تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۳۳۱۸۲

تاج گردون سر بلندتر از همیشه

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید جاسم دانشور
برای خودم نوشتن وگفتن ازتوانایی و شایستگی های تاج گردون واینکه چقدربه فکرمردم حوزه ی انتخابی خود می باشد و به آینده و رفاه و معیشت آنها توجه دارد امری معمولی است.
برای هرانسانی هم که کمترین انصافی دروجودش٬وریزترین خردی درساختارش یافت شود به سادگی قابل درک وفهم است که مردم گچساران وباشت به میمنت فهم و شعورخود توانمندترین ٬دلسوزترین ولایق ترین فرد را به عنوان نماینده ی خود درمجلس شورای اسلامی برگزیده اند.
چقدر خوشحال می شوم وقتی  که نوشته های ماهها و سالهای گذشته خودم درمورد حسن نیت وتوانایی های تاج گردون را درذهنم مرور می کنم. آنجا که نوشتم هرکاری راهرشخص دیگری بخواهد برای مردم گچساران واستان انجام دهد٬ تاج گردون در زمان کمتر و به بهترین نحوممکن آن را انجام خواهد داد و اگرکاری راتاج گردون نتوانست انجام دهد هیچ شخص دیگری در استان قادربه انجام آن نخواهد بود.
بعضی ها به من می گویند اغراق می کنید.من فقط به افزایش اعتبارات استان به یک هزار و دویست و هفده میلیارد تومان درسال ۹۶ اشاره می کنم. که وقتی درسالهای گذشته تاج گردون چنین اعتباری را برای استان پیش بینی می کردند به او طعنه می زدند ولی حالامی بینیم که این ادعا تحقق یافته است آن هم اول به لطف خدا بعدهم پیگیری٬ لیاقت وشایستگی تاج گردون و ریاست او بر کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی که اشخاصی از دیار خودمان تمام تلاش خود را کردند این مسئولیت مهم نصیب تاج گردون ومردم خوب گچساران وباشت نشود.
نیاز به معرفی هم نیست که از چه گروه یا حزبی هستند.تفاوت قدرت تاج گردون به چند مسئله ختم نمی شود از چهره های شاخص روستای دیل گاز رسانی به آنجا راغیرممکن می دانستند اما تاج گردون این کار را کرد.
نماینده ای دراستان احداث جاده ی چرام به بندرگناوه را به استهزا گرفت اما تاج گردون آن را عملیاتی کرد و بخشی ازآن احداث و ما بقی دردست اجرا می باشد.وعده ی آبرسانی به بیش از۱۲هزارهکتار زمین کشاورزی انجام پذیرفت.
اگردرهرهکتارفقط۲نفر مشغول کارشوند ۲۴ هزارنفربصورت مستقیم می توانند مشغول به کار شوند.مگربرای چند نفرمی توان شغل اداری ایجادکرد؟! یا چند نفر را در ادارات استخدام کرد؟! باید منطقی باشیم وازفرصتها استفاده کنیم وناسپاسی را کناربگذاریم.
افزایش سهم مناطق نفت خیزاز۲% به ۳% کاری بسیار ارزشمند است که می تواند سالانه میلیاردها تومان به اعتبارات منطقه اضافه کند.تصویب اختصاص۳% ازقراردادهای نفتی به مناطقی که طرحها وپروژه ها در آن انجام می شود یکی دیگرازارزشمندترین کارهاست که باپیگیری و ابتکاردکتر تاج گردون به تصویب رسیده است.
افزایش تختهای بیمارستانی گچساران به ۴۶۰ تخت خواب در آینده ای نزدیک وساخت بیمارستان اختصاصی بانوان نمونه ی دیگری از تلاشهای ایشان است‌ تخصیص اعتبار۱۴میلیاردتومانی برای ساخت فضاهای ورزشی وفرهنگی درگچساران و باشت مسئله ای بسیارحایزاهمیت است.
