تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۲۲۹۸۳۴

حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه است

۳
۰
کبنا ؛جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مادوان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش جهانبخش شهردار ماداون در این جشن که با حضور جمعی از مسئولان، اعضای شورای شهر مادوان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای سه بعد اساسی؛ مردم، ولایت و ایدیولوژی است که این سه اصل در پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم پهلوی نقش بسزایی داشتند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متأثر از نهضت کربلا بود، اظهار کرد: آزادی، عقیده، برابری، استقلال و مشارکت مردم در اداره امور کشور از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
شهردار ماداون تاکید کرد: فرهنگ ایثار، شهادت و خدمتگذاری باید در جامعه نهادینه شود چرا که کشور و جامعه ما بر اساس همین فرهنگ و روحیه نیز به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است.
وی در ادامه با اشاره به شهدای حادثه پلاسکوی تهران، اظهار داشت: این آتش‌نشانان در راه ارزش‌های والای انسانی و اسلامی  جان باختن و کار ارزشمند آنها برای همیشه در اذهان مردم خواهد ماند.
جهانبخش با تشکر و قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه است و مسئولان باید با خدمت خود این دستاوردها را پاس بدارند.
وی افزود: مردم با حضور خود ضمن پایبندی به آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر یاوه‌گویی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی زدند.
شهردار مادوان در بخش دیگری از اظهارات خود، با بیان اینکه این شهرداری در دفع زباله‌ها با مشکلاتی روبرو است، بیان کرد: علی‌رغم رایزنی‌ و پیگیری‌های لازم و پرداخت مبلغی پول شهرداری یاسوج مانع دفع زباله در منطقه مدنظر می‌شود و به این شکل کام مردم را تلخ کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
این شهردار اصولگرای ..
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار انقلابی و ارزشی و خدمتگذار
محمد
Iran, Islamic Republic of
شهردار مادوان واقعا عملگرا است بنازم شورا و انتخاب خوبشان را
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1