تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۲۸۵۹۵

انتصاب جانشین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در قرارگاه سایبری

۳
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: قرارگاه سایبری که در درون خود امنیت شبکه و ارتباطات در محیط های اداری و نرم افزاری را مدیریت می کند، یکی از مهمترین رویکردهای هشت گانه موجود در حوزه پدافند غیرعامل است.
وی با اشاره به اینکه، امروزه اکثر خدمات مورد نیاز جامعه و اطلاعات مهمی همچون نامه‌های اداری، مشخصات فردی، صورت حساب بانکی و ... بصورت اینترنتی در حال رد و بدل است، افزود: در شرایط کنونی فعالسازی قرارگاه سایبری از اهمیت خاصی در راستای محافظت و صیانت از اطلاعات اداری و صلب دسترسی غیر مجاز در سطح شبکه و ارتقای سطح بیشتر خدمات دهی به مردم طبق الگوی استاندارد و ایمن، برخوردار است.
محمود مومن نسب، اظهار داشت: از آنجایی که امنیت شبکه های محدود و بزرگ به یکدیگر وابسته است، لذا پس از مطالعات و بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم در قالب یک مرکز علمی با دانش افزایی و ایجاد شایستگی های ممتاز، این مهم راهبری شود، که در این رابطه بهترین مرجع و کانون جهت به اشتراک گذاشتن افکار، سیاستگذاری و برنامه ریزی های علمی، دانشگاه یاسوج به عنوان مرکز علمی مرجع، مد نظر قرار گرفت.
دبیر شورای پدافند غیر عامل، گفت: چون تامین امنیت شبکه جهت خدمات دهی مستمر در تمام شرایط و ایجاد اعتماد و اطمینان مردم امری ضروری است و این موضوع با مدیریت و تسلط کامل بر ابزارها و بروز بودن سطح آگاهی میسر می شود، به همین خاطر مسئولیت جانشینی استاندار در قرارگاه پدافند سایبری استان به صورت مستقیم به رئیس دانشگاه یاسوج محول شد.
مومن نسب در پایان ضمن آرزوی توفیق برای آقای دکتر رحیمی ریاست دانشگاه یاسوج و همکاران وی در حوزه آپای دانشگاه در این مسئولیت خطیر، از مدیران و کارشناسان دستگاههای ذی صلاح در امر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امنیت شبکه درخواست نمود، با دانشگاه یاسوج همکاری همه جانبه جهت خدمت رسانی ایمن به مردم شریف را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Asia/Pacific Region
خداوکیلی بر چه اساس این انتصابات صورت میگیره؟ آخه خادمی و رحیمی از سایبر و فضای مجازی و شبکه چه میدونند؟؟؟
معامله گر
Iran, Islamic Republic of
مومن نسب .. . چند تا نیرو برات گذاشته تو دانشگاه سر کار؟
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
عجب انتصابی!!!! دست مریزاد. خسته نباشید
خدا رو گواه میگیرم همین آ.. دانشگاه،دو نفر بورسیه رشته کشاورزی که اهل باشت و گچساران رو بودن به مدت هشت ماه معطل کرد بعد گفت تو کشاورزی جذب نداریم،بعد یه بورسیه دیگه رشته کشاورزی که بویراحمدی و از آشنایان خودش بود رو ظرف یک ماه بهش جواب مثبت داد و ماه بعدش حکم هیات علمیش رو صادر کرد!! اینم از عدالت علوی..... رو دست خوب افرادی میذارید
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1