تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۲۲۸۴۰۳

سه‌شنبه بدون پلاستیک در یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛عصر امروز دومین مرحله اجرای سه شنبه بدون پلاستیک به همت تشکل مردم نهاد نهضت سبز زاگرس دریاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امیدسجادیان درحاشیه برگزاری این طرح با اشاره به راه اندازی کمپین شهر پاک در یاسوج اظهار کرد: این کمپین برای نخستین بار درکشور دریاسوج اجرا شد.
دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این پویش قرار است در محورهای مختلفی مانند حقوق شهروندی و مدنی، ترافیک، سلامت و تغذیه، خرید پاک و محیط زیست در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود، اظهار کرد: تا کنون پویش خرید پاک با همکاری اعضا ومردم در یاسوج اجرا شده است.
وی با بیان اینکه نخستین مرحله طرح سه شنبه بدون پلاستیک هفته گذشته د ریاسوج اجرا شد، گفت: سه شنبه گذشته حدود ۱۰۰ عدد کیسه پارچه ای با شعارهای زیست محیطی در فروشگاه رفاه یاسوج توزیع شد.
این مسئول با اشاره به اجرای دومین مرحله این طرح در این سه شنبه، یادآور شد: امروز نیز حدود ۱۰۰ کیسه پارچه‌ای در فروشگاه دلتای یاسوج توزیع و در اختیار مردم قرار گرفت.
سجادیان ضمن ابراز رضایت از اجرای این طرح گفت: مسئولان این فروشگاه از طرح استقبال کردند، ضمن اینکه مردم حاضر در فروشگاه نیز استقبال خوبی از برنامه داشتند.
دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی جوانان برای عضویت درتشکل مردم نهاد نهضت سبز زاگرس خبرداد و افزود: برخی از جوانان حاضر در برنامه با مشاهده این اقدام ابراز خرسندی کرده و درخواست عضویت در تشکل را داشتند.
وی با عنوان اینکه این طرح را با همکاری محیط زیست و شرکت سینره اجرایی کردیم، یادآور شد: شرکت سینره درخصوص تولید کیسه های پارچه ای با تشکل همکاری داشته است.
این مسئول با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای، خاطرنشان کرد: برای نهادینه شدن هر فرهنگی نیاز به آموزش و تکرار است.
سجادیان با اشاره به ضررهای بسیار زیاد رها کردن پلاستیک‌ها در طبیعت و مضرات آن برای انسان و طبیعت، توجه و اجرای چنین برنامه‌هایی را از ضروریات مهم و مورد توجه جامعه عنوان کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رسول
Iran, Islamic Republic of
کو که ایما نیبینیم
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1