تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۲۳۲۰۱۹

آقای جاوید حرمت نگه‌دار؛ او موی سفید نکاشته‌ است با دست خالی آمد و با دست خالی می‌رود

۶۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حمید رضا شایان‌فر
یکی از وظایف مهم اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان منتخب شهروندان، اطلاع رسانی به موکلین خود از عملکرد شهرداری است. آن چیزی که کمتر در شورای فعلی یاسوج در این دوره دیده‌ایم. اما جای شکرش باقی است که بالاخره یک نفر پیدا شد و لایه زیرپوستی شهر یاسوج را کنار زد و بر همگان آشکار نمود تا حداقل مردم در آستانه انتخابات شورای اسلامی آتی در انتخاب خود تجدید نظر نمایند.
عضو محترم شورای اسلامی شهر، آقای اردشیری را همه می شناسند که هیچ گاه دنبال متاع دنیوی و اهداف شخصی نبوده اند و نخواهد بود و مطمئنا از معدود افرادی است که با دست خالی به شورا راه یافته و با دست خالی هم این دوره را با سرافرازی همانند نامش به سرانجام خواهد رساند. اگر چنین نبود بعد از این همه سال در منزل استیجاری زندگی نمی کردند .
آقای شهردار:
حرمت نگه دار؛ جناب آقای اردشیری موی سفید نکاشته اند، بلکه تک تک تار موی سفید ایشان حاصل سالیان تجربه در عرصه های مختلف، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است. چطور به خود این اجازه را می دهید مصاحبه وکیل مردم و یک فرهنگی بازنشسته را پوچ و بی اساس قلمداد کنید. انتقادات آقای اردشیری از سر دلسوزی و حسب عهد و پیمانی است که با موکلین خود منعقد نموده است. اگر با اندکی تامل به حافظه خود رجوع کنید از همان ابتدای شکل گیری این شورا خیلی از اتفافاتی که قرار بود در این شهرداری رخ بدهد به شما گوشزد شد اما کو گوش شنوا. در جلسات شورا به شما تذکر داده شد اما پس زدید. در سایت ها و با حضور خبرنگاران واقعیت ها به سمع شما رسانده شد اما باز هم نپذیرفته¬اید. و الان هم مجبور شدند از دهها تخلف در شهرداری چند مورد را مصداقی اطلاع رسانی کنند و همه را پوچ و بی اساس می دانید.
این چه منطق و معیاری است که شما در پیش گرفته اید؟ آیا فکر می کنید مردم این تخلفات را که مثل روز روشن برایشان معلوم و آشکار است، پوچ و بی اساس می دانند؟
- آیا برای مردم، انتقال حسابهای شهرداری به بانک شهر و نصب دو دستگاه کیوسک بانک شهر بر خلاف ماده ۵۵ قانون شهرداریها و در / با آن بکارگیری چهار نفر ازاقوام اعضای شورای شهر و بستگان خود در آن بانک پوچ و بی اساس است؟ ایها الناس از فردا یک بازدید میدانی از بانک شهر و پیادروی جلوی شهرداری و جلوی مصلی شهر داشته باشید تا ثابت گردد که حرفهای آقای اردشیری پوچ و بی اساس هست یا دفاعیه آقای شهردار.
- آیا آنچه در مورد آزمون استخدامی بر زبان آورده یاوه گویی است؟ اگر فردای روز اعلام نتیجه معلوم گردید قبول شدگان از بستگان شهردار، معاون اداری و مالی، پسر دایی فلان عضو شورا ، خواهرمسئول امور اداری و خواهر مسئول کارگزینی است، در پیشگاه خداوند و مردم چه پاسخی خواهید داد؟ حتما ایشان دلایل متقنی دارند که در نشست خبری اعلام نمودند اگر لازم باشد اسامی قبول شدگان آزمون را قبل از نتیجه می توانم اعلام کنم.
