تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۲۲۹۸۳۰

دهانمان را از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی پر کرده‌ایم، اما خبری از اصول و اصلاح‌ واقعی نیست

۷
۰
کبنا ؛

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان گفت: نشاط سیاسی در انتخابات با فحاشی و تهمت تفاوت دارد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در جمع پرشور مردم گچساران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۳۸ سال از عمر با عزت این انقلاب بزرگ گذشته است که مردم هنوز همانند روز نخست در صحنه‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در این انقلاب پدران شما و بلکه پدران، پدران شما برای به وجود آمدن این انقلاب جهاد کردند.

ملک‌حسینی افزود: این انقلاب رمزهایی داشت و رمز انقلاب بر پایه ایمان، قرآن و اسلام شکل گرفت.

وی تصریح کرد: این انقلاب به رهبری انسانی سترگ و بزرگ که توانست جهان را شکست دهد شکل گرفته است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان اذعان کرد: این انقلاب بر پایه استقلال و شرف اسلامی شکل گرفت انقلابی که در آن شرف انسانی اوج و موج می‌زند.

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: این انقلاب با ایمان به خالق و مالک خداوند بزرگ شکل گرفت ایمان به خدایی که نه دنیا بلکه آخرت هم به دست اوست رخ داده است.

ملک حسینی اذعان کرد: این انقلاب با تکیه بر خدایی که تکیه‌گاه انسان‌های مومن است شکل گرفت زیرا خداوند اجازه نمی‌دهد انسان‌های مؤمن تن به ذلت و سر تعظیم در برابر زورگویان داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان عنوان کرد: خدایی که موجب شد روح ایثار در انسان‌های مومن زنده شود و این چنین انسان‌هایی مال و جان خود را در راه خدا اهدا می‌کنند.

وی بیان کرد: انقلاب با رهبری شخصیتی که نه تنها میراث‌دار اجداد خود بود بلکه حامل فقه بود، شکل گرفت و شکل‌گیری انقلاب بر پایه هدایت و رشادت‌ها و بصیرت و هوشمندی چنین انسانی شکل گرفته است.

ملک‌حسینی بیان کرد: اما انقلاب در کنار همه عوامل مثبت یعنی انقلاب و وجود مردم با ایمان و معتقد به نظام و ولایت و مرجعیت عوامل منفی هم وجود داشت، انسان‌های ذلیل، پست و بی‌اعتقاد که فرعون بودند و چنین افرادی بر جامعه مسلط بودند.

آیت‌الله ملک‌حسینی اذعان کرد: این چنین انسان‌هایی که میل و گرایششان میل به قدرت و ثروتبود بر مردم مسلط بودند و هیچ درایتی از خود نداشتند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: چنین حکومتی هویت ایرانی را از ایران گرفته بود وقتی که یک دانشجو در خارج از کشور می‌گفت ایرانی هستم سؤال جهان این بود که ایران کجاست.

وی افزود: اساسا کشوری مانند ایران در جهان وجود نداشت نفتش می‌رفت اما کسی ایران را نمی‌شناخت و ایرانی به مثابه یک اسیر در چنگال دشمن بود، ایرانی که اقتدار نداشت.

ملک‌حسینی گفت: قدرت وقتی موثر است که قدرت بر قدرت باشد و اگر انسان تفنگ داشته باشد اما ماشه آن را کسی دیگر بچکاند که این قدرت نیست اگر اسلحه داشته باشد و سلاح جنگی داشته باشد اما مستشار آمریکایی و اسرائیلی بخواهد بر آن انگشت بگذارد اینکه دیگر قدرت نیست لذا این اقتدار نیست این اوج ذلت است این نهایت ذلت یک جامعه است.

 وی اذعان کرد: در آن دوران شورای تامین استانها و بعضا شهرستان‌های مهم در دوران ستم‌شاهی را مستشار آمریکایی و اسرائیلی برگزار می‌کرد و مصوبات مجلس بدون حکم و اذن استکبار ارزشی نداشت.

آیت‌الله ملک حسینی اظهار کرد: وابستگی و نگون‌بختی میراث دولت و حکومت گذشته بود و هویتی برای ایران و ایرانی در آن زمان نمانده بود.

