تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۲۳۲۳۹۷

سفر معاون وزیر نفت به دیشموک

۲
۰
کبنا ؛حسن امیریان بخشدار دیشموک در جمع خبرنگاران گفت: فردا با کلنگ زنی پروژه گاز رسانی بخش های چاروسا دیشموک، یکی دیگر از آرزوهای مردم این مناطق به واقعیت پیوسته و در آستانه تحقق قرار می گیرد.
امیریان اظهار داشت: حضور عراقی معاون وزیر نفت و مدیران ارشد استان و شهرستان در این برنامه، روزی به یاد ماندنی را برای بخش های چاروسا و دیشموک به یادگار خواهد گذاشت.
وی افزود: پروژه گاز دیشموک، چاروسا، قلعه دختر با حدود ۷۴ کیلومتر تا دیشموک و ۳۲۵ کیلومتر برای ۱۰۸ روستای بالای بیست خانوار و دو شهر دیشموک و قلعه رییسی با ۴۵ میلیارد تومان در سه فاز شروع شده است.
وی با اشاره به اینکه فاز اول با ۸/۵ کیلومتر از طولیان شروع و هفتاد درصد آن انجام شده است، افزود: فاز دوم تا قلعه کلات در حال انجام است، و فاز سوم از فردا با کلنگ زنی نمادین در روستای انجیره شروع می گردد، تمام  طراحی ها، خرید تجهیزات و اجرای این پروژه با پیمانکار می باشد.
بخشدار دیشموک با اشاره به اینکه این پروژه تامین اعتبار شده، افزود:با اراده جدی دولت تدبیر و امید بویژه دکتر خادمی استاندار، دکتر پوزش فرماندار کهگیلویه و پیگیری های مصرانه نماینده مجلس سردار هاشمی پور و توجه ایشان به زیر ساخت های شهرستان به نظر می رسد که درسال ۹۶ حداقل در دو شهر هدف این پروژه یعنی دیشموک و قلعه رییسی شاهد روشن شدن شعله گاز خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
خداوند اجر این خدمات را به حاج اقا بزرگواری بدهد که بدون از سروصدا و با صداقت پیگیر خدمات عمومی بودند و این هم از خدمات این سید بزرگوار است
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تشکر از پیگیریهای حاج عدل
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1