تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۳۲۳۰۰

اولین اظهارات سرمایه‌گذار کارخانه بزرگ لاستیک‌سازی گچساران و باشت

۲۰
۰
کبنا ؛روز جمعه شش اسفندماه با حضور مقامات کشوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی،مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین کلنگ زنی بزرگترین کارخانه لاستیک سازی جنوب کشور در شهرک صنعتی خان احمد باشت برگزار خواهد شد.
رئیس و سرمایه گذار بزرگترین کارخانه لاستیک سازی سبز جنوب کشور حاج نصرالله خادمی از جانبازان و پیمانکاران و خیرین خوش نام گچسارانی می باشد.
به گزارش کبنا نیوز، به همین منظور نشست خبری سرمایه‌گذار کارخانه لاستیک سبز زاگرس با اصحاب رسانه گچساران برگزار گردید.
نصرالله خادمی با بیان اینکه من شاید اصالتا اهل زیدون باشم اما گچسارانی ام و خود و فرزندانم در این شهرستان به دنیا آمده ایم و نسبت به این دیار احساس وظیفه و غرور دارم و همه دست به دست هم دهیم تا این پروزه بزرگ و تاثیر گذار در جهت اشتغالزایی فرزندان گچساران و باشت انجام گیرد.
خادمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا این کارخانه در گچساران راه اندازی نمی شود و در حوزه باشت احداث خواهد شد بیان داشت:گچساران و باشت جدا از هم نیستند و فرزندان هر دو شهرستان را باید با یک چشم دید و متعلق به هم هستند و دلیل اینکه چرا این کارخانه در منطقه خان احمد باشت احداث خواهد شد این است که پارامترهای لازم جهت این پروژه در آن منطقه مناسبتر از دیگر مکان ها بود اما این کارخانه چه در باشت و چه در گچساران باشد متعلق به هر دو حوزه خواهد بود.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا آمار هزار نفر اشتغالزایی این کارخانه صحت دارد گفت:اینکه این کارخانه چه تعداد نیروی کار نیاز خواهد داشت بر اساس نظرات کارشناسی وزارت صنایع است و اینطور نیست که کسی بخواهد آمار غیرواقعی ارائه دهد و قطعا آمار هزار نفر اشتغال گفته شده صحت خواهد داشت و واقعی است.
نصرالله خادمی در توضیح پیرامون مشخصات این کارخانه بزرگ بیان داشت:طرح اولیه این پروژه ۷۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در ساخت این کارخانه غیر از بنده صندوق ذخیره ارزی و بانک تجارت نیز مشارکت خواهند داشت و مدیرعامل بانک تجارت در آیین کلنک زنی این طرح نیز حضور خواهد داشت.
وی افزود:کل طرح در ۳۵ هکتار راه اندازی خواهد شد و طرح اولیه این کارخانه در مدت سه سال ساخته خواهد شد که از فردای روز کلنگ زنی به سرعت و با تمام توان شروع به کار خواهیم کرد.
خادمی بیان داشت:تولید سالانه این کارخانه حدود ۵۰ هزار تن لاستیک در ابعاد مختلف خواهد بود و این لاستیک ها با محیط زیست سازگار است و به همین دلیل لاستیک سبز خوانده می شود ولی در واقع شبیه همین لاستیک های معمولی مشکی رنگ خواهد بود.
سرمایه گذار کارخانه لاستیک سازی تایر زاگرس گفت:بخش اعظم مواد اولیه این کارخانه از داخل و بخش اندکی از خارج تامین خواهد شد.
نصرالله خادمی همچنین پیرامون نیروهایی که هنگام ساخت و زمان راه اندازی این کارخانه به خدمت گرفته خواهند شد گفت:بخش زیادی از این نیروهای کار از حوزه گچساران و باشت تامین خواهد شد.
خادمی نقش نماینده گچساران و باشت در راه اندازی این کارخانه را پررنگ خواند و گفت:دکتر تاجگردون به عنوان پیشنهاد دهنده اصلی طرح و همچنین رفع موانع های پیش پای این پروژه نقش سازنده ای داشت و تمام هم و غم نماینده محترم رفع معضل بیکاری حوزه گچساران و باشت است.
