تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : ۲۳۲۹۷۹

تاجگردون: هیچ‌کدام از نامزدهای اصولگرا «رجل سیاسی» نیستند

۲۳
۰
کبنا ؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هیچ‌کدام از نامزدهای اصولگرا «رجل سیاسی» نیستند، تاکید کرد که اصولگرایان با معرفی یک نامزد در شب آخر به نتیجه نمی‌رسند، گفت: تاکتیک تعدد کاندیداهای اصولگرا برای شکستن رای روحانی جواب نمی‌دهد.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به اعلام کاندیداتوری همزمان تعدادی از چهره‌های اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری طی روزهای اخیر اعلام کرد: واقعیت این است که صرف اعلام کاندیداتوری افراد برای این‌که این فرد واقعاً توانایی ریاست‌جمهوری داشته باشد، کفایت نمی‌کند.
هیچ‌کدام از نامزدهای اصولگرا «رجل سیاسی» نیستند
او در پاسخ به سوالی درباره اعلام کاندیداتوری حمید بقایی، گفت: نمی‌دانم که آیا تعریف مفهوم «رجل سیاسی» در شورای نگهبان تغییر کرده یا خیر اما تا جایی که می‌دانم تمامی افرادی که تا به امروز مطرح شده‌اند، بنابر تعاریف قبلی، «رجل سیاسی» محسوب نمی‌شوند و در این راستا تفاوتی میان بقایی و بقیه وجود ندارد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته افراد بسیار سرشناس‌تر از این افرادی که امروز اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، داشتیم که به‌دلیل این‌که بنابر تعریف شورای نگهبان «رجل سیاسی» محسوب نمی‌شدند، تایید صلاحیت نشدند.
لزوم جدیت شورای نگهبان در اطلاق «رجل سیاسی» به نامزدها
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای نگهبان باید جایگاه ریاست‌جمهوری را بسیار جدی بگیرد و بدون تعارف نسبت به این‌که فلان نامزد نزدیک به کدام حزب و جریان سیاسی است، در راستای تایید صلاحیت نامزدها اقدام کند.
نامزدی که تبدیل به «مصیبت بزرگ» شد
او یادآور شد: متاسفانه طی یکی، دو دهه اخیر شورای نگهبان فردی را به‌عنوان «رجل سیاسی» تشخیص داد و همین فرد تبدیل به مصیبتی بزرگ شد و به نظر می‌رسد شورای نگهبان نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شود.
اصولگرایان با معرفی یک نامزد در شب آخر به نتیجه نمی‌رسند
نماینده اصلاح‌طلب مردم گچساران و باشت در مجلس دهم در پاسخ به سوالی درباره تعدد نامزدهای اصولگرا گفت: دوستان اصولگرا باید بدانند که آن‌چه پیش از این یک بار انجام شده، تکرار می‌شود و اگر فردی را شب آخر مطرح کنند، مردم به او رای می‌دهند، تصور نادرستی است و درواقع نه نظام مرتکب چنین اشتباهی می‌شود و نه مردم چنین تصمیمی می‌گیرند.
امکان وحدت اصولگرایان بسیار ضعیف است
تاجگردون اعلام کرد: فضای فعلی سیاسی کشور نشان می‌دهد امکان وحدت در میان اصولگرایان بسیار ضعیف است و درصورتی که وحدتی هم محقق شود، کاندیداهایی که تاکنون اعلام شده‌اند، جریان‌ساز نیستند.
هیچ‌کدام از نامزدهای اصولگرایان جریان‌ساز نیستند
رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ کل کشور خاطرنشان کرد: مردم در هر صورت تصمیم خود را خواهند گرفت و این تصمیم منطقی خواهد بود. اصولگرایان می‌توانستند با تاکتیک دیگری وارد میدان شوند اما در حال حاضر اولاً این تعدد کاندیداها راه به جایی نمی‌برند و در ثانی چهره‌هایی که معرفی شده‌اند، جریان‌ساز نیستند.
تاکتیک تعدد کاندیداهای اصولگرا برای شکستن رای روحانی جواب نمی‌دهد
تاجگردون در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هدف از تاکتیک تعدد کاندیداها شکستن رای روحانی است، گفت: واقعیت این است که این تاکتیک جواب نمی‌دهد چرا که افرادی که معرفی شده‌اند، «چهره» نیستند و نهایتاً هر کدام قرار است یکی، دو میلیون رای بیاورند. آن‌چنان که مثلاً سعید جلیلی در انتخابات قبلی نهایتاً حدود سه، چهار میلیون رای آورد و تاثیر چندانی نداشت. / ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط خودت رجل سیاسی هستی !!!!!!
