تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۲۳۰۸۶۷

تامین وتوزیع میوه ومرغ کشتار روز در عید امسال

۱
۰
کبنا ؛جلسه تنظیم بازار شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست فرماندار  وبا حضور روسای ادارات در محل فرمانداری بویراحمد با محوریت ساماندهی عاملین توزیع میوه شب عید و وضعیت توزیع مرغ وگوشت قرمز در سطح شهرستان بویراحمد برگزار شد.
فرماندار بویراحمد هدف از برگزاری این جلسه را تامین میوه ایام تعطیلات عید وساماندهی وبرنامه ریزی برای غرفه های موقتی که به جهت تامین اقلام مورد نیاز با قیمت  مناسب پیش بینی شده اند عنوان کرد وگفت: بعضی از سالها در ایام عید با کمبود مرغ کشتار روز ومیوه شب عید مواجه بودیم، لذا برای امسال تدابیر لازم اندیشیده شده است.
سید محمد کاظم نظری با بیان اینکه سیزده غرفه موقت در اماکن مختلف برای ارائه وتوزیع میوه شب عید امسال پیش بینی شده است، گفت: میوه در این غرفه ها با قیمت مناسب قابل عرضه می باشد.
نظری تصریح کرد: به منظور پیشگیری از اینکه میوه ای که با یارانه دولتی و به جهت کمک به مردم تامین شده است در بازار آزاد وبا قیمت های گزاف بدست مردم نرسد، این غرفه ها با نظارت دستگاه های اجرایی دایر خواهند شد.
فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به مشکلاتی که در سالهای قبل نسبت به توزیع مرغ در سطح شهرستان وجود داشت به جهت حمایت از تولیدکنندگان هم استانی وتامین مرغ در ایام تعطیلات نیز تدابیر لازم اندیشیده شد.
نظری ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده نسبت به توزیع میوه، مرغ وگوشت قرمز در سطح شهرستان بویراحمد در ایام عید امسال با مشکل مواجه نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
طفا برای مسافران نوروزی هم سهمیه ای اضافه در نظر گرفته شود .که در ایام نوروز گرانی کام هم استانی ها را تلخ نکند .
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1