود.
کاظمی افزود: ماهانه ۱۸۰ هزار تومان حق ورودی از رانندگان مشغول به کار در تاکسی‌های بی سیم استان گرفته می شود، لذا باید تاکسی بی سیم‌های استان هر چه سریعتر ساماندهی شوند.
وی افزود: ایجاد پارکینگ برای استقرار تاکسی‌های بی سیم در شهرهای مختلف استان به ویژه یاسوج ضروری است.
سیدحسین کاظمی افزود: بسیاری از صاحبان آژانسهای تاکسی بی سیم فعال در شهرهای استان تنها به فکر کسب سود و درآمد هستند در حالی که باید سطح خدمات دهی آنها به مردم ارتقا یابد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواستار برخورد قاطع با آن عده از صاحبان آژانس های تاکسی‌های بی سیم شهرهای استان شد که نسبت به ساماندهی اقدام نکنند.
به گزارش کبنا، در حواشی این نشست برخی از منابع اعلام کردند، که یک طایفه خاص صاحب امتیازی تاکسی بی‌سیم‌های یاسوج را در دست دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صداي ملت
Iran, Islamic Republic of
مشکلات همه حل شده فقط این مونده؟اقای کاظمی تاکسی بیسیم در دست کدوم خانوادس؟چرا شفاف صحبت نمیکنی؟اگر به بحث عدالت میخوای بپردازی لطف کن سری به فیش های اب استان و شهرداری بزن تا بفهمی چ خبر…
با بگم بگم ادم معروف نمیشه…
مهمان
Iran, Islamic Republic of
ببخشید،عجبیب بودنش کجاست؟
مهندس
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که مجوز صادر می کردید چرا این حرف رو نزدی الان گفتی
Iran, Islamic Republic of
اولین باره که با صحبت این اقا موافقم
عمومی
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی هم که اشتغال زایی میکنه نمیذارید به کارشون ادامه بدن به جای این حرفا شما هم یه کاری برای جوونای بیکارکنید که مشغول به کارشن ...
ح علی پور
Iran, Islamic Republic of
الناس علی دین ملوکهم،
مردم و زیر دستان از رفتار و روش مافوق و مسئو لین شان تبعیت می کنند،
دولتی که استفاده نا متعارف از بیت المال برایش عادی و مدیرانش در اختلاس از هم سبقت می گیرند،
چیز تازه و عجیبی نیست این کارها و رفتار ها در سطح پایین تر و استان ها . . .
اگر دانستن حق مردم است نه شعار مطبوع رسانه ای و انتخاباتی،
کبنا صادق باشد و شجاع و برخی مطالب و نقد ها را ناقص درج نکند!
Iran, Islamic Republic of
مطلبه تازهای نبود جناب اینو که همه میدونن شما تازه فهمیدی
حالاچیکار میخوای بکنی
اسماعیل
Germany
تاکسی بیسیم ۱۸۳۳ و ۱۸۳۸ متعلق به آقای حشمت سادات میباشد. تاکسی ۱۸۲۲متعلق به برادر آقای حشمت سادات است. تاکسی ۱۸۲۸متعلق به آقای مهرداد رستمی است که از فامیلهای آقای حشمت سادات میباشد. دوست عزیز اشتغالزایی برای آقای سادات و قوم و خویشهای ایشان بوده نه برای رانندگان تاکسی بیسیم.
جهادگر
Iran, Islamic Republic of
سلام. هیچگونه نظارتی بر کار تاکسی بی سیم صورت نمی گیرد. یک روز جمعه فرزندم امتحان داشت و ماشینم اشکال پیدا کرد و روشن نشد با هر تاکسی بی سیم تماس گرفتم کفتند در محدوده شهرک جهاد فعلا سرویس نداریم. در شرایط شلوغی فقط به مسیر های نزدیک خاص سرویس می دهند و فقط دنبال منفعت خود هستند. خواهشمندیم بداد این مردم برسید و فقط در مرحله حرف و نباشد و بعد از این جلسات فراموش شود!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محترم اولاً معلومات عمومیت باید در خصوص نحوه تاکسى و تاکسى بیسیم ،تاکسى بار ،تاکسى اجاره و نحوه عملکرد و نوع خدماتشون بیشتر شود، ضمناً دیکته مسئولین و مدیرانى که نه تخصصى دارند و نه اطلاعات و آگاهى و ظرف یک ماه متخصص در امر حمل و نقل مى شوند و منافع شخصى خود و فامیل و بستگان خود را در نظر گرفته روابط را به جاى ضوابط و سوء استفاده از موقعیتهاى شغلى تضییع خقوق دیگران و ایجاد حق و توقع براى افرادى سودجو و بى نظم را فراهم آورده و پا را فراتر از قانون گذاشته و دیگران را مورد اتهام و افترا قرار داده و به جاى اینکه نظم عمومى را در جامعه حاکم کند خود عامل بى نظمى در این شهر مى گردند.
خداشناس
Iran, Islamic Republic of
انصافا باید مسولین تقدیر و تشکر ویژه ای از اقای سادات کنند که این همه جوان را ساماندهی کرد و خداوند به زندگی ایشان برکت بدهد کاش چهار نفر مثل ایشان در این شهر بودند تا بیکاری ریشه کن می شد آقای کاظمی لطفا ایشان را دعوت و به صورت رسمی تشکر کنید نه تخریب و خدا را بشناسید که این پست ها و این صندلی به کسی وفا نکرده است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1