تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۲۲۸۰۵۲

از حذف نگاه‌های سیاسی تا دردهای ورزش کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛نشست هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد با وزیر ورزش برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، امشب نشست هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد با وزیر ورزش و جوانان با حضور غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمسیون برنامه و بودجه، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست نمایندگان هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد دیدگاه‎ها و نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کردند.
از شما برای انتصاب آقای علوی تشکر می‌کنم
مدیرکل ورزش  جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: تنها خواسته‌ای که از وزیر ورزش دارم این است که استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان پایلوت ورزش‌های همگانی معرفی کنند و حمایت‌های لازم را در این خصوص نیز داشته باشند.
 
در ادامه بهامین رئیس هئیت ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات ورزش این استان اشاره کرد و گفت: قوانین دست و پا گیر هئیت‌های ورزشی را به اغما برده است و به همین دلیل هئیت‌ها نمی‌توانند به رسالت اصلی خود بپردازند.

وی از وزیر ورزش خواست تا پیگیری لازم را در خصوص  اختصاص درصدی از مالیات‌ها را به ورزش انجام دهد و خطاب به وزیر گفت: از شما برای انتصاب آقای علوی تشکر می‌کنم.
بهامین اضافه کرد: همچنین از آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان که ۲۰ درصد درآمد اماکن ورزشی را به هئیت‌ها اختصاص داده تشکر می‌کنم اگر چه این مبلغ درمان نیست اما مسکن هست.
وی در ادامه گفت: ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن اسپانسر نیازمند توجه ویژه‌ای از سوی وزارتخانه است.
در حاشیه‌های شهر فضای ورزشی نداریم
بهامین گفت: ۸۰ هزار نفر در حاشیه‌های شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد زندگی می‌کنند که هیچ‌گونه فضای ورزشی در این حاشیه‌ها وجود ندارد.
 
شهلا گشتاسبی رئیس هئیت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه ۹۰ درصد بانوان کشور در حوزه ورزش در محرومیت بسر می‌برند، اظهار کرد: به دلیل نداشتن اماکن ورزشی خاص بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در رنج و محرومیت بسر می‌برند که اگر امکانات به آنها بدهند، میادین بین‌المللی را از آن خود خواهند کرد.
گشتاسبی در ادامه گفت: پروژه‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود اعتبارات در حال فرسوده شدن هستند که از وزیر محترم ورزش می‌خواهیم اعتباراتی برای این پروژه‌های نیمه تمام بگذارند تا از آنها بهره‌برداری شود.
وی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل‌ها و استعدادهای ورزشی یک خوابگاه برای اسکان ورزشکاران نداریم.

در ادامه موسوی رئیس هئیت جودوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای وزیر کاش حداقل به اندازه سایر شهرستان‌ها برای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وقت می‌گذاشتید تا بتوانیم حرف‌هایمان را بزنیم چرا که هئیت‌های استانی همانند ریشه درختانی هستند که اگر آبیاری نشوند، درخت هم خشک می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: نگاه‌های سیاسی حرکت توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را لاکپشتی کرده و هشت سال است که نگاه‌های سیاسی باعث پسرفت ورزش استان شده است.
موسوی تاکید کرد: نگاه‌های سیاسی باید از ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد حذف شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شمیم
Iran, Islamic Republic of
دولت شما هم دارد حذف سیاسی می کن د چرا جا نماز آب می کشید آقای وزیر دولت شما دیگه.. دآورد ه
حقانبت
Iran, Islamic Republic of
سلام ، یه سوال شهلا گشتاسبی..؟؟ !!!!
شمیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر موسوی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1