تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۲۲۸۰۷۳

آموزش داوطلبان خادم در گچساران برگزار شد (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت: زنگ خادم همزمان با دهه فجر در سر تا سر استان به صدا درآمد و در این طرح ۸ هزار خانواده هم استانی تا پایان سال توسط خادمان جمعیت هلال احمر آموزش لازم را خواهند دید.
ایمان شکیب خواه افزود: در فاز اول بیش از ۲۰۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر طی دوره های آموزشی، آموزش های لازم را دریافت کردند.
شکیب خواه عنوان کرد: داوطلبان آموزشی بصورت ماهانه با مراجعه حضوری به درب منازل، آموزش های مرتبط با آمادگی خانوارها در بلایا را به مردم ارائه خواهند داد.
وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح خادم را تغییر رفتار خانواده ها و آمادگی آنها در سراسر بلایا و مخاطرات می باشد.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: آموزش لازم به خانواده های هم استانی در طول سال بصورت ماهانه ارائه خواهد شد و همچنین در پایان سال میزان آمادگی خانواده ها ارزیابی خواهد شد.
شکیب خواه در پایان گفت: شعار طرح خانواده آماده، جامعه آماده می باشد.
 
گزارش: حبیب قلندری
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مدیرعام..که در دولت تدبیر و امید پست گرفته ولی نیروهای ضد دولت و جبهه پابداری در بدنه... عرض اندام میکنن... بدون که چنین حرکاتی نشان از ... حضرتعالی است
روشنگری
Iran, Islamic Republic of
درشگفتم از. که که نداشتن سواد و علم خود را پشت سیاست و جناح ها مخفی میکنند. بنده مدت زمان زیادی است که هم مدیرعامل هلال احمر را می شناسم هم معاون آموزش و پژوهش ایشان را. معاون آموزش . و جای افراد نخبه و علمی و دانشگاهی است که استاد جهانبین خود نیز نخبه علمی هستند و جایگاه ها و افراد را خوب می شناسند. معاون ایشان نه تنها داری سباست کاذب نیست بلکه ایشان ازنخبگان علمی استان هستند و دارای توانمندی های بسیار زیادی هستند. گرچه ایشان از لحاظ سیاسی نیز با بنده در ستاد آیت الله ملک حسینی بودند و بعنوان دبیر ستاد جوانان ایشان فعالیت می کردند. و اون موقع بود که من به واقعیت این استاد بزرگ پی بردم.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1