تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۳۲۰۴۸

تعیین تکلیف سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی

۲
۰
کبنا ؛

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد گفت: هر کسی صلاحیت سرپرست شدن خوابگاه‌های دانشجویی را ندارد، لذا باید انتخاب سرپرست خوابگاه مطابق قانون صورت گیرد و فرد صلاحیت‌دار انتخاب شود.
 عبدالحمید پناهی  در جلسه کمیته دانشجویی شهرستان بویراحمد، تشکیل اتاق فکر در دانشگاه‌ها را مهم عنوان کرد و گفت: به منظور رفع مشکلات دانشجویان روسای دانشگاه‌ها با دانشجویان جلسه تشکیل دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با اشاره به معضلات اجتماعی و افزایش آن در سطح شهرستان بویراحمد اذعان کرد: به منظور کاهش و رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی استفاده از توان فکری و مدیریتی دانشگاه‌ها می‌تواند موثر باشد.

پناهی در ادامه تصریح کرد: با ورود به بحث آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌بخشی دانشجویان قطعا می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

این مسؤول تصریح کرد: دفتر فرهنگی دانشگاه‌ها کلاس‌های مربوط به معضلات و مشکلات اجتماعی را تشکیل دهند.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با خوابگاه‌های دانشجویی و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و تلفن از قطع امتیاز دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد خوابگاه‌های دانشجویی تصریح کرد: در خصوص سرپرست خوابگاه‌‌ها هر کسی صلاحیت سرپرست شدن را ندارد لذا باید انتخاب سرپرست خوابگاه مطابق قانون صورت گیرد و فرد صلاحیت‌دار انتخاب شود.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه در سال گذشته هیچ گونه تنشی در خصوص سخنرانی‌ها در دانشگاه‌ها نداشتیم، گفت: مجوز سخنرانی در دانشگاه‌ها با کمیته فرهنگی دانشگاه‌ها بوده و هرگونه سخنرانی خارج از دانشگاه باید به فرمانداری اعلام تا مراحل قانونی آن طی شود.

عمده مشکلات دانشگاه فرهنگیان نبود سلف سرویس، نبود فضای ورزشی، نبود سرویس ایاب و ذهاب و نبود ساختمان برای تشکل‌های دانشجویی است  و دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج با مشکلات خیابان منتهی به دانشکده و روشنایی و آسفالت، قطع مکرر آب و پسماند زباله از مشکلات این دانشکده بوده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی
Iran, Islamic Republic of
درود به استاد عزیزم
خوابگاه در تهران
Iran, Islamic Republic of
در سایت خوابگاه یار می توانید به راحتی فقط با چند کلیک خوابگاه ، اقامتگاه ، هتل آپارتمان و پانسیون در ایران و یا هر شهر دیگری پیدا کنید .

خوابگاه در تهران - خوابگاه تهران - خوابگاه های تهران - پانسون در تهران - پانسون تهران - پانسیون های تهران .  

 
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1