تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۲۳۱۵۵۶

محمدی: مسئولیت‌ها ماندگار نیست / با هر جناحی باید خدمت بایسته را به جا آوریم

۱
۰
کبنا ؛آئین  تودیع و معارفه مدیران‌کل پدافند غیر عامل استانداری و  بازرسی و ارزشیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این جلسه توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک فرصت خواند و گفت: در مسئولیت پذیری در جمهوری اسلامی ایران  ما مسئولان شانی غیر از خدمت به مردم نداریم و اگر کسی توانست در دوران مسئولیت به وظایفش خوب عمل کند آن مسئولیت برای او مشروعیت و مقبولیت در پی دارد و می تواند برای او باقیات صالحات باشد.
فتاح محمدی عمل و تلاش انسان را برای فرصتی برای ماندگاری او عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولیت ها ماندگار نیست و زود گذر است  و ما باید بتوانیم  منشا خیر و اثر برای مردم و حل مشکلات آنها باشیم.
وی با اشاره به اهمیت خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام ما نظامی نیست که خدمتگزاری در آن بر اساس مسائل جناحی باشد و در هر طیف و جناحی که باشیم  باید خدمت شایسته و بایسته را برای مردم به جا آوریم.
محمدی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد جنگ فرهنگی و اقتصادی را یادآور شد و بیان داشت: با توجه به روحیه  استکبار ستیزی مردم کشور ما و به تبع آن تهدیداتی که در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری کشور را تهدید میکند موضوع پدافند غیر عامل از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی، وظایف و رسالت سنگین و حساسیت های دو مسئولیت مهم پدافند غیرعامل و بازرسی استانداری را یادآور شد و گفت که مجموعه مدیریتی و اجرایی استان با تمام توان برای ارتقای جایگاه و موفقیت این ۲ حوزه حمایت خواهد کرد.
در این مراسم محمود مومن نسب مدیرکل جدید بازرسی و ارزشیابی استانداری استان  طی سخنانی  گفت: جایگاه بازرسی مغفول و مظلوم مانده است  و باید رسانه ها و دستگاه های هم عرض در قوه قضاییه به احیای این جایگاه کمک کنند.
هم چنین شاهرخ کناری مدیرکل جدید پدافند غیر عامل استانداری رتبه خوب استان در حوزه پدافند غیر عامل در سطح کشور را یک موفقیت بزرگ خواند و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی کارشناسان و سایر مسئولان این روند ادامه پیدا کند.
وی  آگاهی بخشی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مجموعه مدیریتی و اجرایی استان در راستای اثربخشی کارکردهای حساس در حوزه پدافند غیر عامل را از مهمترین برنامه‌های خود در این حوزه ذکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ودوست داشتنی جناب دکتر شاهرخ کناری انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری که نشان از توانمندی شما در عرصه مدیریت می باشد،صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با عنایت خداوند منان در این مسئولیت جدید موفق و پیروز باشید .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1