تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۲۲۹۱۲۷

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و دکل تلویزیون در لوداب/ ضرورت شبانه‌روزی کردن درمانگاه لوداب

۰
کبنا ؛
بخشدار لوداب از عمده مشکلات در این بخش را عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و دکل تلویزیون عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه در این خصوص چاره‌ای بیندیشند.



 جمال روحانی با اشاره به مشکلات بخش لوداب در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: لوداب به عنوان محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین بخش بویراحمد نیازمند مساعدت و توجه هرچه بیشتر مسؤولان استانی و شهرستانی است.

بخشدار لوداب از مشکلات مهم این بخش را عدم آنتن‌دهی تلفن همراه عنوان کرد و گفت: متاسفانه عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای مختلف بخش موجب بروز مشکلات متعددی شده که انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه چاره‌ای بیندیشند.

روحانی اذعان کرد: عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در بخش لوداب از مشکلاتی بوده که در دو سال اخیر همواره به قوت خود باقی مانده تاکنون اقدامی اساسی و عملی برای رفع آن صورت نگرفته است.

وی قطع دکل تلویزیون در بخش لوداب را از دیگر مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت: قریب به سه سال است که شاهد قطع مکرر دکل‌های تلویزیون در این بخش هستیم و این مشکل همچنان در سایه بی‌توجهی مسؤولان مربوطه باقی مانده است.

روحانی عدم آنتن‌دهی دکل تلویزیون در چال شاهین را نمونه بارز و عینی مشکلات بخش عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود مسؤولان همکاری و مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشند.

این مسؤول تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم آنتن‌دهی دکل تلویزیون در بخش لوداب جوانان و خانواده‌ها از بسیاری رویدادها و سرگرمی‌های رسانه‌ای محروم هستند.

بخشدار لوداب در ادامه سخنان خود تفکیک راهداری لوداب از مارگون را یکی دیگر از خواسته‌ها و اولویت‌های مهم بخش عنوان کرد و گفت: مجموعه راهداری استان باید در این خصوص چاره‌ای بیندیشند چرا که مارگون تا لوداب فاصله بسیار زیادی است.

روحانی شبانه‌روزی کردن درمانگاه لوداب را یکی دیگر از ضرورت‌های بخش عنوان کرد و گفت: به دلیل جمعیت بالا و بروز حوادث انتظار می‌رود مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم‌پزشکی اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.


نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1