تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۳۲۱۵۵

رزمایش مدافعان حرم در شهرهای گرمسیری استان

۰
کبنا ؛جانشین فرمانده سپاه فتح استان از رزمایش مدافعین حرم بنام سردار شهید اورنگ در شهرستان‌های گرمسیری خبر داد، وگفت: رزمایش مدافعین حرم استانی پنجم و ششم اسفندماه، با حضور مسئولان کشوری و استانی همزمان در شهرستان‌های گرمسیری برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران افزود: هدف از این رزمایش استانی بالابردن توان رزمی نیروی سپاه، حفظ و انسجام، آشنایی با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزمی، حفظ آمادگی رزمی، نمایش اقتدار و سلامت گردان‌های بسیج است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به ۳۰ گردان رزمی متشکل از گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین و کوثر، حرفه‌ای و تخصصی ادوات، توپ‌خانه و پدافند است، افزود: این گردان‌ها در شهرستان‌ها با پدافند دورادور، امداد و نجات، آرام سازی شهری، تاخت، مردم‌یاری و عملیات تاخیری برگزار می شود.
وی اظهار داشت: ۱۷ گردان تخصصی تیپ که ۱۲ گردان اصلی و ده‌ها گردان از ناحیه مقاومت بسیج در گچساران، ۵ گردان در دهدشت، در شهرستان‌های باشت، چرام، لنده و بهمئی هر شهرستان ۱ گردان، که در مجموع سه لشکر نیرو در این شهرستان‌ها رزمایش برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1