- کجای دنیا و کجای مقررات آزمون استخدامی شما دیده اید که در روز ثبت نام آزمون، آگهی ثبت نام را تغییر دهند؟ تمام این تغییرات به خاطر چه بود؟ " اگر بیضا نیست ؛ نه .... حاضر است". آگهی نوبت صبح و آخر شب هردو موجود است. مگر غیر از این بود که شما گذاشتید همه متقاضیان ثبت نام کنند بعد در فرصتهای آخر رشته بازرسی را اضافه کردید و همان فامیل خودت ثبت نام کرد و در آزمون بدون رقیب شرکت و قطعا قبولی نهایی هم ایشان خواهد بود.آیا اثبات این ادعا خیلی مشکل است؟
- آیا در مقابل مسئولین استانی کلنگ زنی مجدد پروژه نمایشگاه دایمی که در ادوار گذشته ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، دروغ است ؟ هر انسان عادی می داند پروژه ای که عملیات خاکبرداری، نصب فونداسیون و اسکلت فلزی دیوار و سقف آن تکمیل باشد نیاز به کلنگ زنی ندارد. در عجبم که چرا مسئولین شرکت کننده در مراسم به این امر مهم توجه نکرده اند و چطور سراسر محیط پیرامون آن از آرماتور، بتون و فلز ساخته بود، کلنگشان بر گل نشست.
- آیا پرداخت ۲۰ میلیون ریال به یک شخص از بخش کبگیان برای ۱۵ دقیقه سخنرانی در یک مراسم شهرداری که آن هم به علت قطعی برق، سیستم صوتی برنامه از کار افتاد، پوچ بی اساس است؟ اگر ادعا دارید که دروغ است تا سند آن را رو کنیم.
- آیا این خلاف قانون نیست که شهرداری پول از مردم شهر یاسوج بگیرد و آن را در روستاها و بخش کبگیان هزینه کند؟ مگر یکی از تخلفات آقای کرباسچی شهردار وقت تهران این نبود که می گفتند پول مردم تهران را برای یکی از شهرهای شمالی هزینه کرد. اگر باز هم قانع نمی شوی تا در فاز بعدی اسناد آن را اطلاع رسانی کنیم.
- آیا اینکه در طول سه سال گذشته پروژه های به بهره برداری رسیده شهرداری را برای  فقط و فقط با تغییر کاربری و تعمیرلت جزیی یک روز کلنک زنی و روز دیگر افتتاحیه می گذاشتی هنر است، کجای آن پوچ و بی اساس است؟ تغییر کاربری ساختمان سالن ورزشی جوانان به بازار ماهی فروشی واقع در بلوار قرنی، سالن نمایشگاه دایمی به ترمینال برون شهری واقع در بلوار کشاورزی، ترمینال قدیم به فرهنگسرا و میدان میوه و تره بار به انبار نمک چیزی نیست که مردم نتوانند با دوچشم خود نبینند.
- اینکه بیش از ۶۰ نیرو در سه سال گذشته از بستگان خود و برخی اعضای شورای اسلامی شهر با ترفندهای مختلف حجمی و قراردادی و شرکتی وارد بدنه شهرداری نموده اید، پوچ و بی اساس اهست؟ تنها جواب شما شما این بود که در دوره¬های گذسته به همین منوال بوده و هست. آیا برای مردم این جواب قانع کننده است؟
- آیا در این شهر و شهرداری کارشناس روابط عمومی و رسانه کم بود که مجبور بودید از شمال کشور در مرزکشورهای ارمنستان یا آذربایجان نیرو وارد شهرداری کنید؟ مگرآقای مسعود نیک پی که در حوزه روابط عمومی، رسانه ای، ارتباطات، مجری گری، بیان، نویسندگی، فرهنگ و هنر شهره عام و خاص¬اند، کارمند همین شهرداری یاسوج نیست. چرا از ایشان استفاده نمی کنید؟ خدایی رو راست و شفاف به مردم بگویید چه قضایایی پشت پرده هست.