تخصیص آب  از سدچم شیر که یک قطره هم برای منطقه درنظرگرفته نشده بود. افزایش سهم آب منطقه از سدکوثر را نمی توان نادیده گرفت. برای من پیام میگذارند میگویند حیف که شما سید هستید چراچنین مطالبی می نویسید؟
به آنها می گویم اتفاقا رگ سید بودنم میگه از حق و حقیقت دفاع کنید و کسی راکه صادقانه وشبانه روزدرخدمت مردم است با قلمت حمایت کن .شرافت آدمی می گوید نماینده ای که باعث شده کشاورزی زمینهای چند میلیونی اش به یکصدمیلیون تومان افزایش قیمت یافته را بهتر وبیشترمعرفی کرد زحمات او را بیشتردردیدعموم قرارداد واقعیتها را گفت.
هرچندعملکردتاج گردون خودگویای همه ی واقعیتهاست ونیازی به واکاوی امثال من ندارد اما رسالت نویسندگی ام ایجاب می کند مکملی هم درکنارعظمت کارهای تاج گردون قراردهم.
دوستان عزیز درطول یک سال گذشته ۲۱مقام ارشد کشوری ازجمله وزیرومعاونین وزیران ودیگر مسئولین ارشد به گچساران و باشت آمده اند که شاید درطول دهها سال گذشته چنین اتفاقی نیافتاده  باشد.ورودی های گچساران ازهرچهارمحوردرحال بهسازی وافزایش باندجاده هاست. کلنگ زنی بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب با اعتباری حدود۷۵۰میلیاردتومان راچه کسی درخواب می دید؟ اشتغال زایی مستقیم حدودیک هزارنفر.ومطمینم انشاالله به مرورزمان طرحهای ارزشمنددیگری درمنطقه اجراخواهد شد.
طرح پرورش شترمرغ تحول عظیمی درمنطقه ایجادخواهد کرد وانشاالله تاثیرآن رادرزندگی مردم خواهید دید.عزیزان بایدنماینده شهرمان راحمایت کنیم دست از کارشکنی برداریم شما اگرخیرخواه مردم هستید چرا نمیخواهید نماینده ی آنها رییس کمیسیون برنامه وبودجه ی مجلس شود؟!
مگرنه خیر و تاثیر آن برای مردم است؟ مگرشما بدتان می آید مردم به نوایی برسند؟! چند باردرفضای مجازی گروهی که مخالف تاج گردون هستند مرا دعوت کردند بحثهای طولانی و زیادی داشتیم  با نهایت احترامی که برای اکثرآنهاقایل هستم خطاب به بعضی ازآنها ٬تکرارمیکنم فقط بعضی از آنها گفتم قبلا درتفکر و قدرت تشخیص شما شک داشتم ولی الان درایمان شما تردید پیدا کرده ام. آخریک نماینده با این شرایط سخت اقتصادی وتحریم دیگرچه کارباید بکند؟
مردم عزیزوفهیم می دانند و می بینند.تحولات عظیمی که درحال رخ دادن است راشاهدهستند ومی دانند چه نماینده ی استثنایی وقابلی دارند .امالازم است باتوجه به حجم اعتباراتی که به استان اختصاص یافته است و یقینا همه ی نمایندگان محترم استان واستاندارمحترم درآن صاحب نقش هستند و باید اذعان هم کرد نقش دکترتاج گردون با توجه به موقعیتی که درمجلس دارد به مراتب بیش ازدیگران است٬.
بعضی ها کاری نکنندکه ایشان (تاج گردون) درکسب اعتبارات برای استان دلسردشوند چون برنامه ریزی ونحوه ی تقسیم اعتبارات واستفاده ی صحیح ازمنابع بدون شک درتصمیمات ایشان تاثیردارد. و یکی ازمسئولینی که تاج گردون به  توانایی های فنی وتخصصی ایشان اعتماد دارند دکترنوروزی رییس محترم سازمان برنامه ریزی و بودجه استان می باشند که وجود و حضورایشان انگیزه های دکترتاج گردون را دوچندان خواهدکرد ولی متاسفانه گاهی شاهدبوده ایم که علی رغم زحمات چندین ساله دکترنوروزی درمعاونت برنامه ریزی استانداری و اخیرا در سازمان برنامه ریزی وبودجه استان قضاوتهای نادرستی صورت می گیردکه به دورازانصاف میباشد.تنهاصداقت وهم دلی مسئولین محترم وجلوگیری ازتخریب شخصیتها می تواند مسیرتوسعه ی بیشتراستان را هموارسازد.به امید روزهای بهتر برای شهرستانهای گچساران و باشت واستان کهگیلویه وبویراحمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
Iran, Islamic Republic of
هیچ تخت بیمارستانی در این ۵ سال اضافه نشده است! کلنگ آن کارخانه لاستیک سازی هم،،،،، اگر بشود اگر رییس جمهور باشد اگر برای اشخاصی... سود داشته باشد اگر های دیگر،،،،.
