تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۳۲۳۴۷

از بذل و بخشش استاندار وقت به شهرداری یاسوج تا گاف جالب اداره کل ورزش / فتاح محمدی: ایجاد امید در بین جوانان وظیفه ادارات است

۴
۰
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی گفت: ایجاد روحیه امید به آینده و نشاط در میان جوانان، از اولویت های دولت و وظیفه دستگاه های اجرایی است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار برگزار شد.
در این نشست موضوعات مختلفی در حوزه جوانان مطرح شد و هر کدام از حاضرین نظرات و دیدگاه های خود را طرح کردند.
فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار در این نشست، اظهار کرد: جوانان سرمایه بزرگی برای کشور هستند و با توجه به اینکه دوران نوجوانی و جوانی هویت بخشی صورت می گیرد نحوه عملکرد و برنامه ریزی ما می تواند در شکل گیری شخصیتی و هویتی جوانان تاثیر گذار باشد.
وی افزود: بحران هویت موجود موجب چند برابر شدن وظایف دولت در این زمینه می شود و در این میان برنامه ریزی مدون می تواند در امیدبخشی و هویت بخشی به جوانان تاثیرگذار باشد.
محمدی، بر ضرورت تدوین یک برنامه مدون و عملی یکساله در ابتدای سال ۹۶ تاکید کرد و گفت: دولت در حوزه جوانان برای ایجاد امید و نشاط وظایفی دارد.
وی افزود: فراهم سازی زیرساخت های عمرانی، آموزشی، تفریحی و ورزشی برای جوانان که نیاز اولیه است.
معاون سیاسی و اجتماعی، در خصوص وظایف دولت ادامه داد: توسعه آموزشی، بسترسازی تحصیل نوجوانان و جوانان و تعلیم و تربیت آنان، ایجاد فرصت های شغلی و سیاستگذاری اشتغال در سطح ملی و استانی و بستر سازی در راستای تسهیل ازدواج جوانان با توجه به مشکلات موجود در این زمینه از جمله وظایف دولت در حوزه جوانان است.
محمدی بر ضرورت تبیین برنامه های قابل اجرا در راستای وظایف دولت در برنامه یک ساله تاکید کرد و گفت: با اجرای برنامه های عملی در این زمینه ها روحیه امیدواری به آینده و نشاط در جامعه ایجاد می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی، همچنین بر ضرورت راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی در جامعه ویژه جوانان تاکید کرد.
محمدی، به تامین مکانی مخصوص جوانان با عنوان خانه جوان، اشاره کرد و گفت: برای ایجاد خانه جوان می توان از ظرفیت مازاد دستگاه های اجرایی استفاده کرد و یا راهکاری برای تأمین آن اندیشید.
به گزارش کبنا نیوز در این نشست یکی از موضوعاتی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، خانه جوان بود، شاکری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: در سطح کشور تنها دو استان خانه جوان ندارد که یکی از این استان ها، استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: خانه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان استاندار وقت آقای نیکزاد به شهرداری یاسوج واگذار شد و اکنون جوانان این استان، تشکل و سمن ها خانه ای ندارد.
محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز به این مسئله اشاره و اظهار کرد: شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج جزء پرجمعیت ترین شهرستان و شهر استان کهگیلویه و بویراحمد است و جوانان زیادی در مرکز استان وجود دارد و بدون شک وجود خانه جوان برای آنها ضرورت دارد.
وی با انتفاد از استاندار وقت، گفت: خدا استاندار وقت استان کهگیلویه و بویراحمد آقای نیکزاد را خیر بدهد که بر اساس تصمیم غیرکارشناسی امتیاز بزرگی به شهرداری یاسوج داد و خانه جوانان را که متعلق به جوانان این شهر و استان بود، به شهرداری واگذار کرد.
صابر مظاهری مدیرکل کار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: نباید خانه جوانان صرفاً برای گذاشتن چند رایانه و کارهای اینترنتی راه اندازی شود، بلکه باید خانه جوانان در صورت راه اندازی به جوانان برای مشارکت های اجتماعی، عمرانی و اقتصادی انگیزه و روحیه دهد.

نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
افرین علوی قبلا هم منشی خوبی برای افتخاری بود
سمیعی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شرایط فعلیِ جامعه، جوانان ما دارن رو به بیراهه میرن، و همچنین افسردگی، البته هر کسی بستگی به خودش دارد که راه صحیح را انتخاب کند یا بیراهه ره. حداقل کاری که از مسئولین بر می آید بسترسازیِ مناسب و توسعه ی فضای فعالیت های فرهنگی و فضاسازی به جهت مشارکت جوانان در همین برنامه های فرهنگی است، به گونه ای که ذهن جوانان درگیر کار و اندیشه در جهات مختلف و فعالیت های سالم باشد.. به هر حال شرایط فعلی جوانان ما حاد است، و البته در وهله ی اول شرایط هر کسی تقریبا به خودش بستگی دارد..
سمیعی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شرایط فعلیِ جامعه، جوانان ما دارن رو به بیراهه میرن، و همچنین افسردگی، البته هر کسی بستگی به خودش دارد که راه صحیح را انتخاب کند یا بیراهه را. حداقل کاری که از مسئولین بر می آید بسترسازیِ مناسب و توسعه ی فضای فعالیت های فرهنگی و فضاسازی به جهت مشارکت جوانان در همین برنامه های فرهنگی است، به گونه ای که ذهن جوانان درگیر کار و اندیشه در جهات مختلف و فعالیت های سالم باشد.. به هر حال شرایط فعلی جوانان ما حاد است، و البته در وهله ی اول شرایط هر کسی تقریبا به خودش بستگی دارد..
Iran, Islamic Republic of
قطعا ایشون گوش گیر افتخاریه
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1