تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۲۲۷۹۷۰

بویراحمد اصلاح‌طلب نمی‌خواهد

۱۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛
 
این روزها در بویراحمد عزل مدیران اصلاح‌طلب مد شده است؛ و در کنار آن چهره‌های نمادین اصلاحات همزمان با عزل این مدیران علیه آن بیانیه‌ای صادر می‌کنند. کسانی‌که می‌گویند با اصلاحات هستیم؛ اما در ظاهر به شکل دیگری رفتار می کنند، و ابزار دست اصولگرایان شده‌اند، منافق هستند؛ همان میوه‌ی به ظاهر زیبا اما در باطن گندیده. فرصت‌طلبان مورد اشاره عادت کرده‌اند که از شخصی حمایت کنند، و پس از انتصاب شخصی دیگر که مورد حمایتشان نبوده بر گرده‌اش سوار شوند.
در بویراحمد به نام اصلاحات تشکل‌ها و شوراهای ناهماهنگی و بعضا خودمحوری را تشکیل می‌دهند، و با وارد کردن صدمات سنگین بر احزاب و تشکل‌های سیاسی اصلاحات، در افکار مردم بی اعتمادی را تداعی کرده اند. که تنها از مدعیان اصلاحات خاطرات تلخ عزل مدیران موج می‌زند. آنچه عیان است این است که هیچ حزب با هویتی  وجود ندارد، و فقط عده‌ای دور هم جمع می‌شوند و در راستای منفعت خود دست به ائتلاف می‌زنند. حتی به خاطر حس منفعت طلبی، قدرت دوستی و خودمحوری در انتخابات هئیت مدیره به توافق نمی‌رسند، و همه چیز را برهم می‌ریزند.
حضور افرادی ریاکار و منفعت طلب در محوریت اصلاحات بویراحمد به این گفتمان آسیب وارد ساخته‌اند، همان احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب مجهول السابقه که در زمان عزل مدیران بیانیه‌ای علیه آن صادر می‌کنند، که به احزاب تک نفره مشهورند. اگر چه برای حفظ ظاهر در تشکل‌ها فرم پر کرده‌اند؛ اما واکنش‌ها و اظهارنظرهای آنان متناقض با اصلاحات، شخصی و طایفه‌ای است.
لذا تشکلی با پایگاه و حمایت اجتماعی منسجم و واقعی وجود ندارد، و محور فعالیت‌های سیاسی بیشتر در دست افراد و شخصیت‌های حقیقی است. باید سعی شود در مبارزات سیاسی انتخاباتی از میان اصلاح‌طلبان افرادی نماد اصلاح‌طلبی در استان شوند، که سابقه آنان شفاف و نیز صادق و پاک دست باشند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
احسن خصوصا" در دانشگاه علوم پزشکی استان که اصلاح طلبان دروغین در خانه های تیمی تشکیل جلسه داده و برعلیه مدیران اصلاح طلب واقعی و کاری توطئه می چینند تا اصولگرایان راست افراطی جان بگیرند .
آشنا
Iran, Islamic Republic of
کشوریپشلبمنا ما کاربرد نمی خواهد بااسم اصول گرا واصلاح طلب میخواهندمملکت رابچرخانند بابا این حرفها چی کسی که تجربه دارد به کار بگیرید می بینید در شرکت نفت هرروز یک اتفاقی می افتد.فقط بخاطر اینکه کسانی که تجربه ندارندجای باتجربه ها راگرفتند
Iran, Islamic Republic of
بذارمون اگر عرصه داشتیم نمی ذاشتیم یه.. بشه... من خودم دیدم رفت و امدش رو به مجلس پیش نماینده که چه عرص کنم زارعی
هد هد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب و اصول گرا........ + این تفکرات ما هستند ، اگه استان ما افراد مقتدر ی همچون تاجگردون داشته باشند ریشه مشکلات استان پوسیده می شود
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
افسوس که در سراسر استان اصلاحات ناب را افراد منفعت طلب نابود کردن وهیچ کاری هم نمی توانیم بکنیم
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد فقط فرصت طلب و حزب باد هستن کلا اگر پسر شاه هم بخواد بیاد میگن ما طرف دارش بودیم اصول خاصی ندارن
اصلاحات مرد
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید دارودسته تاجگردون با اون ایلامی نوکر حلقه به گوشش سیلی سختی خوهند خورد
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه قراره ادم افراطی نباشه باید و گفتمان اعتدال رو داشته باشه باید از همه احزاب که طرفدار نماینده هست استفاده شود نگاه حذفی نباید داشته باشیم یادتون هست در زمان اصول گرایی از مدیران اصلاحات استفاده می شد حالا چه اشکال داره یک مدیری هم اعتمال باشه که اصول گرا باشه مگه ما ایمان نداریم گفتمان اعتدال پس چیه
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
برادر خادمی به خدا ضعیف است نکن گناه گردن خودت جواب خدا را چه داری بدی .
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
به حال اصلاحات باید گریست وقتی اسامی مانند سید رضا عسکری و سید علی اکبر هاشمی و .... دیگران به اندیشه اصلاحطلبی چسپیده اند و اصلاحات برای چنین افرادی هزینه سنگینی را پرداخت کرده است!!!!!
بویراحمد .محکمی به این افرا.. و فرصت سوز خواهد زد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1