- اگر بین شما و برخی اعضای شورای شهر در واپسین روزهای عمر دوره چهارم شورای شهر اهداف و نیات دیگری نبود با چه هدفی در این سه ماهه آخر که فصل سرما هم بود درخواست ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی نموده اید و جالب است که همان اعضای شورا هم آن را را تصویب نمودند. و یا چرا اساسا معامله خرید کارخانه شن وماسه آقای ایکس که خوشبختانه مصوبه آن توسط فرماندار محترم ابطال گردید با آن مبلغ هنگفت و غیرکارشناسی همه را شگفت زده کرد.
و دهها سوال دیگر که آقای اردشیری به حرمت آبروی شما و اعضای شورا بر زبان نیاوردند.
آقای شهردار:
با کلی گویی طفره نروید، مردم از شما پاسخ شفاف و صادقانه می خواهند، حرمت وکیل مردم در شورای شهر را داشته باشید، گرچه " بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد". اگر جوابی در چنته دارید با مدرک ثابت کنید و مطمئن باشید چناچه حق به جانب شما باشد، آقای اردشیری این شهامت را دارند که حتی یک روز قبل از پایان عمر شورای چهارم استعفا دهند اما اگر ادعاهای ایشان واقعیت دارد در ابتدا "یک سوزن به خود زنید و یک جوالدوز به دیگران". پس شما استعفای خود را تقدیم کنید و از محضر مردم عذرخواهی کنید.
البته این را در پایان عرض کنم اگر برخی مسئولین در استانداری بی تفاوت نمی بودند و دستگاههای نظارتی از جمله سازمان بازرسی تعلل و سهل انگاری نمی کردند، شاید خیلی از این تخلفاتی که عضو محترم شورای اسلامی شهر برملا ساخت به وقوع نمی پیوست و یا به حداقل ممکن می رسید.

*شهروند یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

اخ سی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حلالت باشه شیری که خوردی اقای شایان فر
وای به حال شهر ما که ... ندارن و اینقدر عامیانه و کوچه بازاری صحبت میکنن
تک تک کلماتت رو باید طلا بگیرن اقای شایان فر
ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
ایل تامرادی به وجود شخصی همانند آقای سرفراز اردشیری که آبرو و عزت این طایفست افتخارمیکنه.آقای جاوید حرمت نگه دار چرا که حرمت شکنان درنزد خداوند خار و ذلیلن
رسانه
Iran, Islamic Republic of
موش زمانی سفید شد ک ی هفته سرپرست فرمانداری بود //
اخ سی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا که سازمان بازرسی کوتاهی کردن
جاوید گفته که اگر ما تخلف میکردیم اداره اطلاعات مچمون رو میگرفت
...
جناب ..
شما که بهتر از هر کسی میدونی که چه ام..ی
..
..عوارض شهرداری؛ پروانه بهره برداری و .... خیلی انتیازات دیگه که خودت بهتر میدونی
خودت هم اعتراف کردی که تو کشور همه جا همین طوره تا ما هم باشیم
خدا ..
ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برآقای حمیدرضاشایان فر/
رسانه
Iran, Islamic Republic of
هذیان گفتی طرف
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
آقای(ج)در محضر خداوند باید پاسخگو باشی اگر گقته های آقای (ا )حقیقت داشته باشند..
اسلام رمضانی
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت رو بیامورزه
بنفش
Iran, Islamic Republic of
خدا خیر بده اقای اردشیری و رساته هارو در جریانمون میذارن
ایلیا عزیزم
Iran, Islamic Republic of
عده ای کردند کار و عده ای بستند بار هردوفعالند اما این کجا وو آن کجا
بهادران
Iran, Islamic Republic of
ککی شیرم اردشیری
سمیعی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در استان ما، برخی و یا بهتر بگوییم بیشتر مسئولان از سواد بالایی‌ "در حیطه ی مسئولیت وکاری که به انها محول شده" برخوردار نیستند، اگر هم دارای سواد بالایی باشند، در رشته و بخش دیگری است، و به ناحق وظیفه ای به انان سپرده میشود که در ان زمینه اصلا اشنایی ندارند، و به درستی از عهده ی کارشان برنمی آیند. و این نتیجه ی همین قوم گرایی ها و به اصطلاح پارتی بازیهای برخی مسئولان شهری و استانی است. اکثر مسئولین ما متاسفانه انگونه که باید و شاید در کارشان هیچگونه قاطعیت و جدیتی دیده نمیشود و از کنار مسائل باصطلاح سرسری رد میشوند، از اقای اردشیری نیز بخاطر برخی شفاف سازی هایشان متشکریم..
