تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۳۲۰۵۸

معارفه مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد/ آزادی ۴۸ زندانی در یاسوج (+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جهانگیر رئیس‌کل سازمان‌ زندان‌های کل کشور، القاصی‌مهر رئیس‌کل دادگستری کل استان فارس، رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس بویراحمد و مدیران ارشد استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه یکی از تکالیف قوه قضاییه برخورد ارشادی جهت سوق دادن جامعه به سمت سالم‌سازی است، اظهار کرد: بخشی از خروجی دستگاه قضایی در حوزه سازمان زندان‌هاست.
مزارعی افزود: دستگاه قضایی و سازمان زندان‌ها برای پاکسازی جامعه از عناصری که فرهنگ و آرامش روانی جامعه را مخدوش کنند، با برخوردهای جدی و قانونی برای اصلاح جامعه تلاش می‌کند.
وی در ادامه اظهار داشت: سازمان حل و اختلاف کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول در زمینه سازش در سطح کشور را دارد.
مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که ۲۰۰ نفر از زندانیان این استان موفق به حفظ یک تا ۹ جزء قرآن کریم شده‌اند.
اسماعیل جمیاری اظهار داشت: یکی از مأموریت های اصلی اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اصلاح، تربیت و آگاه کردن انسان‌های به خطا رفته است.
وی افزود که انتظار می‌رود مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به اداره کل زندان‌های این استان برای فراهم کردن زمینه بازگشت هر چه سریعتر این افراد به خانواده و جامعه کمک کنند تا منشأ کار و خدمت باشند.


بنا بر این گزارش، فلاحتی مدیرکل سابق زندان کهگیلویه و بویراحمد در این تودیع با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامی که در این چند سال انجام دادم، بهره برداری از زندان دهدشت بود، اظهار کرد: با بهره برداری این زندان ۱۸۰ زندانی که در سایر شهرستان های فارس بودند، به زندان دهدشت منتقل و در کنار خانواده قرار گرفتند.
 
فلاحتی مطلق اظهار داشت: آذر سال ۱۳۹۳ تاکنون افزون بر چهار هزار مترمربع ساخت و ساز و حدود ۱۲ هزار مترمربع توسعه، بهسازی و بازسازی در زندان شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت انجام شده است.
وی اظهار داشت: اعتبار سازمان زندان در چند سال اخیر کمتر از ۱ میلیارد تومان بوده، در حال حاضر  اعتبار سازمان بیش از ۳ میلیارد تومان رسیده است.
به گزارش کبنا نیوز، در کنار این آئین، ۴۸ زندانی از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند که از این تعداد ۳۸ زندانی به مناسبت سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۱۰ زندانی دیگر با حمایت مادی و معنوی توسط بنیاد نیکوکاران دستان مهربان آزاد شدند.
به گزارش کبنا نیوز، بر اساس  حکمی از سوی رئیس سازمان زندان ها اسماعیل جمیاری جایگزین عباس فلاحتی مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد شد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
انصافا خودتون یه بار خبر وا بخونین تنها اسمی که توش نیس اسم مدیر جدیده
قلندر
Iran, Islamic Republic of
مسخره هست معارفه نوشتی اسمشو ننوشتی
غلام
Iran, Islamic Republic of
این چه خبری هست که معلوم نشدکی مدیرکل شد
Iran, Islamic Republic of
کی رفته کی اومده ننوشتید
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
پس ننوشتید که کی امد ؟
بی پناه
Iran, Islamic Republic of
پ نگتی رییس جدید کیه؟؟؟!!!!! اخی سی خبر نوشتنتو...خخخخخ
صالحپور
Iran, Islamic Republic of
چه ارتباطی به این همه معارفه بی ربط داره.اصل کاری یادت رفت@@@د، حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس بویراحمد»@@@
چهل عکس تکراری
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1