وی در پایان از همه مسئولان در خواست کرد در راه اندازی این پروژه بزرگ همکاری های لازم را با وی داشته باشند تا این طرح سازنده و بزرگ به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشان از طایفه مشایخ امام زاده محمود است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت ،با توکل بر خدا درست میشه. انشاالله...
کیوان
United States
دلتون رو به همین حرفها خوش کنید
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی گچساران چند تا انسان بزرگ و دلسوزی مثل حاج خادمی داشت،خداوند پشت و پناهت
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر حاج نصرالله خادمی
بهداشتی
Iran, Islamic Republic of
زیر کذر کمت بود ، لاستیک سازی هم به کامت !!!
خرج تبلیغات تاجگردون داده هم این مزایا را دارد!!
Iran, Islamic Republic of
کارخانه بین گچساران و باشته و مال هر دو زنده باد گچساران و باشت
کارمند سما
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت بدهد حاج خادمی را که این پروژه عظیم را میخواهد راه بندازد
نعمت
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب خادمی که سرمایه خود را در زادگاهش هزینه میکند.
Iran, Islamic Republic of
امتیاز را دادن به خادمی سرمایه از صندوق ذخیره ارزی وبانک تجارت است درنهایت کار خیلی خوبی هست اگر به سرانجام برسد
روزبه
Iran, Islamic Republic of
خدایش باید قدر خادمیو ایی شهر بدونه
ماندنی
Iran, Islamic Republic of
اخذ وام هنگفت با درصد پایین و امکانات ویژه را به جناب آقای خادمی و نماینده محترم تبریک می گوییم
کیوان
United States
بیچاره اون کسایی که میخوان پیش اینا کارکنن
رضوی
Iran, Islamic Republic of
سلام اگه پیمانکار و سرمایه گذار جناب خادمی هستند چرا تبلیغات و بنر های درون شهر به نام تاجگردون هست این نشان میده که تاجگردون همه کاره هست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درودبرنماینده توانمندواحسنت به اقای خادمی
برق
Iran, Islamic Republic of
درود برنماینده پرتلاش و زحمت کش شهرمان دکترتاجگردون و درود بر حاج خادمی
خادمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه عزیزان.جناب حاج نصرالله اصالتا متعلق به زیدون و امامزاده حیدر کرار هستند.و طرح فعلی هم فقط از جنبه کارافرینی و رونق اشتغال در منطقه هست و تا جایی که بنده اطلاع دارم هیچ نیاز مادی ندارند به این وامها و غیره. ضمنا با همراهی و پشتیبانی جناب تاجگردون هست.اگر کار کنند ی چیز میگید، نکنند هم چیز دیگر!نشستن در خانه و حرف زدن و کامنت بیهوده هنر نیست .پشتیبان باشید. یاحق
از اهالی زیدون
Iran, Islamic Republic of
اقای
حاج خادمی یکم به فکر اهالی زیدون زادگاهتم باش شرکت نفت برای اهالی گچساران به اندازه کافی اشتغال زایی کرده
سیاست
Iran, Islamic Republic of
کاش میدونستم سهم حاج غلام تاجگردون چقدره ؟؟ تو پروژه های راهسازی که سهمش بد نبود حالا تو لاستیک بینم چکار میکنی غلام جان ...هرچند چشمم اب نمیخوره که حتی ی لاستیک فرغون هم اینا تولید کنن ....نصراله احتیاط کو غلام خیلی زرنگه . . . .
جوانانی که سن انها میگذرد
Iran, Islamic Republic of
بابا این حرفها تکراری است دیگه مردم گچساران وباشت گول نمیخورن انتخابات شروع شدبازم شعارهای دروغ شروع شد ( اخ تاقیامت بنگرو) فقط بلدن موقع انتخابات ... بزنن چهار تا رای جمع کنن اگه راست میگی ۴۵ میلیارد رو خرج پیتروشیمی کن تا تکمیل شودتا این همه جوان بیکار برن سر کار. اقای خادمی رو یکی از سهامداران پیتروشیمی کن
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1