رسانه
Iran, Islamic Republic of
آقای شایانفر حرفای تو هم ک مث جرفای اردشیری تکراری شده. با با ول کنید. معلم کجا و شورا و شهرداری و شهرسازی.
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسن . تبارک الله الخالقین . لذت بردم از این یادداشت معقول . منطقی . صریح و مستند . البته بد هم نیست دکتر. جان ما . . دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد بخواند و بعد به مهندس..ان عزیز ما هم بفرماید چند بار روی این درس برای تکلیف روز بعد خود بنویس !!!! افسوس . صد افسوس که روزی که در ماههای نخست شورا همین جناب اردشیری فریاد کشیدگ..را در مهمانی های خصوصی قبل از اینکه جلسات رسمی شورا تشکیل شود انتخاب نموده اند ولی متاسفانه و متاسفانه مسئولین ارشد استان این انسان متشخص را نه تنها حمایت نکردند بلکه با بی مهری تمام گفتند که آقا لطفا شورا وشهرداری را به حواشی مشغول نکنید .
k
جونم به این جواب دندان شکن
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعا تکان دهندهدبود مردم یاسوج باید حامیان اصلی ایشون را در شورای شهر یاسوج شناسایی کنن و به انها یک نه بزرگ بگویند
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
اردشیری برای مردم داد نمیزنه
اون تو شهرداری کارش پیش نرفت اینقدر جار ئ جنجال میکنه تا شاید هم برای انتخابات باز نمدی ببافد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسن خوب نوشتی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام.همه مردم میدانند که... وچندنفردیگه داد.. شد .. بود. متاسفانه ... تعدادی از اعضای شوراوصندلی داغ شهردارشدن ،باعث شد تابعضی درآخرین دقایق موضع خود را تغییر داده وباروابط فامیلی که بادیگراعضاشوراداشتند، به ارای مردم خ.. کنند.. خودشان راانتخاب وحال هرطوروهرکاری که میخواهندانجام دهند . وحال با نصب بنرهای تبلیغاتی وصدای بوق وکرنا به قول خودشان لاپوشانی کنند، زهی خیال خام.ولی نمیدانند که مردم ما عاقل باشعور ودارای درکی بالاهستند و همه چیز را میدانند وخوب میفهمند که چه کسی.... اساس است.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آخ سی شهردار. حالا بیو جمش کن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما....احسنت...شهرداد باید بداندوکیل مردم در شورا حرمت دارد وبی حرمتی وتوهین بی جواب نخواهد ماند
جلیلی ام
Iran, Islamic Republic of
اقای اردشیری حسودا رو دق مرگ کردی خخخخخ
دیگه ایقد تو جهنمی که برا خودشون ساختن نچرخونشون بقیه ی خلافها رو هم بگو با جزئیات
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جامعه ی فرهنگی استان به حضور افرادی همچون اقای اردشیری به خود میبالد و افتخار میکند که همچین شخصیتی در شورا دارد که هم به مسائل اگاه است هم هرکجا لازم باشد دست روسیاهان را رو میکند و هم با قدرت سخنوری عرصه را بر بی کمالان منافع پرست تنگ می کند و هم دلاوری در طیف اصلاحات هستند که به فکر اصلاح هستند
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
برخی مسئولین در استانداری و دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی براشون میصرفید که بی خیال باشن وای بر ما ببینید قانونگذارامون خودش چطور قانون رو دور میزنن
اکبرآباد
درود بر آقای اردشیری
Iran, Islamic Republic of
مگر شهرداری اداره تر بیت بدنی می با شد اقای اردشیر هچی از شورا وشهر نمی دون دگه تمام شد اون دوره که افرادی مثل اقای اردشیر بیاد ونظر... شان را به مردم تحمیل کنند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شما بایددر شورا بتوانی تخصصی نظر بدی دلیلی ندارد مو ی سرم سفید باشد ولی هیچ اطلا عاتی از کارم نداشته باشم از جمله همین سالن ماهی فروشی به چه درد ورزش می خور