اصولگرایان دیل ا
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون اینقدر بر علیه اصولگرایان نگو اگر اینها نبودند به مجلس نمی رفتی حداقل نمک شناس باش
دنا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا صحبت های آقای دکتر که با پیش داوریهای سطحی سعی در سبک نشان دادن موضوع رقیب دارند،خود دلیل بر موفقیت تاکتیک جریان رقیبه . خوب بود ایشان هم اشاره میکردند به این موضوع که : علیرغم تعدد ،افتراق و جدایی کاندیداهای رقیب (اصولگرا) و باتوجه به اینکه مجموعه کاندیداها یشان در دور قبل به علت اینکه جزو جریان دولت حاکم بودند و بهمین دلیل کاندید جریان اصلاح طلب با سیبل قرار دادن آنها میتوانست هر ضعف داشته و ناداشته را همانند بچه مرده در دامن انها قرار دهد و علیزغم....... اینبار دیکه گردونه با دروازه سوراخ سوراخ روحانی پشتک وارو زده و دیگر سیبل آقای جلیلی نیست بلکه گلد و دروازه و دروازه بان همان کسی است که در دور گذشته با همه سخن فرسایی و دهان دریدگی و ایستادنش در موضع طلبکار فقط پنجاه درصد آرا را دریافت نمود .... تا اینبار چه شود که طلبکار دیروز ، امروز در جایگاه محکوم و متشاکی همان ملتی واقع شده که هزاران وعده وعید یه لا دوعرض نثار اخذ آرای همه متشاکیان امروزش نمود !!!!!
رهی
Iran, Islamic Republic of
از کی تا به الان جنابعالی تشخیص میدهید چه کسی رجل سیاسی است وچه کسی نیست ٍ٬جنابعالی به عنوان یک نماینده مجلس آگاه به قانون نیستید؟؟قانون رجل سیاسی رو تعریف کرده وهمه انها هم دارای شرایط رجل سیاسی هستند پس بزارید شورای نگهبان تشخیص دهد چه کسی رجل سیاسی است.
Iran, Islamic Republic of
عمرا اگه دولتی که وکیلشی مثل دولت احمدی نژاد باشه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یا اقای تاجگردون جانبدارانه وغیرمنصفانه نظر می دهد یا شناخت به آدم های بزرگی مثل محسن رضایی وحاج آقا رئیسی و.....را شناخت ندارد.
رجل سیاسی نباید دیدگاه غربگرایانه داشته باشد.
سید رضا موسوی
Iran, Islamic Republic of
حالا بقیه که اصلاح و اصولشون مشخصه ، شما که تا حوزه استحفاظی باشت وگچساران اصلاح طلبی و بیرون از منطقه اصولگرایی تکلیفت چیه ،؟؟ نترس و راست بگو و دلو بزن به دریا ..خخخ
سید محسن اکبریان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون بی شک شخصیتی بهتر از شما نمیتونست نماینده گچساران بشه و بدون نیاز به رای حتی یک اصولگرا صد درصد با رای بالا قبول میشدند که آقای اصولگرای دیل منت رای نداده اش رو میذاره...دوم اینکه احمدی نژاد دور دوم هم با بند (پ) تونست قبول بشه وگرنه اصولگرا رو چه به ریاست جمهوری...حرفهای شما کاملا متین هست دکتر بزرگ و عزیز..تعداد اندکی مردم که دور قبل اشتباه کردند هرگز دچار اشتباه قبلشون نخواهند شد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
وقتی تازه ...ها بخواهندرجل سیاسی را تعریف کنندهمین میشه ..داری میخواهی رجل سیاسی را تشخیص دهی؟حاشا وکلا
شاه قاسمی
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط نظرهای مخالف رو میذارید...شما هم شدین صدا و سیما
Iran, Islamic Republic of
برادر ... قوه قضاییه را خراب کرد وخدا ...رد بگذار تا دیگر ...بشود.. از خودش محافظت می کند انصافا در این برهه بهتر از دکتر محسن رضایی برای نجات این مملکت کسی نیست انسانی باشرافت از جنس مردم ولایت مدار مدیر ومدبر باشهامت باشجاعت انقلابی که انقلابی ماند وانقلابی تصمیم می گیرد وانقلابی عمل می کند
Iran, Islamic Republic of
کامنت ها رو که میخونم خندم میگیره باز می خواید یه احمدی نژاد دیگه بفرستید مجلس؟ هنوز اثرات وجودش رفع نشده باز دنبال یکی دیگه هستید؟
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون درست میگه هرکسی ازراه میرسه میگه من رجل سیاسی ام
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ب تو چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچه
منصف
Iran, Islamic Republic of
