تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۲۳۱۷۴۵

رئیس دفتر شورای نگهبان دنا منصوب شد

۴
۰
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان دنا با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، طی حکمی از طرف «سیامک ره‌پیک» معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان «سید کریم هاشمی» به عنوان مسئول جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در شهرستان دنا منصوب شد.
پیش از این «عبدالستار فرهادی» قریب ۱۵ سال این مسئولیت را عهده‌دار بود که بعد از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید این دستگاه در محل سالن جلسات «شهید نجفی سی‌سخت» برگزار شد.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام خرم روز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد از زحمات «فرهادی» تقدیر و «هاشمی» که ۱۰ سال فرماندهی پایگاه شهید کریم عمادی و معاونت مشارکتهای کمیته امداد اما خمینی (ره) شهرستان دنا را در کارنامه دارد به این جایگاه منصوب شد.
واکنش «خرم‌روز» به استخدامهای فله ای در استان
رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویر احمد در این آئین گفت: کسانی که در ادارات و دستگاه‌های دولتی مسئولیتی گرفته‌اند، باید بدانند حق کشی و پایمال کردن حق دیگران مذموم است.
«حجت‌الاسلام خرم‌روز» رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید شورای نگهبان شهرستان دنا ضمن تقدیر از تلاش‌های فرهادی سرپرست سابق شورای نگهبان دنا گفت: کسانی که مسئوولیتی دارند نباید خود را درگیر و سرگرم مباحث سیاسی و اختلافات قومی و قبیله ای کنند.
«خرم‌روز» با اشاره به تخریب‌ها توسط برخی از مسوولین گفت: تخریب زیبنده یک نیروی انقلابی و مومن نیست. رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه اگر کسانی ساده اندیشانه تصور می کنند سردمداران استکبار که ۳۸ سال از هر روزنه ای علیه نظام اقدام کردند به فکر نجات ایران هستند افزود:این افراد در اشتباه محض به سر می برند.
«خرم‌روز» با اشاره به اینکه حق‌کشی و پایمال کردن حق دیگران مذموم است گفت: اگر قرار است جذب و استخدامی در ادارات صورت بگیرد مسوول مربوطه نباید فقط اطرافیان خود را ببیند و امکانات را فقط بین قشر خاصی توزیع کند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به برگزاری انتخابات‌های پیش رو خاطر نشان کرد: مباحث و مسایلی را مشاهده میکنیم که تذکرات لازم و خیرخواهانه را داده‌ایم.
این مقام مسوول با بیان اینکه رصد ما بر مجموعه های مختلف اءم از مجریان وهیاتهای اجرایی دقیق وقانونی است افزود:طبق قانون و درنهایت بی طرفی و بی غرضی به تکلیفمان در این خصوص عمل می کنیم.
خرم روز در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از ناظرین شورای نگهبان، گفت: حس انقلابی گری در مسیر حفظ حقوق و رای مردم ضروری است.
 
علت تخریبها علیه شورای نگهبان تاثیرگذاری این نهاد در صیانت از انقلاب است
امام جمعه سی سخت گفت:شورای نگهبان نباید اجازه ورود غرب گرا ها به نظام را بدهد تا نظام را از درون به استحاله بکشانند.
حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در آیین تکریم و معارفه مسوولان قدیم و جدید سرپرستی دفتر شواری نگهبان شهرستان دنا گفت:شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت انقلاب اسلامی است.
امام جمعه سی سخت با بیان اینکه مسوولین شورای نگهبان مسوولیت خطیر و سنگینی برعهده دارند خاطر نشان کرد:اعضا و ناظران شورای نگهبان باید ارزش و شان کار خود را بدانند. وی بیان کرد:مسوولان شورای نگهبان به جهت تلاش برای حفظ نظام در حال عبادت اند.
مصباح نژاد با اشاره به برخی هجمه ها علیه شورای نگهبان تصریح کرد:علت این دست تخریبها تاثیرگذاری این نهاد در صیانت از انقلاب است.
وی با بیان اینکه شورای نگهبان نباید اجازه ورود غرب گرا ها به نظام را بدهد تا نظام را از درون به استحاله بکشانند خاطر نشان کرد:امروز راهبرد و گفتمان انقلابی گری صیانت بخش حرکت انقلاب است که نقطه مقابل آن گفتمان غرب گرایی شکل، ظهور و بروز پیدا کرده است.
امام جمعه سی سخت با اشاره به اینکه امروزه گفتمان انقلابی گری نسخه نجات کشور است خطاب به اعضای شورای نگهبان شهرستان دنا گفت:امروز تک تک شماها در نقطه ای حساس قرار گرفته اید که اگر غفلت کنید ضربه سنگینی خواهیم خورد.
مصباح نژاد ابراز کرد:اگر می خواهید انقلابی بمانید و به فرموده امام نگذارید این انقلاب به دست نا اهلال بیافتد باید تعارفات کنار گذاشته شود و در مقابل مواضع و جهت گیری دشمن مراقبت و حساسیت به خرج داد.
وی با توجه به حق الناس بودن رای مردم تاکید کرد و افزود:باید با هوشمندی و مراقبت عدالت رعایت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
به اقای خرم روز درایام انتخابات چطور بچه های خودش مشغول کار شدند
موسی
Iran, Islamic Republic of
نگاه اگه دوست داشتی شغل بچه های خودشو ببینی بیا تا ببرمت اونجا برای چی الکی حرف میزنید زندگی مردم به شما ربطی نداره
Iran, Islamic Republic of
..است که بچه هاش روی کارهستند هیچکدام روی کار اداری نیستند
آگاه
احسن بر امام جمعه محترم با جملات پر معنا و جذاب. واقعاً همینطور است. غرب گراها نیتی جز تخریب ارزش های انسانی و ناب انقلاب اسلامی و جایگزینی ارزش های پوچ، مادی گرایانه، ضد ارزش و ضد انسانیت ندارند. البته این جملات به مذاق اکثر اصلاح طلبان خوش نمی آید.
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1