تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۲۲۸۳۸۸

بهره برداری از ۱۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان(+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه در آئین بهره برداری از این واحدهای مسکونی اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح احیا و نوسازی واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان سال گذشته در این شهر با حمایت‌های خدماتی و اعتبارات بانکی و بلاعوض آغاز شده است.
غلامرضا تاجگردون افزود: برای هر یک از این واحدهای مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۶۰ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شده است.
وی بیان کرد: طراحی رایگان، تخریب و خدمات ایجاد فضای سبز و ایجاد طرح‌های فرهنگی و رفاهی از دیگر حمایت‌های پیش بینی شده نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت تصریح کرد: سه هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی شهر دوگنبدان در محله‌های کیامرثی، پربالی، سادات، رادک و لبنان و هسته مرکزی شهر تا سه سال آینده با یکهزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار نوسازی خواهد شد.
تاجگردون افزود: هم اینک ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر این شهر در حال نوسازی است.
وی با اشاره به وقوع ۲ زلزله سه ریشتری در روز گذشته در شهر دوگنبدان بر لزوم مشارکت بیشتر مردم برای شتاب بخشی به این طرح تأکید کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۲۰ هزار نفر در واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان ساکن هستند که آسیب‌های فرهنگی و خطر حوادث طبیعی و انسان‌ساز آنها را تهدید می‌کند و این طرح فرصتی برای کاهش این آسیب‌هاست.
تاجگردون با اشاره به حادثه امسال آتش سوزی در مجتمع تجاری پلاسکو تهران بیان کرد: این حوادث درس عبرتی برای ایمن سازی واحدهای مسکونی است.
وی با یادآوری تصویب چندین طرح در بودجه سال آینده برای اقشار کم درآمد مانند همسان سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق مستمری‌بگیران نهادهای حمایتی و افزایش سقف معافیت‌های مالیاتی گفت: حمایت از افراد کم‌درآمد موردتوجه دولت و مجلس است.
 

 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ذربین
Iran, Islamic Republic of
تصاویرحسینیه چه شد
اسپری گچساران
Iran, Islamic Republic of
باوجود اینکه از لحاظ اشتغال زایی قبولت ندارم ولی بعضی کارات مثل این یکی خوبه دستت درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
در برابر چهار هزارتا واحد مسکونی صدتا خیلی کمه. از مردم اون مناطق خواهش داریم حتما این نوسازی رو سریعا انجام بدن چون حادثه خبر نمی کنه زمین لرزه های اخیر یک هشدار بود
Iran, Islamic Republic of
درجواب اسپری شماکه حرف ازاشتغال میزنی فرض بفرمایک شرکتی راه افتا۲۰۰نفرهم شروع بکارکردندعزیزم کارازریشه خرابه بنده حداتاجگردون چکارکنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دیروز بزرگترین کارخانه بازیافت خودرو، وبزرگترین کارخانه تولید گیربکس کشور، در زنجان راه اندازی شد، (میان ماه من باماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است)
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1