تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۲۳۰۱۳۸

وکیلی؛ کاهش نرخ بیکاری، پاسخ حداقلی مسئولان در برابر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲
۰
کبنا ؛عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است تدبیر مسئولان برای افزایش نرخ رشد توسعه، کاهش تورم و کاهش نرخ بیکاری حداقل پاسخ مسئولان در برابر حضور تاریخی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است.
محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت: مردم ایران همواره ثابت کرده‌اند در درک و انجام رسالت ملی و اسلامی خود از مسئولان بالاتر بوده و همواره با حضورشان در عرصه‌های ملی شگفتی آفریدند؛ بنابراین مردم در ماراتن درک رسالت تاریخی و اسلامی بر مسئولان پیشی گرفته‌اند و روز گذشته نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولان را رفوزه کردند.
قدردانی مسئولان از مردم باید بالاتر از یک تشکر لفظی باشد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه مسئولان در قبال این وظیفه شناسی مردم، ادامه داد: طبیعی است که قدردانی مسئولان از مردم باید بالاتر از یک تشکر لفظی باشد و ضروری است در میدان مسئولیت از خجالت مردم درآیند چراکه این رفتار خالصانه مردم با انجام وظایف دستگاه‌ها در میدان عمل قابل جیران است و صد البته با هیچ بیانه‌ای پاس داشته نخواهد شد.
مردم انتظار دارند مسئولان در حفظ بیت‌المال امانت‌دار باشند
وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مسئولان در حوزه وظایف دستگاهی حداکثر سعی‌‎ خود را برای رفع مشکلات معیشتی کرده و با حداکثر بازدهی در حفظ بیت‌المال نیز همچون بیت شخصی خود امانت‌دار باشند، افزود: مردم انتظار دارند مسئولان برای پاسخگویی به وعده‌ها به آمارها اکتفا نکنند چراکه امروز لشکری از بیکاران بر روی دست حاکمیت مانده؛ هرچند با به شغل رسیدن هر بیکاری، حرکتی در راستای پاسداشت این تعهد مردم به رسالت تاریخی‌شان صورت گرفته است.
قدرانی مسئولان از مردم با کاهش نرخ بیکاری
وکیلی با تاکید براینکه اضافه شدن هر بیکاری بر لشکر بیکاران نشان از قدرنشناسی این همراهی خالصانه مردم است، افزود: در صورتی که وعده مسئولان به بار بنشیند و نرخ رشد توسعه افزایش یابد، تورم کاهش پیدا کند، نرخ بیکاری تک رقمی شود و... آنگاه می‌توان گفت؛ مسئولان به درستی از این همه بزرگ‌منشی مردم قدردانی کرده‌اند.
مردم ایران به شدت اهل اغماض هستند
وی همچنین تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگر صحنه‌های ملی نشاندادند به شدت اهل اغماض هستند چراکه در غیر این صورت با وجود این همه کاستی باید گلایه‌مندانه عطای حضور در چنین مناسبت‌هایی را به لقایش می‌بخشیدند اما این حضور باشکوه نشان از گذشت و اغماض مردم دارد و نگاه ملی را بر نیازهای شخصی خود مقدم کرده‌اند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه انتظار است مسئولان نیز در مقابل مردم بزرگوار باشند و برای آبادانی و سربلندی ایران تلاش کنند، گفت: مردم دیروز در راهپیمایی رنگ ملی داشتند لذا آن‌ها از مسئولان انتظار رفتار یک رنگی را دارند و وحدت و منافع ملی را به منافع جناحی خود ترجیح دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
صبح بخیر آقای وکیلی. مگه نرخ بیکاری بالاست؟
شمیم
Iran, Islamic Republic of
باعث شرمندگی این دولت است که با گذاشتن جایزه ونمره وغیره مردم را به راهپیمایی دعوت میکنند چه شده که التماس میکنید مگه بند وبه آب دادید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1