تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۲۳۱۸۶۲

دل هنرپیشه معروف کشور هم برای مردم گچساران بدرد آمد

۱۷
۱
کبنا ؛هنرپیشه و بازیگر معروف و نوع دوست سینما و تلویزون کشورمان در حاشیه توزیع سبد کالا که توسط بنیاد نیکوکاری دست های مهربان صورت گرفت،در گفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت: من مدتی است به عنوان سفیر با بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان همکاری می کنم و همچنین هنرمندان دیگری هم هستند که با بنیاد های خیریه همکاری می کنند.
آنا نعمتی در مورد آشنایی اش با شهرستان گچساران گفت: شهری که به بام نفتی ایران معروف است و یک سوم نفت کشور از این شهر تامین می شود و دارای منابع عظیم گازی و پتاسیل خوبی در زمینه های کشاورزی و.... دارد.
نعمتی در ادامه عنوان کرد: مشکلات گچساران در خیلی چیزهاست؛ فقر و بیکاری، افراد مستمند به مواد غذایی ساده، خانواده های معلولی که توان تهیه دارو ندارند و افرادی که اصلا تحت حمایت هیچ نوع بیمه ای نیستند، نباید وضعیت زندگی هموطنان گچسارانی من این باشد.
این بازیگر سینما و تلویزیون کشور تصریح کرد: متاسف شدم که با این صحنه‌ها در این شهرستان مواجه شدم توقع من اصلا این نبود.
آنا نعمتی گفت: گچساران شاید از پایتخت کشور دور باشد اما تاریخ ایران است و کتاب‌های بسیاری در مورد این منطقه نوشت شده است و ظاهرا دولت فقط به بعضی از استان ها و مراکز استان ها توجه دارد.
هنرپیشه و بازیگر نام آشنای سینما و تلویزون کشورمان در ادامه افزود: من امروز وضعیت  شهرستان گچساران را از نزدیک دیدم و بسیار غمگین شدم چون تصور من این نبود اما باید برای دولتمردانی که سالها فقط حضور داشتند و کارشان فقط شعار دادن بوده، باید تاسف خورد.
وی با بیان اینکه هدف این بنیاد کمک به تمام مردم کشور است و ما صدای گچساران نیز هستیم، افزود: صدای گچسارانی‌ها را به همه جا می‌رسانیم.
گزارش: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال مردوم گچساران گریست آقایان نماینده یه فکری کنین خانم نعمتی با یه بار اومدن به عمق فاجعه پی برد ن و باعث تاسفش شد بعد آقایان اصلا انگار هیییییچ مشکلی نیست
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این هنرمند فهیم شما حرفی زدید که مردم ما سالهاست می زنند ولی امید وارم جایگاه شما باعث شود حرفتان به دولتمردان برسد صدای آه و ناله مردم را شنیدی
Iran, Islamic Republic of
فقر بیکاری من جوون دیگه نا ندارم
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
درود بر حبیب قلندری خبرنگار شایسته شهرمون.من از خانم نعمتی هنرمند شایسته کشورمون و آقای قلعه نویی مربی بزرگ کشور که با اولین حضورشون در این شهر که با نگاهشون به این شهر با مردم این شهر همدرد شدن ممنون و سپاسگزارم و امیدوارم مسئولین بیشتر به فکر باشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه هر کی میاد تو این شهر دلش برا مردم این شهر میسوزه به جزء مسئولین واقعان خجالت داره به جای این که مسئولین عرق شرم کنن ما مردم جلو مسافرا و هنرمندان شرمنده میشیم
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
خانم نعمتی و آقای قلعه نویی اولین و آخرین کسانی نیستن که برای این شهر دل میسوزونن مسئولین به فکر باشن.درود بر حبیب قلندری با مصاحبه خوبش
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درد ما همین است که فهم و درک هنرمندان بیش از عده ای ایا که مدبر می شوند و ریاست طلبی می کنند. اصلا مهم نیست که چه کسی مدیر باسد مهم ایت است که مدیران ما بتوانند پیشنهاد رفع محرومیت بدهند.
عده ای از بودجه های میلیاردی کارهای میلیونی می کنند.عده ای دنبال تهیه و تدارک اینده انتخابات ها هستند.
Iran, Islamic Republic of
همه جای ایران چنین وضعیتی هست خانم نعمتی خواست حرفی بزنه والاازاین فقرونداری تمام ایران راگرفته
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون با ادعا
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
۲۸ سالمه...فوق لیسانس عمران دارم...ولی کرایه تاکسی ندارم...ما که سوختیم...ما فقط موقع جنگ و میهن پرستی که میشه حافظان و سرمایه های ایرانیم....ولی در مسائل دیگه ازجمله شغل و حق دارا بودن یک زندگی متوسط که میرسه ما فقط یه ...جامعه و بی.... بیش نیستیم......یا علی
ایل قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم آنا نعمتی عزیز،امروز هموطنانت به چنین بانوی افتخار میکنند،پیروز و تندرست باشید
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
ما با فقر عادت کردیم ، دوستان موقع انتخابات بیاد بیاورید ، او پوز عالی جیب خالی ، ..البته همه جای کشور فقر ،بیکاری هست ،ولی استان ما جز استانها ی تاپ هست ، اون بعلت بنیه مالی مردم ، ،سستی مسولین در سالهای متمادی ، کب چنین روزی گرفتار شدیم .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نه بابا خانم نعمتی اشتباه میکنن شهری که تاجگردون نماینده اش هستند فکر نکنم مشکلی داشته باشه چون همه ی مشکلات در همان چهار سال اول حل شد!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
انشااله باآوردن چندتاکارخانه مشکل این شهرحل میشه.
فقر
Iran, Islamic Republic of
خانم نعمتی عزیز اگر وضعیت شهرستان بهمعی را ببنید چه می گید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال تمامی ملت بخصوص مردم بدبخت وجوانان زحمتکش وبیکارشهرگچساران میسوزه که پول شهرشون راعده ی اندکی ازفامیلهای ...قدیم وجدیدمی خورندومردم تماشاگرند بروتوشرکت نفت ببین تمام فامیلهای .. وعواملش مشغولند یا..ی هستند یا سفارش تاجگردون ویاسفارش موحد یاعدل هاشمی ویاقوم خویش مدیران رده بالای نفت وای به حال ماسیه روزان بی پارتی اگرخدایی هست که هست خودش دادمارامیگیره به خدا ۶فرزنددارم همه داناه رفته ونان شب ندارندبخورندصدنامه هم به تاجگردون داده ام هیچ جوابی هم ندادهیچ وجلوچشمم برادزن برادرفرمانداررابانامه فرستادشرکت نفت وصدها نفردرازمریدانش را که سرکاربرداگرمرد هستند شماره من روشنه مرابخواهندتارودررو به آنها ثابت کنم خدا توجای حقی پس نشان بده
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد سانسور میکنید در حد جام جهانی۲۰۲۲ قطر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1