تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۲۸۲۰۹

کلنگ‌زنی بزرگترین بازار «سنتی و گردشگری» کشور در یاسوج (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛ظهر امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور عملیات اجرایی بزرگترین بازار سنتی، محلی و گردشگری کشور در یاسوج کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین وی، شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج بزرگترین «بازار سنتی، محلی و گردشگری کشور» کلنگ‌زنی شد.
شهردار یاسوج در این آئین گفت: این بازار به وسعت دو هکتار و با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی اجرا می‌شود.
وی افزود: این بازار با معماری زیبا و اسلامی و در یک طبقه احداث و ۷۰۰ واحد تجاری را شامل می‌شود.
شهردار یاسوج دراین مراسم گفت: ایجاد بازار سنتی حرکتی در راستای تامین حقوق شهروندی ، ارتقاء شاخص های گردشگری وتوریستی است.
محمد علی جاوید افزود: ساخت این بازار به شهر یاسوج هویت گردشگری وتوریستی می دهد ومحلی برای ارایه صنایع دستی و تولیدات هنرمندان استانی است.
وی اظهار داشت: ساماندهی جمعه بازار وبازارهای روز که به هویت شهریاسوج خدشه وارد می کنند از جمله اهدافی که در این پروژه دنبال می شود.
وی بیان کرد: برای این پروژه بخش خصوصی  مشارکت مشارکت کرده و شهرداری یاسوج از این پروژه حمایت و پشتیبانی می‌کند.
جاوید تصریح کرد: جمعه بازارفاقد ایمنی، فاقدهویت، استاندارد شهرسازی وپروانه کسب و پیشه بوده که با ساماندهی آن تحولی در ساختار اقتصادی فعالان صنوف مختلف ایجاد خواهد شد .
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در این آئین با بیان اینکه این بازار به اشتغال جوانان کمک خواهد کرد، گفت: بازار بزرگ سنتی، محلی و گردشگری یاسوج با نگاه معماری اسلامی و ایرانی به الگویی در کشور تبدیل خواهد شد.
اجازه نخواهیم داد حقوق شهروندان پایمال شود
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت : اشتغال پایدار محور توسعه استان بوده که در این پروژه  دنبال می شود .
موسی خادمی با تقدیر از سرمایه گذاری دراین پروژه افزود: دولت و استانداری از پروژه هایی که به اشتغال ، زیبایی شهر وحقوق شهروندی بیانجامد پشتیبانی می کند.
وی با اشاره به اینکه جمعه بازار فاقد ایمنی وهویت اسلامی و شهروندی است تصریح کرد: اجازه نخواهیم در پروژه بازار بزرگ گردشگری حقوق شهروندان پایمال شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: شهر یاسوج از پتانسیل بالایی در بخش های گردشگری، توریستی برخورد بوده ونیازمند توجه دولت است.
محمد کاظم نظری افزود: وجود رودخانه های پرآب زمینه برای رونق گردشگری وتوریستی با کاربریهای اقامتی، پذیرایی و رفاهی فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: درخصوص جمعه بازار دولت نظارت جدی برساخت بازار بزرگ گردشگری خواهد کرد.
وی تصریح کرد: از ساماندهی جمعه بازار حمایت کنیم تا این معضل مرتفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام دست نباشی به اقای دلباز.. میگم جدیدا این کاندیدای شورا همه جا حاضرن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از این کلنگ ها زیاد زده اند و بعدش هم لنگ لنگ لاکپشتی حرکت می شود .اگر راست می گویند مرد عمل ند پل سوم رودخانه بشار را که میرود تا نزدیک به دو دهه از کلنگ زنی ش می گذرد به بهره برداری برسانند
باشت
Iran, Islamic Republic of
چشم آقای دکتر تاجگردون روشن…از.اینکه فردا روزی یکی همتراز خودش پیدا نشه؛ نه تنها زمینه پبشرفت رو برای بچه های منطقه در سطح ملی ایجادنمیکنه؛بلکه..هم میکنه که کسی از بچه های باشت وباوی وگچساران به یه نیمچه مدیریت دولتی هم نرسند..باز هم دم بچه های بویراحمد وکهگیلویه گرم که برامون نیروی مدیریتی کشوری میذارن..زنده باشند….یه عده آدم. علم وعمل هم دلشون خوشه که اومدن در سطح مدیر کل ومعاون مدیر کل تو یاسوج…گر چه همین ها لایق این پستها هم نیستن…به سابقه کاراشون نگاه کنید…یه نگاهی به استانداری بندازین ببینید چند نفر از سادات.....از آموزش وپرورش وصدا وسیما و......اومدند پست گرفتند...شما به تعداد انگشتهای یک دست از بچه باشت در پستهایی که الان یه شخصی مثل آقای مهندس غریب پور در سطح ملی دارند نخواهید دید....شعار میده که من کار شخصی انجام نمیدم...اراده بفرمایند تا..م براشون... در حق بچه های باشت...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1