تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۲۲۹۳۶۴

تجلیل از ۷۰ پرستار نمونه در یاسوج برگزار شد (+عکس)

۰
کبنا ؛آئین تجلیل از ۷۰ پرستار نمونه استانی، با حضور معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین و پرستاران استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دکتر کنعانی  دانشکده پزشکی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تبریک روز پرستار گفت: یک هزار و ۶۰۰ پرستار در استان در دو بخش دولتی و خصوصی در حال ارائه خدمت به مردم هستند.
دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه در کشور نسبت پرستار به تخت ۱٫۲ است، افزود: این نسبت در بیمارستان های دولتی استان ۱٫۶۸ درصد است که وضعیت نسبتا خوبی داریم.
وی ادامه داد: وزارت بهداشت نسبت پرستار به تخت(در حالت ایده آل) را ۱٫۸ عنوان کرده  که خوشبختانه استان ما فاصله کمی با این مطلوب دارد و امیدواریم با جذب نیروهای جدید به این ایده آل دست پیدا کنیم.
چالش های موجود در حوزه پرستاری
ایلامی کمبود نیروهای پرستار، تاخیر در پرداخت مطالبات و بهبود کیفیت آموزش در حوزه پرستاری را از جمله چالش ها و برنامه های حوزه پرستاری عنوان کرد.
وی اشاره ای به مطالبات ۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی استان از سازمان های بیمه گر داشت و یادآور شد: تاخیر در پرداخت مطالبات پرستاران یکی از مشکلات پرستاران بوده که با پرداخت این مطالبات بخش عمده ای از این مشکلات رفع می شود.
برنامه های دانشگاه در جهت رفع مشکلات حوزه پرستاری
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین در ادامه اشاره ای به برنامه های در دست اقدام در زمینه بهبود کیفیت عملکرد پرستاری داشت و گفت:  یکی از روش های بهبود کیفیت عملکرد پرستاری راه اندازی رشته های کارشناسی ارشد و دوره های تحصیلات تکمیلی است که دانشکده پرستاری یاسوج دراین مهم پیش قدم بوده است.
ایلامی با بیان اینکه خدمات اولیه، عمومی و تخصصی پرستاری سه نیاز اساسی در حوزه پرستاری است، عنوان کرد: تربیت و آموزش کمک پرستار جهت مهارت های اولیه پرستاری، ارائه خدمات عمومی توسط کارشناسان پرستاری و انجام خدمات تخصصی توسط پرستاران دارای مدارک تحصیلات تکمیلی انجام می شود.
در پایان این مراسم از ۷۰ پرستار نمونه استانی با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

از مشاوران
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایلامی از بقیه تغییرات مورد پیشنهادی نماینده ها چه خبر؟. به غفاری و یزدانپناه هم که .. قایدی را هم فقط جابجا کردی. یه هدیه از طرف تاجگردون هم به قوم ترک دادی. هر شب هم دن.. نماینده ها و نماینده هاشون هستی. اگه... یه کم بودجه بگیر کارانه ما را پرداخت کن. تا حالا که فقط کارهای قبلی را گزارش می کنی.
چی فکر می کردیم چی شد؟!
پرستار
Iran, Islamic Republic of
سرپرست جدید دانشگاه بگو برای پرداخت کارانه ما پرستارا چه کردی؟!!! هیچی!!
با اومدن شما دیگه کلا قحطی اومده و هیچ امیدی نیست.
Germany
اصلا امیدی وش نیس.
دلسوز
Germany
آقا زودتر یک مدیر روابط عمومی که سواد بهداشتی داشته باشه انتخاب کن. یک روابط عمومی که دنبال منافع خودش و سایت خودش و روزنامه خودش نباشد و رسانه ها قبولش داشته باشند.
Germany
کاش می گفتی که افزایش نسبت پرستار به تخت در سه سال گذشته و با زحمات آقای دکتر چمن و آقای دکتر یزدانپناه اینقدر خوب شده.
دوره معاون درمان ایلامی هیچ دستاوردی نداشت تا الان هم که سرپرست شده و فقط سیاسی بازی با نماینده ها خبرش بین همکارانتان هست و از کار هیچ خبری نیست و از بودجه هیچ خبری نیست.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1