تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۲۸۷۰۶

بازدید معاون وزیر صنعت از مجتمع غذایی «کوبودنا» یاسوج (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛معاون پژوهش و آموزش وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه سینره و مجتمع غذایی کوبودنا و کارخانه آرد باقری بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز صادق‌زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه‌های آرد باقری، سینره و مجتمع غذایی کوبودنا بازدید کرد.
در ادامه گزیده صحبت‌های صادق زاده معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه آرد باقری و مجتمع غذایی کوبوددنا می‌آید؛
*رٸیس صنعت، معدن وتجارت استان گفت: شرکت دانش‌بنیان کوبودنای یاسوج با استفاده از آرد میوه بلوط ۱۵۰ نوع نان تهیه می‌کند که برخی از این نان‌ها به کشورهای همسایه صادر می‌شود.
* اقدامات این شرکت در ترویج فرهنگ نان سلامت و تغذیه سالم را موفق دانست و گفت: این مجتمع پیوند دهنده بین صنعت و سنت است و تنها مجتمع نان صنعتی در خاورمیانه است که کارخانه آرد و گندم متعلق به خود را دارد.
*رمضانعلی صادق‌زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وجود این شرکت برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار است، گفت: چندین واحدهای دانش‌بنیانی باید در این استان ایجاد و گسترش داده شوند.
*وی با اشاره به تولید نان از گیاهان دارویی گفت: گیاهان دارویی یکی از ظرفیت‌های این استان برای توسعه و پیشرفت است لذا حمایت از این بخش مورد تأکید وزارتخانه است.
*صادق‌زاده بیان کرد: راه‌اندازی صندوق شکوفایی و نوآوری موجب حمایت بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود که با پیگیری سازمان صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی این صندوق در استان راه‌اندازی شود.
به گزارش کبنا، گروه صنایع غذایی کوبودنا بعنوان اولین شرکت دانش بنیان ایران در حوزه صنایع غذایی، توانسته است ماموریت خود را در زمینه سلامت غذایی به خوبی ادا کرده و در حال تلاش بر روی محصولاتی است که جامعه هدف آن بیماران خاص می باشد.
کوبودنا که بعنوان بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور و همچنین اولین تولید کننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه است، یکی از اهداف خود را استفاده از گیاهان دارویی موجود در سطح استان مطرح کرده که این مهم نه تنها باعث بالا رفتن ظرفیت های اقتصادی استان شده، بلکه زمینه صادرات را به زودی ایجاد خواهد کرد و رئیس جمهور با بیان اینکه «کهگیلویه وبویراحمد می تواند قطب گیاهان دارویی ایران باشد" بر اهمیت این موضوع مهر تایید زده است.


بازدید از کارخانه سینره یاسوج
به گزارش کبنا، همچنین این مسئول ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت از کارخانه سینره یاسوج بازدید کرد.
گزیده صحبت‌های صادق‌زاده در ادامه می‌آید؛
*صادق‎زاده از کارخانه طبیعت زنده (سینره) و مبتکران جهان نایلون بازدید کرد.
*سینره تولید مواد آرایشی و بهداشتی با تولید بیش از ۱۰۰ نمونه محصول جز ۵برند برتر کشور است.
*صادرات عمده این کارخانه به کشورهای اروپایی است و جایزه ملی کیفیت و اشتغال را کسب نموده است.
*در طرح توسعه سینره ۳خط تولید جدید پیش بینی شده و پیشرفت فیزیکی خوبی صورت گرفته است.
*بالغ بر ۳۰۰ نفر در این واحد صنعتی به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.
*کارخانه مبتکران جهان نایلون مجهز به جدیدترین و به روزترین  دستگاهها  تولید و با سرمایه گذاری بیش از ۸۵ میلیارد ریال و ۵۴ فرصت شغلی به بهره برداری رسیده است.
*ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی بیش از ۲۸۰۰تن در سال است.
 

نام شما

آدرس ايميل شما

محسنی
Iran, Islamic Republic of
باید بجای استاندار مهندس کیانی می نشست
مرادی
Iran, Islamic Republic of
باید بجای استاندار مهندس کیانی می نشست
بهرام
Iran, Islamic Republic of
مهندس کیانی دنبال پست و مقام نبود وگرنه با کارایی که داشت کمتر از وزارت حقش نبود هرجا که بوده تجربه نشون داد که ارامش کامل در همه موارد برخوردار بود بعد از رفتنش بل بشو شد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1