تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۲۲۸۹۸۱

پیشنهاد سرمایه‌گذاری جدید در مجتمع دامداری ناصرآباد گچساران

۰
کبنا ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از شرکت کشاورزی و دامپروری بنیاد مستعضعفان این استان بازدید و پبشنهاد سرمایه‌گذاری جدید در یک مجتمع دامداری ناصرآباد گچساران را به مدیران این شرکت ارائه کرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی در این بازدید، شرکت کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان را بزرگ‌ترین تولیدکننده شیر این استان دانست و گفت: وجود چنین تولیدکنندگانی مایه آبرو برای این استان خواهند بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام حمایت از همه تولیدکنندگان این استان به ویژه تولیدکنندگانی که با مدیریت اصولی زمینه تولید و اشتغال پایدار را رقم می‌زنند، افزود: این سازمان در منطقه ناصرآباد گچساران یک مجتمع دامداری را با همه زیرساخت‌ها و مجوزات لازم آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران کرده است.
وی به مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان یاسوج پیشنهاد داد تا از این سایت بازدید و در صورت تمایل برای راه‌اندازی یک واحد گاو شیری سرمایه‌گذاری کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، شاپور محرابی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های مدیریت بخش کشاورزی این استان اظهار کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ رأس گاو در این شرکت وجود دارد که روزانه ۳۶ تن شیر تولید می‌کنند.
مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان یاسوج افزود: تولید سالانه شیر در این واحد تولیدی بالغ بر ۱۲ هزار تن است که بزرگ‌ترین تولیدکننده شیر این استان است.
محرابی برای بررسی شرایط سرمایه‌گذاری جدید در مجتمع دامپروری ناصرآباد اعلام آمادگی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1