تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۲۳۱۸۰۶

برگزاری دوره آموزشی طرح حمایت از توان‏ افزایی زنان در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛دوره آموزشی طرح حمایت از توان افزایی زنان مدیر و مسئول استان‏ها توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد شروع به کار کرد.
این کارگاه آموزشی به صورت دو دوره مجزا و هر دوره طی مدت یک و نیم روز، در راستای اجرایی‏ سازی تفاهم‏نامه متبادله بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور با موضوع حمایت از توان‏افزایی زنان مدیر و مسئول استان‏ها برگزار می‏گردد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در حاشیه افتتاحیه دوره مذکور با بیان اینکه این دوره، یک طرح ملی است که با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور در همه‌ استان‏های کشور اجرا می شود، افزود: در این راستا بر اساس موافقت‏نامه دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، طرح ارتقای مهارت‏های شغلی زنان در یاسوج را برگزار کردیم.
فریبا رحمان پور ادامه داد: این کارگاه‏ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، روزهای ۲ لغایت ۵ اسفند ماه در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری، به صورت دو دوره مجزا برگزار می‏شود.
وی گفت: آموزش‌ها بر اساس سرفصل‌های توانمند‌سازی بانوان از قبیل ساز و کارهای نهادین و جایگاه زنان در اسناد، قوانین و برنامه‌های کلان جمهوری اسلامی، توانمندسازی حقوقی و تحلیل عدالت جنسیت، آشنایی با جایگاه و سهم زنان در برنامه‌های توسعه در حوزه زنان ارائه می‏گردد.
این مسئول تصریح کرد: این طرح ملی شامل ۳۷ ساعت آموزش در قالب ۱۲ ساعت آموزش حضوری / فاز اول و ۲۵ ساعت غیر حضوری/ فاز دوم است.
رحمانپور با بیان اینکه در دور اول این طرح که از امروز آغاز شده است تعداد ۵۶  نفر از بانوان مدیر کل، معاونین مدیر کل، معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، مشاوران و کارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان حضور پیدا کرده و آموزش‏های لازم متناسب با سرفصل‏های دوره را خواهند دید، اظهار داشت: دور دوم کارگاه مذکور از روز چهارشنبه  ۴ اسفند ماه و با شرکت ۳۳ نفر از بانوان عضو شورای اسلامی شهر، از استان اصفهان، به مدت یک و نیم روز در یاسوج برگزار خواهد شد.
وی یکی از سیاست‏های دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان را توانمندسازی مبتنی بر فرصت‏آفرینی اعلام و ادامه داد: امیدواریم از این طریق بتوانیم سهم موثری در ارتقای دانش و مهارت‌های مدیریتی زنان مدیر و مسئول در استان برداریم و شاهد تحقق جایگاه واقعی بانوان در حیطه برنامه‌ریزی و توسعه استان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مدیر کل جوان وپر تلاش واقعااگه همه مدیران ما مثل شما باشن چه پیشرفتی میکنیم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1