تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۲۳۰۸۵۶

چاروسا؛ تنها منطقه‌ای که یک پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی نداشت

۳
۰
کبنا ؛سید حسن آرمند

 دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام به مردم و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که این دهه یادآور پیروزی‌ ملت ایران است که باید ماندگار شده و نسل به نسل منتقل شود.

برنامه‌ریزی برای افتتاح طرح‌های عمرانی و تبیین خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم عرضه داشته است، برگزاری جشن بزرگ انقلاب از طریق اقشار مختلف، برنامه‌ریزی هماهنگ و متمرکز شهرستان گوشه‌ای از خدمات و برنامه‌هایی است که هر ساله در ایام دهه فجر در سطح شهرهای کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها در ایام دو زمان بسیار مشخص و قابل توجه است که یکی هفته دولت و دیگری ایام دهه فجر است که متاسفانه بیش از سه سال است که در این ایام در منطقه محروم چاروسا پروژه ای کلنگ زنی و افتتاحیه نشد.

امسال و در دهه پر فروغ فجر امسال هم تنها به برگزاری جشن ها و در روستاها و برگزاری برنامه هایی از سوی مسؤولان محلی در منطقه برگزار شد که جا دارد از این مسؤولان هم تشکر کنیم که حداقل با برگزاری همین مراسمات به مردم نشان دادند که ایام دهه فجر می باشد.

با توجه به سفر کاروان تدبیر و امید که با مدیریت استاندار استان همراهی شده بود به منطقه چاروسا داشتیم که مردم امیدوار به چند کار شدند یکی آسفالت و تکمیل شدن سه کیلومتر ورودی قلعه رئیسی که طبق قول استاندار تا روز ۲۲ بهمن تکمیل خواهد شد ولی جا ماند و حتی وضعیت اسف بارتر هم شد و دیگری کلنگ زنی یک درمانگاه و پایگاه سلامت با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان در قلعه رئیسی که احتمال خواهیم داد منصرف شدند و آن را کلنگ زنی نکردند.

اما دستاورد مناسبی که شاید در این مدت مسؤولان استان و شهرستان برای چاروسا داشتند یکی مشکل تلفن های روستای امامزاده سید محمود(ع) قلعه رئیسی که مدت ۱۰ روز است قطع هستند و مشخص نیست مشکل از مخابرات است یا اداره برق و هیچ کس حضور پیدا نمی کند.

گفتنی است، امسال و در ایام دهه فجر استاندار از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۳۴ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش ۴۲۱ میلیارد تومان طی دهه فجر امسال در این استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۹۲ پروژه عمرانی است که از این تعداد ۲۲۴ پروژه افتتاح و ۶۸ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴۲ پروژه اقتصادی طی این ایام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: از این تعداد ۳۵ پروژه اقتصادی افتتاح و ۶ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

این پروژه‌های در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان صورت گرفت و تنها منطقه استان که هیچ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی نداشت منطقه چاروسا بود.

این در حالی است که منطقه چاروسا یکی از محروم‌ترین مناطق استان و یکی از مناطق استان است که بیشترین مشکلات را دارد که چند مشکل به خصوص وضعیت محور قلعه رئیسی به دهدشت، نبود گاز، مشکل راه های روستایی و مشکلات تلفن و برق اساسی‌ترین مشکل این منطقه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بنی لو
Iran, Islamic Republic of
کجا داشت که چاروسا داشته باشه.متاسفم
ستارآرمند
Iran, Islamic Republic of
سلام ...حالا دوستان مدافع استاندار بیایید از ایشان دفاع کنید..پس حالا انتصاب ها که نژاد پرستانه بود ا.اعتبارات ورفع محرومیت ها هم نژاد پرستانه هست....پس جناب آقای نوروزی شما گفتید ما افتتاحیه های که در دهه ی فجر داشتیم بیشتر از کلنگ زنی هامو بود..پس مکر چاروسا سی هزار نفر جمعیت نداره...چندمین سال هست که این خبر چاروسا بدون پروژه افتتاحی تیتر خبر شده.امیدوارم به زودی شاهد برکناری استاندار ومجموعه ی اجراییش باشیم که فقط حرف چیزی در چنته ندارند..
مبارک باشه
Iran, Islamic Republic of
آقای ارمند عزیز سلام:

حق بر حق طیبی هاست. طیبی که اقتدارش را از دست داد.

طیبی باید کاندیدی از خودش داشته باشه تا براش کار کنه. وگرنه عدل هم برادر موحده. بدبختها از این به بعد باید ذلیل باشین. چون براساس فکر در انتخابات شرکت نمیکنید. نیروی تحصیل کرده دیگه ندارید. همه شون برای ....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1