تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۲۲۹۳۰۵

در بهار آزادی، جای هاشمی خالی

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛اکبر جهان فکر
دهه فجر طلوع طلیعه دوست، از مشرق اندیشه وبازگشت یوسف دلها به کنعان جان بود، آنگاه که زمستان لاله باران شد، شقایق در یخبندان رخ نمود وشکفت ،اهریمن بدکار، جلاد خون‌آشام ، نامرد مردمانی که از نای بلال می هراسیدند وشب زدگانی که از خورشید گریزان بودند ، از کشور آفتاب رخت بربستند، همای سعادت بر بام آرزوهایمان نشست، روح اله زمان با انفاس مسیحایی اش روح تازه ای را در کالبد زمان در دل مشتاقان طلوع خورشید دمید.
شب شکاران فجرآفرین، آنان که در مقابل تانک ها، توپ ها، تیربارها با مشت هایی گره کرده ایستادند وفریاد زدند، حسین حسین شعارماست، شهادت افتخارماست وفریادگرانی که صدای سخن عشقشان دراین گنبد دوار به یادگار مانده است ،فریادشان استقلال ،آزادی جمهوری اسلامی بود. خون بهای این شعار وهزینه‌های این اندیشه، شقایق های پرپر وسرخ سرانجامانی بود که خلعت سرخ شهادت پوشیدند.
امام، شرق وغرب عالم را مات ودنیا را به تعجب واداشت و استکبار را دچار سردرگمی وتولد مجدد اسلام را به تمام دردمندان هدیه کرد. فجر، رویش دوباره، جوشش دلها، پایان یافتن شب تاریک استبداد وطلوع خورشید باور بود.
امام وامتش ،قرآن وحکمتش، ملت و وحدتش، سبب این فجر پرشکوه، خجسته وفرخنده بودند. یادآن فجر آفرین بزرگ تاریخ، مردی که صلابت دنا را داشت و سربلندتر از دماوند ایستاد وپوزه شیطان بزرگ را به خاک مالید، گرامی باد.
فجر و یوم الله ۲۲ بهمن امسال را در حالی گرامی می داریم که یار امام و یاور رهبری و کسی که بوی امام را می داد دیگر در میان ما نیست. امسال باید گفت "در بهار آزادی، جای هاشمی خالی". روح بزرگ آن مرد تاریخ ساز حتما در کنار روح خمینی کبیر "عند ربهم یرزقون" است.
اندیشه اش جاری، خاطره اش جاوید، یادش در یادها ونامش در نامها ومهرش در دلها جاودانه باد.

فعال سیاسی و اجتماعی.تهران
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدرضا هرمزد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزم چه متن قشنگی در رسای یار دیرینه امام حضرت هاشمی رفسنجانی ره نکات ظریفی رافرمودی .الحق که جای اساتیدی مثل شما باید در تهران باشه .به امید و آرزوی موفقیت های بیشتر و سلامتی و سرافرازی برای شما
مسعود.ر
Iran, Islamic Republic of
تفکر واندیشه شما قابل ستایش است.انشاالله که پیروز باشید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1