تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۲۳۱۳۳۵

آقای استاندار؛ گروهی را برای بررسی مشکلات مردم مصیبت دیده چاروسا اعزام کنید

۷
۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه در خطبه اول تاکنون به موضوع توحید و عدل و نبوت و از این خطبه به بعد به موضوع اصول عقاید یعنی اصل امامت می پردازیم افزود: پیامبر اسلام بعد از مهاجرت به مدینه یک جامعه اسلامی و حکومت اسلامی تشکیل دادند علاوه بر منصب نبوت و رسالت تعلیم و تبیین احکام اسلامی و منصب الهی فرمانروایی جامعه اسلامی را داشتند.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی با تقدیر از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار، عزت و وحدت و گواه این است که این ملت نجیب بعد از ۳۸سال علی رغم تحمل مشکلات فراوان که در حوزه های مدیریتی و اجرایی وجود دارد پشت انقلاب را خالی نکرده و همچون سال های اول انقلاب با همان شور و شعور به صحنه آمدند که امیدواریم این ملت با همین شور و شعور و انقلابی در انتخابات سال ۹۶ پای صندوق ها بیایند که جا دارد از حضور حماسی مردم تشکر کنم.

امام جمعه قلعه رئیسی به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف واقعی دولت قبلی و فعلی آمریکا در تکرار ترفند تهدید ایران به جنگ که از گزینه های نظامی روی میز حرف می زنند و آن مسوول اروپایی هم به مسوولان ما می گوید اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمیی  بود که این یک دروغ محض است.

صلواتی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای از مسوولان ارشد نظام این دروغ و تحلیل را در جامعه ترویج می دهند یکی از شخصیت های مهم کشور در روز ۲۳ تیرماه ۹۵ فرمودند در مساله برجام یکی از موفقیت های که به دست آمد این بود که تهدید از سر مردم برداشته شد حتی ۵+۱ راجع به حمله نظامی به ایران مذاکره کرده بودند به تفاهم رسیدند در همدان افاضه نمودند با برجام سایه شوم جنگ را از سر کشور برداشتیم.

وی با بیان اینکه آقای دیگری هم در این خصوص گفت که اگر این مذاکرات انجام نمی گرفت گزینه دیگر جنگ بود تاکید کرد: وزیر گفته بود با درایت رئیس جمهور خطر جنگ از سر کشور برداشته شد که این ها همه دست آورد تراشی برای برجام بود.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به بحث آشتی ملی اشاره که تاکنون دو گروه بحث آشتی ملی را ارائه و بیان کرد: در سال ۵۷شریف امامی و گروهی هتاک و در سال ۹۵ هم گروهی هتاک و ظالم به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی که آن را به لبه پرتگاه بردند که این روزها یتیم شدند و در انزوا به سر می برند طرح آشتی ملی را سر دادند.

صلواتی خاطرنشان کرد: دو قطبی جنگ و صلح راهبرد جدید فتنه گران و اهالی فتنه است و امروز کسی حرف از آشتی ملی می زند که خود از سران فتنه است و این طرح آشتی ملی چراغ سبز به ترامپ بود کهه ما در داخل انسجام نداریم و الان وقت تهدید و این طرح خیانت بهه امنیت ملی و نمایش نفاق و تزویر بود و شما باید بدانید که آبروی نظام را که حدود ۲۰۰ هزار شهید را تقدیم کرده برده اید.

وی با بیان اینکه حمایت ترامپ از سران فتنه آبرو و حیثیت نداشته سران فتنه را به باد داده است افزود: شما مایه ننگ ملت هستید کهه ترامپ از شما حمایت می کند و باید ترامپ آرزوی آزادی سران فتنه راا به گور ببرد.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: مردم با یکدیگر قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند مردم با نظام قهر نکردند چرا که در این میدان هایی مثل ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه خود را نشان دادند لذا پروژه آشتی ملی محلی از اعراب ندارد و هدف از سناریوی انگلیسی آشتی ملی بازگشت به قدرت بدون عذرخواهی و محاکمه بازی سیاسی با افکار عمومی است و اگر طراحان آشتی ملی بخواهند با این طرح انگلیسی برای امت و نظام دردسر ایجاد کنند مطمئن باشند برای همیشه مرده متحرک سران فتنه را دفن خواهند کرد.

وی خواست‌ای از استاندار استان داشت و گفت: به استاندار محترم یادآوری می کنم در آستانه دهه فجر مردم منطقه چاروسا با مصیبت هایی روبرو هستند از باب اینکه مردم مصیبت دیده را باید به سراغشان رفت و دل داری داد و برای تسکین آنها چاره ای اندیشید و با توجه به اینکه روحانیت مرجع و در بین مردم است گروه و افرادی را به منطقه چاروسا اعزام کند تا مشکلات و مصیبت های مردم را به اطلاع حضرتعالی برسانم و اگر ارسال نکند انشالله در هفته های آیندهه  از تریبون و از طریق خطبه های نماز جمعه آنها را ارائه می دهیم.

امام جمعه قلعه رئیسی در پایان از مردم خواست تا در ایام فاطمیه در مراسماتی که به این مناسبت برگزار می شود حضور باشکوه داشته باشند.

-------------------------

خبر: سید حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ سی اقای دوربینی کهگیلویه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب صلواتی تاکی ساز مخالف دیگه بس بگذار یکی به فکر مردم منطقه باشه دیگه .با تشکر فراوان از زحمات دولت تدبیر وامید
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندارنمیدونه تاتوتگی وظیفه ات راانجام بده
پاسخ شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدایش چه ساز مخالفی کدام مشکل را در این دولت در چاروسا برطرف کردن مطمئن هستم تو هیچ سنخیتی از چاروسا نداری فقط ساز مخالف با صلواتی میزنی
صیدال
Iran, Islamic Republic of
حاجی آغا اگه خودت داری کمک کن شما جیبتون پره....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندار محترم چندروز پیش خودش با تمام مدیران کل استان تشریف نیاوردند منطقه چرا همان موقع نیامدی مصیبتهای منطقه را بگی خودت مصیبت نساز مصیبتی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط خودشیرینی پیلل په هم فکرانت بردن وشو بسون بدشو
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1