تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۲۹۷۴۲

زارعی: افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد / زارعی: حرکت انقلاب کند نمی شود

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر امسال ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در این استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع راهپیمایان یاسوجی از حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: مردم این استان بار دیگر با حضور پرشور خود در این عرصه مهم انزجار خود از آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران را اعلام کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور باشکوه مردم برگ زرین دیگری را به تاریخ این استان اضافه کرد، گفت: این حضور باشکوه شما به معنای پایبندی به انقلاب و اصول انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم بیانگر عدم پذیرش سلطه دشمنان انقلاب و نظام است، گفت: حضور باشکوه مردم وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر کرده است و همه ما موظف هستیم با کار و تلاش بیشتر قدردان ایستادگی و حضور شما در همه عرصه‌های انقلاب و نظام باشیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمتگزاران مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را برای ایجاد خدمت و افزایش رفاه مردم انجام می‌دهند به طوری که ما در همین دهه فجر ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی را کلنگ‌زنی و یا افتتاح کردیم.
خادمی اعتبارات هزینه شده برای اجرای این تعداد پروژه در استان را ۴۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی واحدهای عمرانی و اقتصادی زمینه خوبی را برای اشتغال جوانان این استان فراهم می‌کند.
وی گفت: به علت اینکه اهتمام دولت برای اتمام پروژه‌‌های نیمه تمام است؛‌ بیشتر تلاش خود را برای اتمام این پروژه‌ها گذاشته‌ایم.
 
حرکت انقلاب کند نمی شود
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر حمایت از انقلاب اسلامی همواره ادامه دارد.
غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب  اظهار کرد: امروز تاریخی‌ و ماندگارترین روز ملت ایران در طول تاریخ بوده و مردم در طول ۲۲ بهمن‌های سال‌های گذشته هر سال پرشورتر، قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته در صحنه حضور پیدا کردند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: معنا و مفهوم این حضور مردم این است که انقلاب ما یک انقلابی است که در عمق وجود انسان‌ها جا دارد و جدانشدنی است.
وی تصریح کرد: حضور هر ساله مردم ثابت می‌کند این ملت پای انقلاب، ارزش‌های انقلاب، ولایت و رهبری مانده و خواهند ماند و این حضور یک بار دیگر مهر تاییدی بر وفاداری و حضور در صحنه و همراهی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
زارعی بیان کرد: مردم با حضور باشکوه خود در این مراسم به دشمنان نظام و استکبار جهانی اعلام کردند که ما برای دفاع از انقلاب، استمرار راه امام و شهدا در صحنه هستیم.
زارعی در ادامه سخنان خود بیان کرد: وجود مقام معظم رهبری به عنوان نقطه آرامش بخش و نقطه اتکای این ملت است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند گفت: اگر روزی دشمنان این ملت و کسانی در برابر این نظام و ولایت ایستادند ملت ایران با حضور خود آن‌ها را طرد کردند.
وی با بیان این که هر مسئولی به این مردم احترام نگذارد از دشمنان است، تصریح کرد: مسؤولان خود را نوکر و خدمتگزار این ملت بدانند و در راه خدمت به مردم هیچ تردیدی به خود راه ندهند.
زارعی با بیان این که انقلاب اسلامی کهنه شدنی نیست، تصریح کرد: این حرکت هیچ‌گاه کُند نشده و این راه و مسیر با قدرت و قوت ادامه دارد.
این نماینده مجلس با بیان این که مردم مشکلات را می‌دانند اما این مشکلات هیچ خللی در اراده آنها ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: باید به پاس حضور مردم مشکلات را با کار شبانه‌روزی برطرف کرد و خادمان بی‌ادعایی برای مردم باشیم.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان در برابر خون شهدا خلل و کوتاهی در خدمت‌گزاری به مردم نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگیان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کلنگ زدن کار آسانی است ولی ببینیم بعد از کلنگ چند سال طول می کشه تا افتتاح بشه وا یا به افتتاح میرسه
محمد
Iran, Islamic Republic of
این همه پروزه که افتتاح شده نمی بینی کاربر محترم حتما چشم هایتو بر حقایق بستی و نمی تونی واقعیت ها رو ببینی که حاج زارعی در فکر وعمل به خواست مردم هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1