تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۲۳۲۹۷۳

تاجگردون: کلنگ زنی ها انتخاباتی نیستند

۳
۰
کبنا ؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بزرگ اقتصادی و عمرانی در دو شهرستان باشت و گچساران ربطی به انتخابات ندارد.
به گزارش کبنا نیوز از باشت، غلامرضا تاجگردون عصر امروز در آئین کلنگ‌زنی دو پروژه لاستیک‌سازی سبز و آب‌رسانی به اراضی کشاورزی خان احمد باشت اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها ایجاد امید در مردم و رفع محرومیت از چهره دو شهرستان گچساران و باشت بوده و ربطی به انتخابات ندارد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هیچ کاری در کشور جز با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی به سرانجام نمی‌رسد و دلیل متوقف شدن برخی از پروژه‌ها در مناطق مختلف نیز همین عدم هماهنگی‌ها است.
تاجگردون ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تلاش مسئولان و متولیاتن امر از جمله نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی و طرح‌های بزرگ اقتصادی در مناطق مختلف از جمله گچساران و باشت در دست اجرا است.
وی تصریح کرد: کلنگ زنی آب رسانی به دشت مور از طریق سد کوثر، برگزاری جشن گازرسانی به روستاهای گچساران، کلنگ زنی بزرگ ترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور در خان احمد و کلنگ زنی آبرسانی به اراضی روستاهای خان احمد در دو روز گذشته با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام شد.
تاجگردون خاطرنشان کرد: بزودی فاز یک آب رسانی به دشت امامزاده جعفر و فاز دوم عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر دوگنبدان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوانان دیل
Iran, Islamic Republic of
اگر به خاطر انتخابات نبود چرا در طول سال ویا در بهمن ما این کار را انجام نمی دادید این کارا وظیفیه دولت بوده واین کلنگ زنیها مثل کارخانه تایر شخصی چه نفعی برای مردم دارد همه بخاطر انتخابات است
حبیب ز
Iran, Islamic Republic of
چو یک مرد جنگی به از صد هزار درود به شرف ومردانگی دکتر غلامرضا تاجگردون تبریک به هم استانیهای عزیزم بالاخص همشهریان صبورم در شهرستان باشت مبارک باد
گچساران وباشت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون شما گفتی منم باور کردم.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1