تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۲۳۳۱۶۷

وضعیت نامناسب نمازخانه‌ها در اماکن رفاهی و تفریحی استان

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شاخص‌های گردشگری توسط اماکن و مجتمع‌های تفریحی و گردشگری استان رعایت نشود، مجوز فعالیت آنها لغو خواهد شد.
نشست مدیران و مسوولان مجتمع‌های تفریحی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل گردشگری این استان در یاسوج برگزار شد.
محمود باقری در این نشست، اظهار کرد: قصد داریم سال ۹۶ را با شعار «خدمات‌دهی متفاوت» آغاز کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خصلت ممتاز مهمان‌نوازی مردم کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همیشه گفته‌ایم مهمان‌نوازیم و این حرف را تاکنون به خوبی در عمل اثبات کرده‌ایم.
وی با تاکید بر ماندگاری خصلت مهمان‌نوازی مردم کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید روح گذشت را بیش از پیش تقویت کنیم و کاری نکنیم که گردشگران به خاطر مسائل بی‌ارزش از ما برنجند.

این مسوول با بیان اینکه حوزه گردشگری حوزه گردن‌کشی نیست، یادآور شد: اگر در جایی مشکلی پیش بیاید باید از طریق دستگاه قضایی و قانونی مشکل را حل کنند.
باقری با اشاره به شعار سال جدید (خدمات‌دهی متفاوت)، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم حوزه گردشگری حوزه‌ای متفاوت است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد رعایت بهداشت، رعایت موارد دینی و تکریم ارباب رجوع را از دیگر موارد مورد توجه مدیران مجتمع‌ها، اماکن و تالارهای تفریحی و گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: توجه به موضوع نماز و نمازخانه در اماکن تفریحی نیز از موارد بسیار مهم است که باید مسوولان مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی با تاکید بر توجه خاص به نمازخانه در اماکن تفریحی و گردشگری استان، گفت: اغلب اماکن دورترین و بدترین اتاق با موکتی کهنه را به نمازخانه اختصاص داده‌اند.
این مسوول از نظارت مستمر و گسترده با حضور مدیر کل و کارشناسان اداره کل گردشگری استان از اماکن تفریحی خبر داد و یادآور شد: بازدید و نظارت بر روند کار، خدمات‌دهی، وضعیت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی با حضور مدیرکل و کارشناسان امر انجام خواهد شد.
باقری با بیان اینکه گردشگری مجموعه‌ای فرهنگی است، گفت: باید زمینه شادی و نشاط مردم را در همه ایام به خصوص نوروز فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر نصب بنرهایی با عناوین مختلف در محل‌های مختلف مجتمع‌های تفریحی و گردشگری، افزود: کسانی که در بخش گردشگری فعالیت می‌کنند باید بنرهایی با عناوین رعایت مسائل اخلاقی، دینی، نشان دادن نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی را تنظیم و در محل‌های مختلفی از اماکن نصب کنند.

وی با بیان اینکه شاخص‌ها و ملاک‌های خاصی برای ارزیابی و نظارت بر اماکن تفریحی گردشگری در نظر گرفته‌ایم، گفت: مسوولان و مدیران مجتمع‌های گردشگری و تالارها باید همه موارد مربوط به نماز، اخلاق، بهداشت و خدمات‌دهی به گردشگران را طبق ملاک‌های مشخص‌ شده رعایت کنند.
باقری تصریح کرد: اگر اماکن، مجتمع‌ها و تالارها این موارد را رعایت نکنند مجوز فعالیت آنها تمدید نخواهد شد ضمن اینکه مجوز فعالیت آنها لغو می شود.
در پایان این نشست نیز از عنایت روحانی دبیر ستاد اقامه نماز این اداره کل با اهدا لوحی تقدیر شد.

برپایه این گزارش ،اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد بر اساس ارزیابی های ستاد اقامه نماز استان دستگاه برتر و در بین ادارات میراث فرهنگی کشور رتبه ۵اقامه نماز را به خود اختصتص داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید قائدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب اقای مهندس باقری عزیز اگر خود شما نظارت داشته باشید .عالییه خدا حفظتون کنه...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1