تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۳۰۲۴۲

جدیت دستگاه‌های خدمات‌رسان بویراحمد در مناطق پرخطر / فرمان آماده باش برای ادارات بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران در روزهای آینده بر جدیت دستگاه‌های خدمات‌رسان بویراحمد در مناطق پرخطر تأکید کرد.

 سید کرامت‌الله فرج‌زاده صبح امروز در جلسه اضطراری ستاد بحران شهرستان بویراحمد با بیان اینکه سامانه قوی بارشی از بعدازظهر امروز وارد استان می‌شود، گفت: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی در مناطق سردسیری بارش برف تا دو متر خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در صورت بارش برف در شهرستان بسیاری از راه‌های روستایی قطع می‌شوند لذا انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای بارندگی پیش‌رو در تمامی نقاط کوهستانی و صعب‌العبور اتخاذ شود.

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه راهداری شهرستان بویراحمد به دلیل سنگینی کار و امکانات صرفا گردنه‌های اصلی را بازگشایی می‌کند، گفت: در صورت بروز بارش‌های سنگین وضعیت در شهرستان بحرانی خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه با بارش‌های پیش‌بینی‌شده احتمال قطعی برق، آب و تلفن خواهد بود، گفت: تمامی شرکت‌های خدمات‌رسان باید آماده‌ باشند و نیروهای خود را بسیج کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در شهر یاسوج عمدتا باران پیش‌بینی شده که ۱۰۰ میلی‌متر بارندگی در ۲۴ ساعت میزان بسیار بالایی است و شهرداری باید آمادگی کامل داشته باشد.

وی تصریح کرد: ساخت و سازهای حاشیه شهر یاسوج در ایام بارندگی‌های سنگین منجر به بروز خسارات زیادی می‌شوند که باید تدابیر لازم در این خصوص صورت گیرد.

فرج‌زاده با اشاره به محورهای صعب‌العبور در دو بخش مارگون و لوداب و احتمال بارش‌ برف سنگین در این مناطق اذعان کرد: در صورتی که محور مارگون به لوداب قطع شود راهداری تدابیری با رعایت نکات ایمنی اتخاذ کند که محور تونل‌های لوداب مرکز استان باز شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اذعان کرد: دهستان‌های کاکان و دشتروم و دیگر مناطق نزدیک به شهر یاسوج که فاقد مراکز درمانی هستند در ایام بارندگی باید اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی و بازگشایی راه‌های این مناطق انجام گیرد.

این مسؤول در پایان با اشاره به محورهای ارتباطی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ماشین‌آلات کمبودهایی دارند که در ایام بارش‌های سنگین اولویت با راه‌های ارتباطی اصلی است.

فرج‌زاده تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در ایام اضطراری اعلام شده در شهرستان حاضر باشند و امکانات و نیروهای انسانی خود را بسیج کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
تا الان که ساعت ۱۲دقیقه بامدادروز ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ می باشد اسمان کمی ابری وخبری از بارندگی نیست نمی دانم بعضی مناطق که قراره ۲متر برف بیاد برچه اساسی است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1