تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۲۳۰۱۵۱

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرآسیاب یوسفی ( +تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور آحاد و اقشار مختلف در بخش سرآسیاب یوسفی برگزار شد.
سید فرزاد نجات نیا مشاور ستاد تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام بعنوان سخنران به تحلیلی تفصیلی از وضعیت کشور در قبل و بعد انقلاب پرداخت و اشاره کرد: شکر نعمت ولایت فقیه و امت همیشه در صحنه و مومن به انقلاب به مصداق آیه "لَئِن شَکَر تُم لَاُزِیدَنَّکُم" را باید بجای بیاوریم.
وی افزود: احیای اسلام بعد از قرنها، در میان استیلای بلا منازع ایدئولوژی های شرقی-غربی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب بوده است و دفاع از آرمانها، کیان و ارکان انقلاب اسلامی و حمایت از محرومان و مظلومان و ساری و جاری نمودن گفتمان مقاومت، و شعارهای انقلاب اسلامی را از اصول لایتغیر، و شرط مانایی و پویایی انقلاب خواند.
نجات نیا یادآور شد: انقلاب اسلامی باز تولید حرکت پیامبر اعظم و قیام عاشوراست که در قرن معاصر سبب بیداری و تحول در کشور های اسلامی و الهام بخش همه نهضت های آزادی بخش در اقصی نقاط عالم شده است.
این فعال سیاسی استان با ذکر خاطره ای از سال ۴۱ از مرحوم عسکر اولادی مبنی بر تاکید امام از سه مرحله ای بودن انقلاب که در  وهله اول آن، انقلاب اسلامی و اسلامی شدن کشورهای مسلمان در مرحله دوم و جهانی شدن اسلام در مرحله سوم دانست و اذعان کرد در صحیفه نور جلد ۲۱ حضرت امام (ره)  فجر انقلاب اسلامی را مقدمه انقلاب امام زمان ارواحناه فداه و طلوع خورشید عالم تاب از افق مکه معظمه دانسته است. در کلام معصومین پیش بینی انقلاب ایرانیان و مردی بنام "روح الله" شده است و آمده "مردی از اهل قم قیام میکند مردم را به حق دعوت میکند افرادی پیرامون او گرد آمده اند که قلبهایشان استوار و محکم "کزبر الحدید-مثل پاره های آهن" ... "هوَ قومُ تُحابوا بِروح الله-قومی به او عشق می ورزند" همنام یکی از انبیاء عظام (روح الله اسم حضرت عیسی مسیح) و منازغات شامات سوریه با حضور مغرب، ترک، روس و ایران و...می تواند از جمله پیش بینی های تاریخی عصر ظهور باشد.
این فعال سیاسی به جنگ تحمیلی هشت ساله بعنوان نماد تدارک وسیع شرق و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امام از روز اول بر صدور انقلاب تاکید داشت واکنون تاثیرات انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم را شاهد هستیم و در شعارهای رزمندگان شعارهایی راه قدس از کرببلا می گذرد و...به چشم می خورد، اما در عملیاتهای بدر - کربلای ۵ و... در ظاهر نتوانستیم پیشروی نمائیم اما به مرور جریان سازی و قدرت نرم انقلاب اسلامی بجایی رسید که با پای برهنه در کنگره عظیم پیاده روی اربعین قلب عالم تکوین فتح شد.  وی همچنین حماسه مدافعان حرم و فرزندان بهمئی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در قالب نیروی مخصوص تیپ شهید بخردیان را در راستای آرمانهای امام و حمایت از مستضعفین عالم عنوان کرد.
این فعال فرهنگی ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری یادآور شد: انقلاب اسلامی به برکت جانفشانی شهدا، امام و خلف صالح ایشان، درخت تنومند انقلاب مصداق
آیه "شَجره طیبه اصلها ثابت و فَرعها فِی السماء" بارور شده است.
وی با بیان اینکه عده ای مرعوب غرب میخواهند دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند، خطاب به نسل جوان و نوجوان دانش آموز و دانشجویان سخن شهید نواب صفوی را مبنی آمال و آرزوی ایشان که اگر نظام اسلامی محقق شود به جارو کشی در خیابانها افتخار خواهد کرد را خاطر نشان نمود و افزود: پدران ما در جنگ سخت و نظامی حماسه آفریدند و اکنون ما باید در جهاد کبیردر جنگ نرم و مواجهه با تهاجم همه جانبه دشمنی مسلح به شبکه های ماهواره و فضای مجازی و... نقش آفرینی کنیم و بدانیم در حساس ترین مقطع تاریخ قرار گرفته ایم.
این فعال فرهنگی خطاب به مسئولین عنوان کرد: سابق ملت و دولت نبود رعیت بود، و شاهزاده تعیین کننده. ولی الان  ملت ولی نعمت است، و زلال جریان انقلاب اسلامی در این مقطع حساس در حال گذار است و اگر عده ای فرصت خدمتگزاری به ولی نعمتان را تبدیل به سوء استفاده و طمع ورزی بکنند، در پیشگاه هوشمندافکار عمومی محاکمه خواهند شد. مهندس نجات نیا افزود: در زمان عثمان عده ای از خواص جامعه صدها شتر اموالشان رو جابجا نمی کرد و طلاها رو با تبر خورد میکردند در تاریخ کسی نگفته دزدی کردند اما ویژه خواری و رانت خواری کرده بودند، و کسی که در وضعیت فعلی ۶۰ - ۷۰ میلیون حقوق بیت المال میگیره به زبان عشایری یعنی ۱۰۰۰ گوسفند در سال دریافت نموده. و این به نیمه رحمانی و زلال جریان انقلاب خدشه وارد می کند.
وی به برخی دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه ای بین الملل، نظامی، صنعتی، کشاورزی، پزشکی، بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، سلولهای بنیادین و احیای هویت ایرانی اسلامی اشاره کردو گفت: تنها با شعار ما میتوانیم و بهره مندی از داشته ها مسیر موفقیت و اعتلای بیش از پیش طی خواهد شد.
وی با مقایسه انرژی پیچیده هسته ای که عمر آن کمتر انقلاب و صنعت خودروسازی به عنوان تکنولوژی وارداتی-غربی با عمر بیش از ۵۰ سال اشاره کرد و گفت: ببینید خودروی چند سال قبل بهتر از مدل جدیدتر آن است و مزیت رقابت جهانی ومنطقه ای ندارد و انرژی هسته ای و سلاح های نظامی ما علارغم تحریم در تراز بالای دنیا قرار دارد.
نجات نیا افزود: اگر ما را محاصره اقتصادی بکنند ما فرزند رمضانیم، اگر محاصره نظامی کنند فرزندان عاشوراییم. و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب متناسب با یاوه گویی های ترامپ بر لزوم ایستادگی و حفظ روحیه انقلابی تاکید کرد.
وی در پایان نامگذاری سال توسط رهبر فرزانه انقلاب را بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، را حکیمانه خواند و تاکید براقتصاد درون زا مبتنی بر آموزشهای خانوار و بومی سازی فعالیت های اقتصادی زود بازده را اولویت کنونی منطقه دانست.

عکس: سید فرزاد نجات نیا
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1