دکتر ایرجی جهان آبادی
Iran, Islamic Republic of
خودت خوندی چی نوشتی
شایان تو کی هستی
دهقان
Iran, Islamic Republic of
حتما با نیک پی قرارداد بستی الان جلوتو گرفتن
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
درود بر اردشیری بزرگ وبزرگ منش که همه حقیقتها را بر ملا کرد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انصافا ادم.. ایابو اواای همه حرف تکراری که فقط ..باد
دنا
Iran, Islamic Republic of
..این آخر سالی میخوای .. بودن خودتو تو این ۴سال ثابت کنی
ققنوس مرگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر جاوید درود بر موافقین جاوید
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
در جواب رسانه اگر حرف شما هم درست باشد که کاملا اشتباه است باز هم نشانه عاقلی اوست و نشانه ساده انگاری شما .چون که ایشان کمبود اجتماعی و آبرویی ندارد بلکه در همه جای بویراحمد و حتی استان خاطرخواه زیاد دارد خواهد داشت
خدا به خیر کنه
Iran, Islamic Republic of
شوراهای وکیل الشهردار کجایند .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
در جواب رسانه باید عرض کنم خیلی باید فهم داشته باشی تا ارزش یه معلم و جایگاه اون درک کنی و خیلی عذر میخوام باید بی شعور باشی تا قدر معلم را ندونی!!!!!!!
رسانه
Iran, Islamic Republic of
آقای ...تو هم دستت تو ...بوده چون شهرداری باهات قرارداد نبسته این حرفا رو زدی جان خودت خونه اردشیری ..ی. عمر سیاسی تردشیری تمومه برادر. دیگه پیر شده ...
در جواب رسانه
Iran, Islamic Republic of
دوستی که به اسم رسانه کامنت گذاشتی .
اگه راست میگی جنابعالی یک ساعت فرماندار شو .
آخی حتما شورا هم میخای بشی
نکنه پدرت هم بخشدار بوده .
اصلا اسم پدر پدربزرگت رو میدونی
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای اردشیری سزای همسو نشدن با آقای فروغی همینه تو این ۴سال هیچ کاری به جز مصاحبه نکردی فقط حر.. این دوره فقط ازفروغی حمایت خواهم کرد و کسانی که با ایشون همسو باشند
محمد
Iran, Islamic Republic of
.. ثابت مرد که فقط با همدستی بقیه رفقایی که .. درست کرده جیب مرذم را میزنن وقتی یک ... که به زور مدرک.. از دانشکاه ازاد میکیره را بهش رای میدن همینطور هم میشه مردم باید همت کنن و دیکه به اینا رای ندهند
بهگام
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم »رسانه« معلومه که حرفات غرض ورزانه هست و از روی کینه توزی گفته میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بله بادست خالی آمد که با دست پر برود نشد. افسوس نگرفت.یعنی جاوید باج نداد. شایان جون سوز اردشیر نه برای شهر که برای پایان عمر شوراست که تخیلاتش محقق نشد. شورایی هم اومد نومد داره شایان جون.
معلم
Iran, Islamic Republic of
خیر دنیا وو آخرت نصیبت آقای شایان فر,خدا حفظت کنه اردشیری بزرگوار
دهقان
Netherlands
سلام نامه توسط آقای ..نوشته شده و نام مستعاردستتون رو شده
پاریس
Iran, Islamic Republic of
اردشیری .. دیگه بای بای
جهان
Iran, Islamic Republic of
پیرمرد /دیگه بای بای
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
احسن بر اکبری فروغی اکبری تبار وظیفه شناس
طاهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت اکبری و فروغی فرد
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
این م..
