تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۲۳۰۹۳۵

اعزام هیئت تجاری کهگیلویه و بویراحمد به یک کشور عربی

۰
کبنا ؛رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هیئت تجاری به کشور امارات متحده عربی خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران گفت: سازمان توسعه تجارت در نظر دارد، یک هیئت تجاری و بازاریابی را همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی محصولات و صنایع غذایی و کشاورزی گلفود دبی ۲۰۱۷ به این کشور اعزام نماید.
این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کلیه تشکل ها، شرکت های تعاونی و همچنین فعالان اقتصادی و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد که علاقمند به بازار کشورهای حوزه خلیج فارس هستند می توانند در قالب این هیئت اعزام شوند .
وی افزود: نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه محصولات غذایی (غذا، نوشیدنی، خدمات غذا) و به ویژه صنعت هتلداری در جهان محسوب می‌ گردد که همه ساله در شهر دبی امارات برگزار می شود .
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : نمایشگاه گلفود دبی به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید؛ چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نمایند .
باقری با بیان اینکه نمایشگاه گلفود دبی ۲۰۱۷ در واقع ۳۰ امین دوره برگزاری این نمایشگاه خواهد بود ، افزود : نمایشگاه امسال دارای ۴ شاخه مختلف خواهد بود که هرکدام از این شاخه ها، با دارا بودن غرفه‌های اختصاصی محصولات و نوآوری های خود را را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
وی ادامه داد : به دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات، تعدادی زیادی از وزیران کشاورزی و اقتصادی کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی نمایند.
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد مهمترین کشورهای حاضر در این نمایشگاه را  ایران، افغانستان، ترکیه، اندونزی، آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین ، اسپانیا ، فرانسه ، آلمان و ایتالیا عنوان کرد و گفت : حضور بازدیدکنندگان و خریداران از ۱۸۰ کشور، نشان‌ دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی می باشد.
وی با بیان اینکه قریب به ۵۰۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت ، اظهار داشت : هیئت تجاری اعزامی به این نمایشگاه می تواند با برقرای ارتباط با فعالان باسابقه حاضر در این نمایشگاه محصولات خود را به بازارهای جهانی معرفی نمایند.
وی در پایان عنوان کرد : آشنایی با آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت های حاضر در این نمایشگاه نقطه عطف اعزام این هیئت تجاری به نمایشگاه گلفود دبی ۲۰۱۷ خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1