تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۳۱۲۱۴

مهدوی‌مطلق: امنیت امروز ایران میراث دفاع مقدس است / انقلابی‌ ماندن سخت‌تر از انقلابی بودن است / اعزام ۳ هزار دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی

۷
۰
کبنا ؛نشست دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی راهیان‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فتاح‌محمدی معاون سیاسی استاندار و شهرام مهدی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این نشست شهرام مهدوی‌مطلق با بیان اینکه بار اصلی راهیان‌نور دانشجویی بر دوش عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران این آئین معنوی است، اظهار کرد: بالغ بر سه هزار دانشجو از تمام مراکز آموزش عالی استان به راهیان نور امسال اعزام خواهند شد.
به گفته مهدوی‌مطلق این دانشجویان دختر و پسر از تاریخ ۴ اسفندماه الی ۲۴ اسفندماه ۹۵ اعزام می‌شوند و دانشجویان از مناطق عملیاتی جنوب، یادمان‌های معراج شهدای اهواز، فکه، چزابه، کانال کمیل، دهلاویه، سوسنگرد، هویزه، طلائیه، شلمچه و بیمارستان‌های صحرایی دوران دفاع مقدس و... بازدید و زیارت خواهند کرد.
به گزارش کبنا، در ادامه رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در این کاروان‌ها ده‌ها راوی دفاع مقدس، روحانی و مداح اهل بیت نیز حضور دارند.
مهدوی‌مطلق در ادامه با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس قطره‌ای از اقیانوس عاشورای سال ۶۱ هجری بود، اظهار کرد: ما هر روز شاهد زیبایی‌های دفاع مقدس هستیم و راهیان‌نور خود جلوه‌ای از برکات و زیبایی‌های دفاع مقدس است، دفاع مقدس تنها بخشی از تاریخ انقلاب ما نیست که به عنوان یک داستان به آن نگاه کنیم، بلکه بخش مهمی از فرهنگ ایران اسلامی  انقلابی این امت بر اساس ارزش‌های الهی است که نباید اجازه داد این فرهنگ متوقف  محبوس شود.
وی افزود: راهیان‌نور حرکتی برای ایجاد ارتباط عمیق بین نسل‌های جدید و آن واقعیت بزرگ است که جزء رسالت انقلابی ما است.
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: شعار «انقلابی‌ می‌مانیم» دانشجویان دال بر همین رسالت انقلابی ما است و امروز انقلابی ماندن از انقلابی بودن سخت‌تر است و ما با پدیده انقلابیون پشیمان شاید در آینده مواجه بشویم.
مهدوی‌مطلق اضافه کرد: بنیان‌های ایستادگی و قدرت حقیقی ما در دفاع مقدس شکل گرفت و اینکه امروز شعاع امنیت جمهوری اسلامی به سرزمین‌های فراتر از مرزهای کشور ایران رسیده است و رزمندگان ما در جبهه مقاومت به عنوان مدافعان حرم هر روز مژده یک پیروزی را می‌آورند، حاصل میراث معنوی دفاع مقدس و این نیز جز زیبایی‌های فرهنگ دفاع مقدس است.
به گزارش کبنا، همچنین در این نشست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت و جایگاه راهیان‌نور پرداخت و برخی از ویژگی‌های دفاع مقدس را برای دانشجویان تبیین و تشریح کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
اخه .. که بخای این صحبت را بکنی اون کسانی که انقلاب کردن از جان و مالشون کذشتن ..ه میکنی برای انقلاب اکر ... برو سوریه و عراق بجنک همینجا فعلن جای ...
Iran, Islamic Republic of
خدایا.. ازانقلاب وانقلابی بودن حرف میزنند.. انقلاب بودیدبگوهرکس باب میل ماحرف زد..
سید بابک
Iran, Islamic Republic of
خدا خوش رحم کنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و همه بسیجیان دلاور..
Iran, Islamic Republic of
تریبونهادست جه کسانی افتاده
سعيد
Iran, Islamic Republic of
ماشاله خدا حفظت کنه کر سختی هستی
Iran, Islamic Republic of
اوف چه ادم سختی
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
1