تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۲۲۹۵۰۹

استقبال خانواده‌ها از یک ورزش هیجان‌انگیز در گچساران+تصاویر

۶
۰
کبنا ؛آرش کنارکوهی
فروردین امسال بود که پیست موتورسواری پربالی گچساران توسط یک خیر ورزشی (صادق خادمی) با مساحت سه هکتار بازسازی و تحویل موتورسواران شد.
هدف از ساخت این پیست ایجاد شرایط مناسب برای پر کردن اوقات فراغت قشرهای مختلف مردم گچساران بوده و به‌ویژه برای جوانان و البته در این بین قطعاً‌ شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ استفاده از موتورسواری در شهرستان نیز خواهیم بود چرا که موتورسواری یکی از رشته های مورد علاقه جوانان بوده و اقداماتی اینچنینی همچون فعال کردن پیست پربالی می تواند جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان نقش به سزایی داشته باشد.
این پیست هرگاه مسابقات محلی و یا منطقه‌ای را در خود می‌بیند، شاهد خیل تماشاگران و علاقه‌مند بسیاری است. از نکات جالب‌توجه در این ورزش و در گچساران این است که خانم‌ها نیز می‌توانند به همراه خانواده به تماشای این ورزش مفرح و هیجان‌انگیز بپردازند.
روز گذشته این مکان باری دیگر شاهد علاقه‌مندان بسیاری بود؛ گرچه این پیست به‌تازگی بازسازی گردیده است اما آنچه بیشتر از هر چیزی به نظر می‌آمد، تجهیز امکانات حداقلی برای این مکان ورزشی است. مکانی که از هر رده سنی و مرد و زن در آنجا حضور پیدا می‌کنند و به حتم امکاناتی چون ساخت یک سکو برای نشستن، مرمت جاده دسترسی، محلی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، سرویس‌های بهداشتی، اتاق مدیریت و سایر امکانات می‌تواند به علاقه‌مندان این رشته ورزشی نوید آینده‌ای بهتر را بدهد خصوصاً‌ آنکه این پیست در حوالی یکی از مناطق کمتر توسعه‌یافته گچساران واقع گردیده است و با توجه به حضور نماینده مردم گچساران و باشت و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان در روز گذشته، می‌توان به سروسامان گرفتن بیشتر از پیش این مکان ورزشی بیشتر امیدوار شد.
 

عکس: حیدر عدالتی نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگه مردم خودشون همت کنن و نهال بکارن دور زمین با توجه به اینکه اون قسمت چشمه هم داره واسه روزهای گرمتر سال فضای خوبی واسه تماشاچیا ایجاد میشه.
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرش بده این خیر رو حالا نوبت مسیولینه که حمایت کنن و به پیست سر و سامانی بدن مخصوصا جاده دسترسی به پیست رو اسفالت کنن
Iran, Islamic Republic of
میشه تو اون قسمت پر و بالی یه مجموعه تفریحی ورزشی ساخت و باغهای اطرافش،رو هم پارک کرد.
Iran, Islamic Republic of
دیدن لحظه به پرواز در اومدن موتورها لذت بخشه. کاش یه تابلو راهنما در قسمت ورودی به پیست در جاده کمربندی نصب کنن چون خیلیا شاید اصلن ندونن کجاست
ابفا
Iran, Islamic Republic of
اخ سی لدنی .چه عزت نفسی داره
منصور
Iran, Islamic Republic of
ماشالا دکتر تاج گردون
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1