تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۲۳۰۵۰۴

اتمام فاز ۲ هلال خاورمیانه در یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی سیمان مارگون (هلال خاورمیانه)  گفت: فاز دوم کارخانه سیمان مارگون با تولید کلینکر آماده افتتاح است.
داریوش دیودیده در بیست و هفتمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی وضعیت برخی از واحدهای تولیدی که با حضور مسؤولان بانک‌ها و برخی از صاحبان طرح‌های تولیدی مشکل‌دار برگزار شد با اشاره به جلسات برگزار شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون تعداد ۲۶ جلسه در استان برگزار شده که تعداد ۱۳۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و تعداد ۳۰۴ مصوبه انجام شد و از این میان تعداد ۱۶۴ مورد آن اجرایی شده و ۱۴۰ مورد نیز در دست اجراست.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این میان ۳۸ مورد تأمین شده و ۹ مورد آن در زمینه امور زیربنایی تعیین تکلیف شده و دو مورد تامین زمین شده است.
دیودیده در ادامه به کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و گفت: این کارخانه پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و به اتمام رسیده و در آستانه افتتاح فاز دوم آن هستیم که تولید کلینکر را در این فاز خواهیم داشت و این ماده، ماده اولیه مورد نیاز برای تولید در فاز اول کارخانه سیمان مارگون است.
این مسؤول با بیان اینکه ۱۰۰ درصد بخش صنعتی آن کامل است افزود: در زمینه معدن باید همکاری لازم با این کارخانه انجام شود و به همین منظور با همکاری منابع طبیعی به دنبال جایگزینی ۸۰ هکتار از معادن این کارخانه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1