تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب : ۲۳۱۸۴۲

آزادی ۸ زندانی از زندان گچساران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛به همت بنیاد نیکوکاری دست های مهربان ۸ زندانی جرائم غیر عمد از زندان گچساران آزاد شدند.
مدیرکل زندان کهگیلویه و بویراحمد اسماعیل جمیاری در آیین آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد زندان گچساران که با حضور شهرام فرجی رئیس هئیت مدیره بنیاد نیکوکاری دست های مهربان، مهدیه بهرامی قائم مقام بنیاد، آنا نعمتی هنرپیشه معروف سینما و تلویزون کشور سفیر بنیاد، رئیس و پرسنل زندان، قاضی ناظر زندان برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۸ زندانی با پرداخت بدهی۱۰۰ میلیون تومان امروز از زندان گچساران آزاد شدند.
وی با اشاره به همکاری بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: با همکاری این بنیاد تعداد ۸ نفر زندانی که به جرم غیر عمد در حبس به سر می‌برند آزاد شدند.
وی با اشاره به کلاس‌های آموزشی برگزار شده در زندان عنوان کرد: ما در زندان‌ها به دنبال پر کردن اوقات فراغت زندانیان هستیم و روزانه ده ها کلاس آموزشی در زندان‌های سطح استان برگزار می‌شود.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زندانیان بی‌سواد بیان کرد: زندانیان بی‌سواد استان امکان تحصیل نیز برای آنها فراهم شده است.
جمیاری با اشاره به تفاهم‌نامه زندان با اداره فنی‌ حرفه‌ای در آموزش زندانیان ابراز کرد: گواهی‌نامه مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای برای زندانی خاطرنشان کرد: قریب  ۲۷۰ نفر از زندانیان استان یک الی ۹ جزء قرآن را کاملا حفظ کرده‌اند.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اداره زندان برای افراد زندانی که بر اساس جرائم غیر عمد محبوس هستند برنامه‌ها و خدمات متعددی را در نظر دارد.
جمیاری به برگزاری برنامه جشن گلریزان که هر ساله با کمک خیرین برگزار می‌شود اشاره و عنوان کرد: اداره‌کل زندان‌ها هر ساله با برگزاری برنامه گلریزان برای زندانیانی که به دلیل بدهکاری، جرائم غیر عمد و نفقه، تصادف و یا به دلیل ناسازگاری زوجین و همچنین نپرداختن مهریه این افراد در زندان هستند این برنامه را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه گلریزان کمک به زندانیانی است که جرائم آنها غیر عمد است.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی تعداد ۸ نفر زندانی گچسارانی که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به حبس به سر می‌بردند و توان پرداخت این جرائم را نداشتند تقدیر و تشکر دارم.
جمیاری به کمک دیگر این بنیاد اشاره و اظهار کرد: تعداد ۳۰۰ سبد کالای غذایی از طرف بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با توافق‌نامه مدیرکل زندان بین خانواده های نیازمند زندانی سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تقسیم می‌شود.
 
گزارش: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حرکتی بسیار زیبا. به امید اینکه باز هم تکرار بشه
Iran, Islamic Republic of
چه بی سر و صدا. توی یه سالن بزرگ برگزارش می کردین.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
همچین کار بزرگی چرا اینقد ضعیف برگزار شد . باید باشکوهتر باشد که به فرهنگ تبدیل شود و دیگران نیز به استقبال این کارهای خداپسندانه تشویق شوند .
Iran, Islamic Republic of
ایگوم آنا نعمتی وه کو ره ؟؟
.؟؟؟
ایل قشقایی
Iran, Islamic Republic of
سپاس فراوان از دکتر فرجی و خانم دکتر بهرامی

انصافا انسان از کار بزرگ شما لذت میبره
دوستدار ورزش
Iran, Islamic Republic of
خوبه آزاد کردنشون ولی ..نباید درمیومدن شهرو ..
آرش
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب تعداد ۵ زندانی غیر عمدمحکوم به پرداخت دیه توسط خیرین گروه (به نام انسانیت کهگیلویه وبویر احمد) به مدیر گروهی سرکار خانم کیایی نویسنده- کارگردان ومستند ساز درماههای دی وبهمن ۹۵ رهایی یافته وبه آغوش گرم خانواده برگشتند.ضمن تشکر از حضور ومساعدت اعضای محترم گروه.دست های پر مهرشان را میبوسم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1