تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۲۳۱۵۲۵

۴۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گچساران اظهار داشت:
۴۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال کالای قاچاق سالجاری در این شهرستان کشف و ضبط شده است و در این راستا ۱۴۵ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق سال جاری در این شهرستان متوقف شد.
عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه کشفیات قاچاق کالا در گچساران نسبت به مدت مشابه ۱۷ درصد افزایش داشته، افزود: بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته در این شهرستان کشف شد.
رحیمی عنوان کرد: کالاهای کشف شده از سوی ادارات و نهادهای متولی و نظارتی شامل گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک و سیگار بوده است.
رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گچساران موقعیت جغرافیایی شهرستان گچساران را از عوامل مهم  ورود کالاهای قاچاق به شهرستان دانست و تصریح کرد: همه کالاهایی که از مرزهای شهرستان وارد می شود به مقصد گچساران نبوده و به علت نزدیکی به بنادر فقط از شهرستان عبور کرده و به شهرستانها و استانهای مجاور انتقال داده می شود.
فرماندار گچساران بر تشکیل گروه بازرسی از جمله عوامل بهداشتی و مجامع امور صنفی تاکید کرد و  بیان کرد: فروش اقلام بهداشتی، آرایشی و مواد نیروزا با داروهای توهم زا در قالب واحدهای صنفی و یا به صورت دست فروشی به طور جدی برخورد شود.
عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر اهمیت بحث قاچاق کالا و ارز و تاثیر گذاری بر اقتصاد جامعه، خاطر نشان کرد : قاچاق نوعی فرار از قانون و تضعیف اقتصاد داخلی محسوب می شود و کاهش تولید و افزایش بیکاری و لطمه به اقتصاد ملی را در پی دارد
استقرار نمایندگی گمرک در گچساران، پخش برنامه زنده تلویزیونی در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گشت مشترک ادارات متولی در روز های دوشنبه از مهمترین مصوبات این نشست بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زارع پور
Iran, Islamic Republic of
بین خودتون تقسیمش کنین.والله.بعید نیست.
شاهین قایدی
Europe
سلام با عرض خسته نباشید خدمت فرماندارعزیز دادستان و سرهنگ موسوی عزیز تبریک احسنت یک درصد کالای قاچاق کم شودهزار جوان ازخطربیکاری درامان اند
برادر شما از طایفه دیل
Iran, Islamic Republic of
سلام،جای تاسف داره واقعا،پتو و .... کشف کردین!بعضی مسولین دلشون به این خوش است که صبح بیان رو صندلی بشینن و ظهر هم برن

.
جمال
Iran, Islamic Republic of
خدایی قایدی جان اولا فرماندار عزیز که گفتی معنی کن دون یه جای گرمی بلند وابیی.بابا کجایی اخه نماینده و فرماندار ایجاد شغل کردنه.
کارگران گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای بحساب فرماندار گرفتن پتو و بادام از یه جوون تهسیل کرده که ماشین قسطی گرفته داره قسطش در میاره هنر نیست . اختلاسها ، مافیای مواد ،قرصهای روانگردان گرفتن ......
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1