وی خاطرنشان کرد: آحاد ملت و جامعه مسلمان بودند پاک بودند و شرف داشتند مانند شهرستان گچساران که در یک روز ۶ شهید را در قبل از پیروزی انقلاب تقدیم کردند.

 ملک‌حسینی با اشاره به شهیدان انقلاب شهرستان گچساران گفت:  عنصر دیگر پیروزی انقلاب امید بود و مردم هرگز امید و نشاط سیاسی و اجتماعی خود ار پشت سر مرجعیت و رهبری و ولایت و عشق به سیدالشهدا(ع) از دست ندادند تا به هدفشان برسند و انقلاب به پیروزی برسد.

ملک‌حسینی افزود: آنگاه که همه زیر پرچم اسلام و ولایت جمع شدیم توانستیم سیطره و هیمنه دشمن را بشکنیم و توانستیم خودمان را به جهان معرفی کنیم.

وی گفت: توانستیم بیداری به جهان بدهیم و توانستیم دشمن را از تمامی توهم‌ها و تصورهایی که برای غارت جامعه و منابع و اموال داشت خارج کنیم.

ملک‌حسینی با اشاره به نقش وحدت در پیروزی‌ها گفت: تشدید اختلاف و باندگرایی و حزب‌گرایی و همچنین منطقه‌گرایی وحدت را می‌شکند.

 نماینده مردم استان در مجلس خبرگان بیان کرد: اگر امروز ما دهانمان را از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و اعتدال پر کنیم و اما خبری از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و اعتدال واقعی نباشد چیزی جز یک جناح سیاسی تنش‌زا نخواهیم داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: اگر وحدت در جامعه اسلامی شکسته شد دشمن بی‌کار نخواهد ماند و هر مسیری را برای نابودی طی می‌کند.

وی با بیان این که در انتخابات باید نشاط باشد و رقابت وجود داشته باشد گفت: نباید تهمت و فحاشی وجود داشته باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند پدر بزرگوار شمارا واقعا حقیقت را فرمودید هر دو جناح مملکت و مردم را نابود کرده
Iran, Islamic Republic of
به امید روزی که انتخابات مجلس خبرگان در استان با شور برگزار گردد و یک انتخابات واقعا رقابتی داشته باشیم انشااله...
l,s,
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف وبزرگی وعظمت شما سید بزرگوار این دو جناح سیاسی انقلاب وعظمت ایران را زیر سوال بردند مردم این دوره دنبال یک انسان بی شیله پیله وبا انصاف وصادق می گردند نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی نه چپ ونه راست فقط مخلص الهی وولایی
شمیم
Iran, Islamic Republic of
خدا ..کسی را که به اصلاح طلبها واصول گرایان رای دهد به آدمها رای دهید فقط آدمها
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای ناشناس یعنی فکر میکنی باسوادتر و با شخصیتر از اقای ملک حسینی هست که بخای بهش رای بدهی که میکی یه امید روزی که مجلس خبرکان هم رقابتی بشه من با اخوندهای زیادی تو استان ارتباط دارم. باور کن مثل ملک حسینی نیست که بخای انتخاب کنی جه سواد جه شخصیت جه متانت و جه ادب خلاصه همه خصوصیات یک انسان کامل را داره
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
جناب محمد جان ، دنیا وسیع تر از آن است که شما در دایره چشم خود می نگرید! متأسفانه سالهاست که در استان ما انتخابات خبرگان ، رقابتی نیست !
اگر یک روز رقابتی شد ، شما هم حتماً جواب لازم را خواهید گرفت !!!
به امید آن روز
گشین
Iran, Islamic Republic of
واقعا مجلس با شکوهی بود..خدا رحمت کند مرحوم حاج وحید موسوی را.دو برنامه عالی داشت مراسم.یکی مداحی بسیار خوب جناب نظریان و دیگری سخنان دلسوزانه و انقلابی آقا ملک حسینی..مسولین عزیز این مداح با لیاقت قربانی باندبازیهای شما شده..چند سال متوالی تو سپاه پاره وقت بود و تو یه ماموریت برا سپاه دست و دنده هاش شکست!!!چند بار هم شرکت نفت قبول شد و مصاحبه ردش کردند...الان بیکاره...خدایی به فکرش باشید..
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1