یعنی قالیباف رجل سیاسی نیست جلیلی نیست مهندس ضرغامی ۱۰ سال ریس صدا و سیما ۴سال معاونت پارلمانی و..رجل سیاسی نیست حاج با با یی وزیر بوده خانم دستجردی وزیر بوده رجل سیاسی نیست بعد ش هم احمدی نژادیک فرد استسنایی که در تاریخ جهان ماندگار شد شما چی می گویید همه طرح هایی که اکنون افتتاح می کنید کار احمدی نژاد هست رفتی بین طرح ها بیرون کشیدی وداری افتتاح می کنی کدام یکیشون در دولت روحانی طراحی شده اند انصاف داشته باش پتروشیمی جاده باشت جاده چرام بیمارستان گچساران و....نمک نشناس نباش یک جلسه ای با احمدی نژاد داشتی اواخر دولت تحویلت نگرفت حالا داری حرف می زنی برگرد تاریخش هست رسانه ای هم شد
جوان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون.. توکه بادرود ووعده های .. وجمع کردن یه .. وادمهای سرمایه داردورخودت وراه انداختن عده ای....ربه اسم مردم گچساران اطراف خودت به عنوان همایش امادراصل ... حتما خودت رجل سیاسی میدونی واصلاح طل... کشوری روافسوسم سی مردم
....ی روخوردن ۰فقط باشت وباوی رودیدی ازتهران تااستانها واستان ک ب روباوی گذاشتی ۸۰نفرتوشرکت نفت منهای ادارات دیگروحتی بالاترازاین رقم گذاشتی اماترکاوبویراح...دی نتیجش حذف همیشگی شماازانتخابات گچساران
منصف
Iran, Islamic Republic of
برادر تاجگردون یکی دو سال اول نمایندگیتون اصولگرا بودید ...
mahdavi
Iran, Islamic Republic of
درودبرشجاعت تاجگردون قدرزرزرگربداندقدرگوهرگوهری چه حیف که استان کهگیلویه وبویراحمدنمی داندچه گوهری دارد
ناتاشا
Iran, Islamic Republic of
این سخنان از سر .... میباشد ..بر اساس عقل
تاجگردون کارت تمومه
هادی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون عزیز بدان که به همت تعدد همین اصواگراها بود که جنابعالی و حسن روحانی به قدرت رسدند دارین جولان میدید شکر گزار نعمت اصواگرا ها باشید .بعد در مورد دودهه اخیر جناب دکتر احمی نژاد حداقل ۸۰درصد پروژه وکارهای که در حوزه انتخابیه شما داره به بهره برداری میرسه زمان ایشود کلید خورده منصف باشید جو گیر نشید این صندلی به کسی وفا نمیکنه نماینده داشتیم که ۲۰ سال عزیز دل مردم بوده ولی الان ..... طوری باشید رفتار کنید نظر دهید که روزی نیایدکه ای بیت شعر در وصفتان خوانده شود چنین است دنیای سرای فریب گهی بر فراز گهی در نشیب
دوست
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان مواظب باشند دکتر تاج گردون را خودتان خراب نکنید چهارتا آدم درست و حسابی اصلاح طلب همراه ایشان در سفرها باشد
رهی
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقای سید محسن اکبریان .اینجا جای .. نیست
در جواب کامنت 8 آقای محسن اکبریان
Iran, Islamic Republic of
آقای اکبریان لطفا اول بررسی کنید و بعد تهمت بزنید.خدمت شما عرض کنم که در بین همه صندوقهای روستاهای باشت و گچساران روستای دیل بالغ بر ۱۱۰۰ رآی به آقای تاجگردون اعطا شد .و جالب است بدانید این رای فقط دیلی های ساکن روستا بودند و اگر دیلی هایی که در گچساران زندگی میکنند رو هم بخواهیم حساب کنیم بالغ بر ۳۵۰۰ رای به نفع تاجگردون شد.کدام طایفه اینقدر رای برای تاج داشتند.دوما تا آبانماه سال قبل اکثر مردم منطقه گچساران و باشت تصمیم قطعی برای اینکه به چه کسی رای دهند نگرفته بودند.و اگر سیاسی باشید باید بدانید وقتی یک موج سیاسی به نفع کسی بلند شد فراگیر میشود و همه را با خود همراه میکند.حدودا آبانماه سال ۹۴ بود که در روستای دیل جلسه ای ۲۰۰۰نفری به نفع تاج از سوی برخی از اصولگرایان دیلی برگزار شد و آنجا بود که موج بپا شد و باعث شد به دیگر طوائف هم برسد و کم کم همه طوائف به نفع تاج بپا شدند.حالا شما فرض کنید اگر آن جلسه بزرگ به نفع فولادی بپا میشد نتیجه انتخابات چه میشد.پس هیچوقت ندانسته قضاوت نکنید.روستای دیل یک روستای تاثیر گذار در انتخابات است.و بنده به عنوان یک بچه دیلی هرگز به کسی اجازه نمیدهم به مردمم توهین و یا بی احترامی کند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1