تاریخ انتشار
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۳۲۸۰۴

جشن سبز تکمیل گازرسانی به روستاهای گچساران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛جشن سبز و اتمام گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، جشن تکمیل گازرسانی به روستاهای شهرستان گچساران با حضور عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار گچساران و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار شد.
بنا بر این گزارش، روستاهای آب ریگون، گناوه و خربل شهرستان گچساران با میزان شبکه گذاری ۲۵هزار و ۳۳۰ متر شبکه فولادی و پلی اتیلن، با هزینه بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال گازرسانی شدند.
۲۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شدند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت در ۳ سال گذشته با مشکلات اقتصادی و محدودیت‎های مالی رو‌به‌رو بود، گفت: از ۵۷۲ روستای استان که دارای گاز طبیعی هستند تعداد ۲۲۰ روستا در دولت یازدهم از این نعمت برخوردار شدند.
سید موسی خادمی در حاشیه آیین جشن سبز و اتمام گازرسانی به روستاهای واجد شرایط شهرستان گچساران که با حضور معاون وزیر نفت، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: این گازرسانی هدیه‌ای از سوی دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی به مردم این منطقه است که علاوه بر رفاه نسبی رضایت مندی مردم را در پی دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد جشن سبز گازرسانی و تکمیل این نعمت خدادادی را از خدمات قابل تقدیر دولت تدبیر و امید دانست و گفت: برخورداری از گاز خانگی از حقوق اساسی این مردم است و نباید این نعمت بزرگ را جزو کالاهای لوکس برشمرد.
خادمی با تاکید بر اینکه گازرسانی در جای جای ایران عزیز امری مهم و حیاتی است، عنوان کرد: گازرسانی در این استان به دو دلیل از اهمیت بیشتری برخوردار است یکی اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن ۲۵ درصد از نفت تولیدی کشور از مناطق مهم نفتی کشور به شمار می‌رود.
وی دلیل دوم را  به علت برخورداری استان از زیستگاه طبیعی و جنگل‌های انبوه دانست و اظهار داشت: با گازرسانی در این مناطق به طور قطع از تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی و تهیه زغال از این زیست بوم‌ها جلوگیری می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ۵۷۲ روستای استان که دارای گاز طبیعی هستند تعداد ۲۲۰ روستا در دولت تدبیر و امید از این نعمت برخوردار شدند در حالی که دولت در این سه سال با تنگناهای اقتصادی و محدودیت‌های مالی رو به رو بود.
وی در این آیین از معاون وزیر نفت خواستار توجه به مناطق محروم دیگر استان شد و گفت: انتظار می‌رود شهرهای دیشموک، قلعه‌رئیسی، بخشی از مناطق بهمئی، لنده، دنا و یاسوج که از نعمت گاز بی‌بهره هستند در آینده نزدیک شاهد گازرسانی در این مناطق باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
په کو نماینده بویراحمد ؟؟؟!!
بی نام
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس صیدالی واقعا دست مریزاد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1