تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۳۱۴۵۵

نظارت بیش از ۴۰۰ بازرس بر بازار شب عید استان / تنیسورهای گچساران بر سکوی سوم مسابقات لیگ برتر / تصادف زنجیره‌ای در محور "یاسوج-شیراز" ۷ مصدوم برجا گذاشت

۱
۰
کبنا ؛

خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
سکوی سوم مسابقات لیگ برتر از آن تنیسورهای گچساران
تیم های تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نفت وگاز گچساران به مقام سوم لیگ برتر دست یافتند.
مسئول رسانه باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: مرحله نهایی ششمین دوره لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر باشگاه های کشور در آکادمی تنیس روی میز مجموعه انقلاب تهران به پایان رسید.
امین دهقانی افزود: مرحله پایانی این مسابقات از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با حضور ۸ تیم آغاز شد که شرکت کنندگان در دو گروه به رقابت پرداختند که در پایان تیم های اول و دوم گروه ها برای رتبه های اول تا سوم مشترک و تیم های سوم و چهارم گروه ها برای رده های پنجم به بعد به مبارزه پرداختند.
وی با بیان اینکه پیکارهای دسته برتر ابتدا با حضور ۱۲ تیم برگزار شدادامه داد: ۸ تیم به مرحله نهایی این رقابتها راه پیدا کردند که برترین های رده های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در قالب تیم های شرکت کننده به میدان رفتند.
مسئول رسانه باشگاه نفت و گاز گچساران گفت: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات پالایش نفت آبادان موفق شد با حساب ۵ - ۴ تیم نفت و گاز گچساران را مغلوب کند و در دیگر مسابقه این مرحله تایدواتر بندرعباس با همین نتیجه پاک نژاد اسپرت را شکست داد تا حریف آبادان در فینال شود.
امین دهقانی افزود: در دیدار نهایی نیز پالایش نفت آبادان با پیروزی ۵ به ۱ مقابل تایدواتر به عنوان قهرمانی دست یافت. تایدواتر بندرعباس در مکان دوم ایستاد و تیم های پاک نژاد اسپرت و نفت و گاز گچساران مشترکاً در مکان سوم ایستادند.
وی ادامه داد: برای کسب رتبه های پنجم به بعد نیز هیئت قزوین با پیروزی ۵ - ۳ مقابل ذوب آهن اصفهان و دیزل مولد امید تهران با شکست ۵ به ۴ مناطق نفتخیز جنوب مشترکاً در مکان پنجم قرار گرفتند و تیم های مناطق نفت خیز جنوب و ذوب آهن اصفهان نیز مشترکاً در مکان هفتم ایستادند.


تصادف زنجیره‌ای در محور "یاسوج-شیراز" ۷مصدوم برجا گذاشت


تصادف
مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ بویراحمد به هفت مصدوم طی تصادف زنجیره‌ای در محور "یاسوج- شیراز"(گردنه مله شوره) امداد رسانی کردند.




"صادق حیدری زاده" افزود: طبق تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر برخورد ۶ دستگاه خودرو در گرنه مله شوره بلافاصله پایگاه‌های اورژانس تنگ سرخ، دشتروم و منطقه سه شهری یاسوج به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: تکنسین‌ها پس از تریاژ، کمک‌های اولیه درمانی، کنترل خونریزی و فیکس کردن هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: خوشبختانه حال مصدومین رضایت بخش اعلام شده است.





نظارت بیش از ۴۰۰ بازرس بر بازار شب عید کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از نظارت بیش از ۴۰۰ بازرس در طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز بر بازار استان خبرداد.
داریوش دیودیده" در روسای ادارات شهرستانی صنعت، معدن و تجارت، روسای اتاق ها و نمایندگی های اصناف سراسر استان و مسؤلین ستادی استان گفت: آرامش خاطر مردم فهیم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنان مهمترین هدف مجموعه صنعت، معدن و تجارت در آستانه سال جدید است.
وی با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اول اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت افزود: با حضور بیش از ۴۰۰ بازرس صنعت و معدن و اتاق های اصناف و ناظر افتخاری پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: موارد مهم نظارتی در اجرای این طرح در بخش کالایی شامل البسه، پوشاک، میادین میوه و تره‌ بار و نمایشگاه ‌های عرضه مستقیم کالا است و در عرصه خدماتی شرکت ‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ ها و رستوران ‌های بین ‌شهری خواهد بود.
دیودیده تصریح کرد: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره غله، اداره کل استاندارد و سایر نهادهای مرتبط بر کمیت و کیفیت کار نظارت کامل داشته و جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته خواهد شد.
برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده در سراسر استان
وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده در سراسر استان برپا خواهد شد، ادامه داد: تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی و ارائه کالاهای با کیفیت دو سیاست عمده نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال نقش عمده ای در تعدیل قیمت ها و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم استان خواهد داشت.
دیودیده با اشاره به آمادگی کامل صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمامی صنوف خدمت رسان در نقاط مختلف استان با آمادگی کامل خدمات و ملزومات ضروری گردشگران و هم استانی ها را تامین خواهند کرد و کشیک های لازم برای تمامی صنوف همچون نانوایی، تعمیرگاه و سایر واحدهای عرضه خدمات همشهریان و مسافرین نوروزی انجام و برنامه ریزی لازم به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: تمامی امکانات و نیروهای این سازمان در حوزه بازرسی و نظارت، بازرسان طرح تشدید، بازرسان مجامع امور صنفی، ناظران افتخاری و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای افزایش تاثیرگذاری طرح نظارتی ویژه نوروز، بکار گرفته خواهد شد تا ضمن جلوگیری و مقابله با تخلفات احتمالی، موجبات آرامش خاطر مردم فهیم استان و سهولت در تامین مایحتاج عمومی توسط آنان بیش از پیش فراهم شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در بازار استان مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود، اعلام کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خوب است یک تیم بازرسی از عملکرد بازرسان ونحوه وکیفیت کار آنها بازرسی نمایندونتیجه رابه مردم بدهند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1