یالار
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حق گو
Iran, Islamic Republic of
چطور نوشته ای از چهره های شاخص دیل گفتن گازکشی به دیل غیر ممکن است،آخه بنده خدا زمانی که تاجگردون دور اول قبول شدن لوله گاز روستای دیل و اطراف تا دیل اومده بود و اولین هفته کاری آقای تاجگردون مصادف شد با افتتاح ایستگاه گاز که تو آرو احداث کرده بودن که گاز هم داخلش بود،هر چند آقای تاجگردون را قبول دارم و کارهای خوبی انجام داده
Iran, Islamic Republic of
صادق جان ورودی های شهر که چندبانده شده اند، بخش قابل توجهی از زمینها ابیاری بافت فرسوده در حال بازسازی به امید خدا به زودی یکی از بیمارستانها افتتاح و اون یکی هم در حال تکمیل شدنه. چهره مبلمان شهری گچساران مشکل داره که اون رو هم اطمینان دارم فکرهای خوبی واسش می کنن تا در تمام مناطقش تحول صورت بگیره و خیابونهاشم عریض بشه
علی
درود
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت هرچند هیچ انسانی بی عیب و نقص نیست ولی خدایی کاردان و مدیر هست و خواهد بود
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر و ارادت خدمت جناب مهندس سید جاسم دانشور الحق قداست قلم به دست گرفتن را که با نوشتن واقیت جامعه و درد مردم را گفتن به خیلیها درس صداقت وازاد منشی دادی سید عزیز از این هیاهو و گرد و خاک اقلیتی سردرگم نهراس راه برون رفت مشکلات جامعه اصلاحات در لوای روشنگری است سر افراز باشی
اصلاطلبان دیل
Iran, Islamic Republic of
اگر این کاره ها فامیلان تاجگردو ن نفع نداشتند کلنگ این کارخانها زده نمیشد
من
Iran, Islamic Republic of
مردم شهر ما حقشونه به حال خودشون رها بشن.
حیف دکتر که وکیل امثال ما ..... شده
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
یادم میاد یه زمانی ی مدیر کل ازیاسوج مبخواست بیاد گچساران مسولین اون اداره میرفتن قبل ازشهر منتظرش، العان دکتر تاجگردون از بس وزیر ومعاون وزیر آورده گچساران برامردم عادی شده، متاسفانه مردم گچساران بعضیاشون قدر نشناسند البته حق دارند چون انتظارات ازایشون زیاده، اینم برمیگرده به ارزش ولیاقت دکتر، درهرحال ماباید قدر این نیروی ارزشمندرو بدونیم خیلیها آرزو دارند دکتر تاجگردون نمایندشون باشه، خواهشا بجای انتقاد های بی ارزش کمک کنید به پیشرفت شهرمون،،، خسته نباشید دکتر جان خدا قوت
بهزاد هاشمی کو ه سرک
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف باید هرروز در گچساران و باشت دعای طول عمر و سلامتی برای نماینده محترم و ارزشمند جناب دکتر تاجگردون بجا آورد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آخه من خیلی تلاش میکنم که خودم را قانع کنم و نسبت به عملکرد و صادق یودن آقای تاجگردون خوش بین بشم ولی وقتی امینی ، دانشور ، حبیبی ، هاشمی ، روئین را می بینم به نتیجه میرسم که غیر ممکن است
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهنگی حتما از دنیای دیگری امده ای دوست خوب واقع بین همه حق حیات دارند منفی فکر کردن حسادت را ترویج میکند افرادی که نام بردی معایبی دارند ایا جنابعالی مبرا از اشتباه هستید سعی شود سازنده باشیم نه تخریب گر
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کور شود هرانکس نتوان دید سالهای قبل با این چند سال مقایسه میکند ومی بیند که مردم رضایت دارند انتقاد میکند
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1