تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۲۳۲۳۷۷

همایش مدرسه ماندگار در گچساران (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛نخستین همایش مدرسه ماندگار در قدیمی ترین مدرسه گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، در این همایش که با حضور مسئولان کشوری، استانی و دانش آموختگان این دبیرستان ۷۳ساله برگزار شد.
معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مکان شرایط استقبال مردم دانش آموختگان وحفاظت و نگهداری مطلوب از عوامل ماندگار شدن مدارس است.
محمدتقی نظرپور گفت: تجهیز و انجام تعمیرات در طول سال در مدارس ماندگار از اولویت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.
وی گفت: به همت دکتر تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت اعتبارات بسیار خوبی برای بخش آموزش و پرورش در مجلس اختصاص یافته است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برگزاری این همایش اقدامی ارزشمند و نکوداشت عرصه تعلیم و تربیت استان است.
غلامرضا تاجگردون که خود در سال ۶۶ دانش آموز این مدرسه بوده، گفت: همایش مدرسه ماندگار فرصتی را فراهم کرد تا خاطرات زیبای دوران تحصیل بازخوانی شود.
مسئول امور پیگیری مدارس ماندگار وزارت آموزش و پرورش هم گفت: مدارسی که از شرایط مطلوب آموزشی، پرورشی، ورزشی و رفاهی برخوردار و پیش از ۵۰ سال قدمت دارند، بعنوان مدارس ماندگار انتخاب می شوند.
عبدالله محبی گفت: هم اکنون ۴۷ مدرسه ماندگار در ۲۳ استان کشور وجود دارد. نهادینه کردن فرهنگ مدارس ماندگار، تأمین اعتبارات و ساختار فعالیت از مهمترین مشکلات مدارس ماندگار است.
مسئول امور پیگیری مدارس ماندگار وزارت آموزش و پرورش گفت: حفاظت و نگهداری از مدارس ماندگار باید در اولویت قرار بگیرد.
باقری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان هم گفت: هم اکنون ۴۹ اثر معنوی ثبت شده در استان وجود دارد، و این مدرسه بزودی در فهرست آثار معنوی قرار می گیرد.
دبیر این همایش گفت: این دبیرستان در سال ۱۳۲۲ احداث و فرصتی برای تحصیل فرزندان منطقه گچساران فدیم ایجاد کرد.
ظهیرالدین پورالحسینی گفت: با هدف نکوداشت امر تعلیم و تربیت و معرفی دانش آموختگان این مدرسه که از نمایندگان، مسئولان ملی و استانی و پزشکان برجسته جهانی هستند، این همایش برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آئین از مقام ۱۰ شهید این مدرسه، مدیران ادوار مختلف، نخبگان علمی و فرهنگی دانش آموخته مدرسه تجلیل شد.
در پایان در آئین روزی به یاد دیروز کلاس درس متشکل از دانش آموزان سال های مختلف تشکیل و یکی از معلمان در کلاس درس تدریس کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

دانش آموز قدیم
Iran, Islamic Republic of
یادش به خیر،چهارسال درآین دبیرستان بودم.دیوارها ی کلاس ،حیاط دبیرستان همه یادآور آن روزها می باشد.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
لطفآ اسم مدرسه را هم بنویسید . گزارشتان را کامل کنید .
جانباز از گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاش از دانش آموزانی که این مدرسه را ماندگار کردند نام برده می شد واز مدیران موفق آن همانند آقای سینایی و شریفی باز هم سیاسی اش کردید پزشکان موفق امروز گچساران دانش آموزان موفق دیروز
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1