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد.استخدام های آقای .. کم مردوم را رنجاند که آقای .. هم دل مردم رو بدرد آورد. بازرسی خوابید.
ایل
Iran, Islamic Republic of
کسایی که حرفای زشت نوشتیندر مورد آقای..ی نهد؟پس یه سلامی به .. کرده باشم
ایل
Iran, Islamic Republic of

?آقای جاوید حرمت نگه‌دار؛ او موی سفید نکاشته‌ است با دست خالی آمد و دست خالی می‌رود
ِک
در جواب رسانه
Iran, Islamic Republic of
شما بی ادبانه به شغل معلمی توهین کردی
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
در جواب رسانه.دست خودت نی.... نبودن که شما رو هم درست تربیت کنن
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
افتخار تامرادی نامت جاودان گوهر درخشان اقای اردشیری
Iran, Islamic Republic of
اقای فروغی فر امیدوارم درس عبرت گرفته باشی البته بهای گزافی پرداختی به نام ..
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقایان اردشیری وشایان فر ..دیگران شده اند وحرفهای صد من یه غاز ودرواقع ..ب گفته اند.خصوصا اردشیری که غیر مستند وغیرمستدل به... پرداخته وگفته های ایشان حرفهای دیکته شده یکی دونفر از کارکنان مغرض شهرداری می باشد.حیف من وهمه ی کسانی که به اردشیری رای دادیم.
غریبه
Iran, Islamic Republic of
اقای اردشیری خدا وکیلی تو این چن سال درشورای شهر فقط بیسکویت میخوردی وبه فکر تخریب شهردارمحترم وکارکنان عزیزشهرداری بودی .. .اقای اردشیری جنابعالی وت..
ناشناس
Romania
اقای اردشیری سه سال قبل اگر مشکلی بود چراچیزی نمی گفتی دراین روزهای واپسین یادت امده که در شهرداری تخلفاتی هست ؛فقط به خاطر شرکت مجدد خودت در شورا میباشی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اصلا شایان فرکیه نیستش
رضا
Iran, Islamic Republic of
در جواب آقای تامرادی :مگر آقای فروغی چه کار کرده فقط با دادن رای به آقای شهردار پیمانکاریهای خود رازیانه کردند درود بر آقای اردشیر ئ واکبری تبار . آقای ف مسئول فضایی سبزه
دنا
Iran, Islamic Republic of
شایان فر همان تاج امیری است
بچیل خموووووووووووو
Iran, Islamic Republic of
آقای اردشیری فقط به خاطر شرکت مجدد خودت در شورا میباشی

خل من سر بچیل ایمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
محمودی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ ،شجاع،نترس ،شفاف ، اردشیری اصلاح طلب انسانی شایسته وپاکدست که از زمان معلمی تا شورای شهر کارنامه در خشانی داشته است استاد اردشیری را هنگام می شناسند تنها کسی است که مدافع حقوق شهروندی در شورای شهر بود به وظیفه خود عمل کرد واز عمل کرد شهردای وشورای شهر پرده برداشت درود براین مرد بزرگ
ال عمران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش اقای اردشیری تو این چهار سال افشاگری کرده بودن نه دمه انتخابات
مکران
Iran, Islamic Republic of
کابزرگ این شهر دار بیرون کردن مردم ضعیف و فقیر از پارکهای شهر بود که هزینه ورود به پارک را برای شهر وندان به ارمغان آورد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم خدا وکیلی من ازشما می پرسم مگر کسی به معلمی توهین کرده همه معلمین عزیز ما هستند ولی چرا شما ها در همه موارد بحث طا یفه گری را پیش می کشین من حرفم اینکه اقای اردشیر شیر یاطایفه دار یا فرض شود رایس بو یر احمد است وقتی هیچ گونه اطلاعی از شهر شهردار وامورات دیگر شهر سازی ندارد پس دلیل ندارد بیاد در شورا می فرماید ایشان معلم است و این بدانید ورود افرادی که تخصصی در کار خود ندارند به ضرر اون شهر می با شد
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1